Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

mishandleren
Forfatter: 
Dato:  15-07-2006 20:31

Hej nu er han eller hun i gang igen. men min søster og jeg sidder og snakker om hvor han finder disse heste henne for han kan jo egentlig bo i den anden ende af landet..

min søster og jeg kom faktisk frem til at han måske kunne finde dem på nettet og især her inde...

det er skummelt og tænke på blev næsten helt bange da jeg snakkede med søster om det

måske han faktisk finder disse heste her inde eller noget

Knus Mimse :-D

Dyret er ens bedste ven for den lyver aldrig, fortæller ikke dine hemmeligheder til andre eller fortæller dig hvor dum du er. så behandel dyrene som du gerne vil behandles af dyret..

0
0
Svar på denne tråd

mishandleren
Forfatter: 
Dato:  15-07-2006 20:34
Hvad er det præcist det handler om ? altså hvad gør han / hun hvis de finder hestene ? og hvordan ved man at personen er igang igen ? uha blir helt bange

Emilie

Pony Søges- Imellem 140 og 149, skal have mindst have gået LA4..

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-07-2006 20:35
tror såmænd ikke han/hun direkte vælger ud på forhånd, tror nærmere vedkommende kører end tur i det danske land, og på den måde finder hestene, måske kigger han dem ud et stykke tid inden overgrebet, måske tager han de heste han lige kommer forbi, der er jo mange heste derude lige nu... det er forfærdeligt at det igen er igang
0
0
Svar på denne tråd

Ja, det...
Forfatter: 
Dato:  15-07-2006 20:37

..er trist :-(

Derfor er der bl.a. nogle, der ikke har telefon nr. og adresse ståenden på deres profil, hp osv. ;-)

Der har været én aktiv bruger herinde, der var/er til dyre 6. Så der kan jo sagtens være nogle, der "lurer" ?:-)

Naivt?! Jeg ved det ikke... Men jeg går heller ikke over for rødt lys 8-)

Mvh Mette..
www.newforest.dk
Vær med til at tale dyrenes sag!
Demonstration i Kbh d. 3.oktober 2006 kl. 12
0
0
Svar på denne tråd

kommentar
Forfatter: 
Dato:  15-07-2006 20:38

Som mknudsen siger, så tror jeg også han kører rundt, og måske ikke vælger sine "ofre" på forhånd... Men man kan jo aldrig vide

Venlig Hilsen Iben

0
0
Svar på denne tråd

men alligevel
Forfatter: 

der er markedspladsen og de andre steder... der er der adresser og hvis manden eller damen så ar en profil...

Knus Mimse :-D

Dyret er ens bedste ven for den lyver aldrig, fortæller ikke dine hemmeligheder til andre eller fortæller dig hvor dum du er. så behandel dyrene som du gerne vil behandles af dyret..

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Hvad er det for en mishandler ? altså hvad gør personen osv ?

Emilie

Pony Søges- Imellem 140 og 149, skal have mindst have gået LA4..

0
0
Svar på denne tråd

Emilie-Tue
Forfatter: 
Dato:  15-07-2006 20:51

Der er et indlæg længere nede på siden omkring det. Det hedder hestemishandleren på spil igen? mener jeg...

Men i korte træk er det en person der mishandler heste/ponyer på fold eller i stald. Det er oftest seksuelt, men osse andre former for mishandling er sket.

Heidi A

Behandl dyr med kærlighed og respekt. De har ikke bedt om at være her.

Part tilbydes på DV/Araber hoppe. Se præs.(4990)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider