Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

grillfest
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 11:08

Hej, jeg står og skal holde noget grillfest for mig og et par af mine kommende tidligere kollegaer.

Lige pt holder jeg ferie og skal starte på job igen d. 31 juli, som også er min sidste dag der. Jeg ved at der skulle starte en eller to nye personer samme dag, hvoraf jeg kender/kendte den ene. Hun har så hørt at jeg holder denne grillfest og vil gerne med. Nu er det så jeg tænker om man kan lade være med at invitere hende med, vi bliver ganskevist kun 5-6 stk ellers. Min begrundelse for ikke at invitere hende med er, at hun ikke som sådan er en kollega, eftersom hun starter min sidste dag.

Kan man tillade sig det?

Vi aftalte grillfesten for en uge siden...

/DarkAngel

*Stol ALDRIG på nogen!!*

Gammelt kinesisk ordsprog siger; "Den der aldrig sover er altid vågen" :-P

0
0
Svar på denne tråd

Grill-fest
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 14:42
Ja, det mener jeg godt du kan tillade dig. Hun er jo ikke din kollega.

Køb billigt her
Medlem af "smårytternes" klub
Heste søger parter nær Bramming
0
0
Svar på denne tråd

Dark-angel
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 14:56

ja det mener jeg også at du godt kan tillade dig, hvis du har det dårligt med det, så sæt dig ned og forklar hende.

at det er en lille privat fest hvor du og nogle kolegger lige skal sige farvel, hvis hun blir sået over det så er der ikke noget at gøre ved det.

du har jo prøvet at sige det så pænt som muligt også er der ikke mere at gøre vel.

men håber i får en go grillfest.

hilsen laica

det er modtageren der bestemmer budskabet!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider