Det fik jeg for mange år siden, havde en vinter hvor jeg fik 1x halsbetændelse og så 2x lungebetændelse lige i rap 
(Er altid et skvat om vinteren)
Efter den omgang var mine mandler gigantiske, jeg havde konstant ondt i halsen, synke problemer m.v. - var gentagende gange hos den halslæge og var ikke før jeg kom til en anden halslæge at han sige, "De skulle have været ude for længst" at der skete noget.
Han sagde det var de største han havde fjernet.
Jeg husker stadig at da jeg vågnede var jeg død forvirret, følte jeg havde et hul i halsen og lå og lavede fagter til min mor fordi jeg ville sige tak til sygeplejeskerne men ikke kunne snakke 
Jeg lå en dag på sygehuset og kom så hjem, det jeg nød mest var at man SKULLE have fri i 14 dage
Og ingen gymnastik i en måned.
Jeg droppede de smertestillende piller efter ikke engang en uge, og første "faste føde" jeg spiste var muslinger.
Jo jeg syntes det gjorde ondt, men kom jeg mig hurtigt over. Sjovt nok har min smertetærskel med sådanne ting aldrig været så slem, jeg kan klare ret meget underligt nok.
- Er nemlig en hystade.
Værste ved det hele var dog, at jeg skulle stikkes med en nål flere gange og dét kan jeg ikke klare.
Så jo, det gør ondt de første par dage - spis MASSER af vandis, drik koldt og spar på halsen, dvs. ingen snak (Længe leve HN så :b)
Og så rigtig god bedring!