I dag har jeg haft Sizze Bredager i et år på det år har vi nået meget. Jeg elsker hende mega meget
For et år siden var denne dag en af mine bedste i dag har været en L... DAG.
Vi skulle ud at sejle. Vi kørte til Snoghøj(90 km) hvor vi skulle ha båden i vandet. 100 m inden vi nåede bådrampen lød der et brag. Vi kiggede om og så at båden lå helt skæv. min far troede vi var punkteret. Ud af bilen i en fart men hvor var hjulet Den lå et stykke derfra. Vi havde tabte det ene hjul på bådtraileren. Det var lejden der var knækket og hjulet var derfor faldt af. Vor fart var heldigvis kun ca. 20 km. Vi fik det lavet så vi lige kunne komme ned på pladsen. Vi fik båden i vandet og min far, lillesøster Sara og jeg sejlede med et par som ville låne os et sted båden kunne fortøjes. De ville vise os hvor det var. Vi sejlede så tilbage efter min mor. Da vi skulle sejle igen ville motoren ikk starte. Vi var blevet spændt fri så vi drev ud i vandet og måtte hjælpes i land. Mor ville ikk springe i vandet(lillebælt) og fange os. Hun stod stadig på bådbroen.
Så fik vi båden trukket på land. Vi( Sara, mor og jeg) kørte ud for at se om vi kunne leje en bådtrailer. Vi fandt en men den var al for stor. Vi kørte tilbage til far. En vi kender fra Bramming havde en biltrailer så den måtte mor og jeg afsted efter. jeg blev så hjemme og vores nabo kørte med mor tilbage til Snoghøj. Heldigvis kunne båden + bådtrailer være på biltraileren og vi fik den sikkert hjem.
ØVØVØV vejret var lige sejlvejr og vi havde sådan glædet os til at komme ud .Havde brug for en hyggetur.
Tør snart ikk tænke på hvad der kunne være sket hvis vi havde tabt hjulet mens vi var på motorvejen og vores fart var 80 km. Godt det ikk skete der.
Hvordan har din dag været? Har du nydt det gode vejr?
Torsdag den 13.07.06 kl. 23.15 blev mit liv meget fattigere. Jeg mistede min elskede Bedste. Elsker dig Bedste. Du vil altid været i mit hjerte. Sov sødt.