Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

HHR´s Distriktsstævne
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 13:42

Så er HHR´s distriktsstævne blevet afhold i weekenden..

Var du oppe og kigge eller var du oppe og starte.

Kom med din mening, hvad var god og hvad kunne være bedre.

0
0
Svar på denne tråd

Dommer
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 13:50

Jeg var dommer i LA2 igår, og syntes at det forløb fint, dog var tidsplanen lidt stram.

I havde forsynet mig med en rigtig god sekretær, der klarede det godt til trods for mine mange kommentarer til rytterne.

Der var en del gode heste med.

Som dommer havde man fint udsyn fra den dejlige Suzuki, jeres sponsor havde udlånt, og banen virkede god, og det var dejligt at den faktisk ikke støvede - de må have krævet adskillige hundrede liter vand

0
0
Svar på denne tråd

Jeg var opppe og ride
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 13:58
Jeg var oppe og ride LA1 og LA2 igår søndag, og lidt ros til JG det var rart med en kritik hvor der var en masse kommentarer man kunne bruge, i stedet for en kun med tal. Jeg syns det er godt at komme hjem med en kritik man kan læse gang på gang og stadig få noget nyt ud af.

Jeg syns det var et rigtig hyggeligt stævne - opvarmningsbanen var dog lidt tung, men ellers var alle faciliteterne (y).
0
0
Svar på denne tråd

billeder
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 14:04
Der rendte jo en fotograf rundt og tog billeder. Kommet de på nettet noget sted?
0
0
Svar på denne tråd

billeder
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 20:36

Der bliver sendt nogle prøve billeder til alle rytterne.

0
0
Svar på denne tråd

resultatlister
Forfatter: 
Dato:  18-07-2006 13:42

så er resultatlisterne at finde på www.hornsherredrideklub.dk fra stævnet.

0
0
Svar på denne tråd

billeder
Forfatter: 
Dato:  18-07-2006 13:57
Bliver billederne sendt med post eller hvordan gør i?
0
0
Svar på denne tråd

omtanke
Forfatter: 
Dato:  18-07-2006 19:49

Jeg synes banerne var ganske gode og at I havde gjort meget ud af stævnet med masser af sponsorer, forplejning, flag m.v. så det hele var lidt festligt.

Det eneste der ærgrede mig var at der skulle læsses sodavandskasser ud af en bil 5 m fra hegnet og med solen lige ind i ruden så den blændede hest og rytter totalt da jeg red hen imod den. Der havde jeg godt kunnet ønske mig at man havde ventet til en af de mange pauser i klassen, og at man havde stoppet af sig selv når man så hesten panikke i stedet for at dommeren måtte bede om det.

Det var mere end min unghest kunne klare, og ja jeg ved godt at det hører med til at være til stævne, men alligevel i en LC2 er det jo ikke de mest erfarne heste der er med.

Det er ikke fordi jeg er sur over at ende i den dårlige ende, men kun at det ærgrer mig at hesten skulle få en så dårlig oplevelse der kunne være undgået ved lidt omtanke.

MVH Camille

0
0
Svar på denne tråd

stævne
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 22:43
Camilla: Ja det var virktligt ærgeligt, det tror jeg også cafeterie folkene har lær af. men eller tak for de rosende ord.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider