|
|
| hva rider i ? |
| Forfatter:  |
tatoo13 |
| Dato:  |
14-07-2006 12:40 |
|
ja som overskriften hva rider i ? jeg rider selv dressur .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| klassisk |
Gonzalez |
14-07-2006 12:44 |
|
klassisk ridning 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg rider.. |
Hexio |
14-07-2006 12:46 |
|
...dressur til dagligt, og en tur i det fri ind i mellem for at få lidt afveksling. Dog har jeg størst interesse i springning, og har også altid gjort dette, men hesten min er ikke klar til det pt.
Pernille Vir prudens contra ventum non mingit, sed erare humanum est
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum bummelum |
|
|
Jeg rider for hyggens skyld. Mit foretrukne er en god tur i skoven og/eller på stranden  Men jeg er begyndt at få springundervisning på min vallak og det er bare super skægt! Meen han er nu ikke den typiske springhest, så det bliver nok bare ved hyggen...
Golf II 1,8 fra 1989 sælges. Pris 21.000 kr. eller realistisk bud. Kører godt. Starter hver gang. Benzin. 3 dørs. Se annonce på markedspladsen el. mail for mere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Inkaneret hygge rytter.. |
Nadia&Wilfred |
14-07-2006 13:05 |
|
Det er hvad jeg er... Rider for det meste skov/tur... Men har regnet med at jeg vil starte noget distance..
Medlem af: Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub: DHPV Suppi, du vil altid være husket og savnet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg rider spring |
Jan R .L Andersen |
14-07-2006 13:08 |
|
På Maxi, det syntes han er ret sjovt. Som da jeg røg op på hans øre sidste gang, det var ret sjovt, jeg tror jeg skal have trænet mit lår en smugle før jeg kan stå op over fire spring igen. Men sjovt det var det. Jeg øver jo til at komme på jagt igen, så det er det vi skal øve, det ned springene.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxx |
Sawa |
14-07-2006 13:09 |
|
Dressur, spring, tur, pony lege, bare back, og jeg har sikkert glemt noget 
Mvh. Sarah This is my life, and I dont care.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Seriøs hygge rytter |
Beritt |
14-07-2006 13:09 |
|
Tjaa, jeg har desværre måtte indse jeg aldrig rigtig når at komme til stævne på min hest i de klasser jeg ønsker hvis der skal være noget. Lige nu står hun også lidt små syg med allergi. Så vi er skovtur lige nu, og når (hvis ) hun bliver rask, så er det seriøs dressur igen, plus skovture selvfølgelig. 
Rikke + Farinelli for altid! Holder sammen i tykt og tyndt!
Min hjemmeside: tør du?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ikke noget |
Illum |
14-07-2006 13:32 |
|
Særligt. Jeg sætter mig op på Smukke Ganger og så rider vi afsted, ren hygge og samhørighed.
Illum Det er et fortolknings spørgsmål...Men overdreven brug af smiley virker falsk og uægte..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Western |
|
|
Ja, jeg har overgivet mig til westernridningen Og tar til alle de shows min pengepung lar mig slippe af med  Og så rider jeg selvfølgelig også lange ture for hyggens skyld  mvh Maria
Hvis vi ikke havde vores egne fejl, ville vi ikke have så stor fornøjelse af at bemærke dem hos andre. Ejer/kender du en af mine gamle heste (se præs.) vil du så ikke være sød at kontakte mig?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lidt af hvert |
|
|
Jeg rider rider mest dressur og en tur i skoven. Men jeg kan da finde på at hoppe over et par bomme!
***** Islænderrytteren *****
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dressur |
smukke-ped |
14-07-2006 14:32 |
|
dressur...det er min smukke glad for...
ped har været der...ped har prøvet det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Klassisk |
|
|
Dressur og masser af natur ridning..
Al sorg, al angst handler om en tilknytning til et andet individ, som er blevet brudt, eller risikerer at blive brudt. Al sorg er kærlighedens pris Medlem af DÅHM syd horseauction.dk/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Estella |
14-07-2006 14:40 |
|
Jeg intresserer mig for dressur.
M.v.h / Heidi  - ÆRLIGHED når man længst med... TRO mig!
Har fundet min nye STJERNE! Ta´et kig her ~ Pikant ~
Hvem sagde at det er stamtavlen,det kommer and på? - Det er vel hesten man rider på ?? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Forskelligt. |
Amalie Severin |
14-07-2006 14:41 |
|
Jeg rider dressur, spring og en tur i skoven. Er mest til dressur. Skal have ny hest og den skal bruges til dressur. Rider ikke seriøs dressur lige nu begrund af at min fjordboller mest er til spring og skovtur. Min Madglade Elskede Fjordbolle Skal Sælges !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg rider.. |
|
|
...til... Ja jeg er ved at ride min lille dreng til..  Han skal bruges til lidt af hvert men primært dressur...
M.V.H. Riderlykke
Der er 2 ting som dyreejer: Enten så vil man det, eller også vil man det ikke.. 2 stk. sadler købes. Se her Boks i Odense søges. Kig her Se min hjemmeside HER
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| western... |
|
|
Ja jeg red tidligere dressur men har de seneste 4 år redet Western, hvilket jeg aldrig kommer til at fortryde. Mange tror at i western skal hesten bare "tøffe derudaf" men næh nej det er nu sværere end som så og få hesten til at gå en rigtig pleasure, hvilket er min foretrukne gren indenfor westernridningen... 
On the 6th day God created the quarter horse On the 8th day he painted the Good ones 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sfghfhjf |
|
|
jeg rider dressur, spring, småture, skovture, hyggeridning, pony lege.. næsten alt! 
lori my love and best friend ever! <3 i tykt og tyndt, skal budskabet ud 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ridning |
pjemm |
14-07-2006 15:45 |
|
Tja, jeg sætter mig op og er jeg heldig bevæger dyret sig også lidt...  :Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi har ... |
|
|
Vores egen stil-skovtursridning.Og det passer fint til hesten og mig. Annette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg rider... |
Josephine!! |
14-07-2006 18:29 |
|
Dressur for det meste men jeg er begyndt at springe både i skoven og på banen,, så jeg rider lidt af alt... 
Jozephine og Kløvergårdens Bernando er perfekte sammen!!! -4ever-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min interesse |
|
|
er i dressuren, hvilket jeg også satser mest på. Dog rides der også turridning - god kondi og motion! Spring gør vi os også i, dog ikke prof. og det er heller ikke her talentet ligger, men det er jo sjovt, afvekslende og så giver det gode muskler.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxx |
|
|
Tja...Lige for tiden rider jeg bare skridt.  Ghandi har været syg og er i gang med genoptræning og det er i skridt. Maya har lige folet og Cherie er halt efter at hun væltede i stalden...så´n skovl  Men ellers rider jeg dressur...eller prøver på det Ville gerne lære western, da Ghandi kan det, men mangler en træner...Nogen herinde??? Jeg kunne også godt tænke på at lære at springe...evt. på Cherie, når hun bliver klar.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dressur |
Lilar |
14-07-2006 22:45 |
|
Jeg er primært dressur rytter, men jeg kan også godt lide at springe lidt, og så elsker jeg en god skovtur. Min plag er købt med dressur for øje, men viser det sig at det er spring han er bedst til, så springer vi bare. Indtil Diablo kan tilrides, så rider jeg i skoven på min partshest Verona et par gange hver uge. Linda.
Mor til Freja - født 20/4-06. *** Mosegaards El Diablo - en stjerne i svøb. Medlem af HGK, FHK og Pylreklubben. *** Nu med hjemmeside: www.123hjemmeside.dk/LindaVL/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Ja, jeg rider dressur - det er det min mule og jeg har størst talent inden for, men vi skal til at lære at springe - håber jeg i hvert fald, bare for at få lidt afveksling i den daglige træning, men vi træner også en del horsemanship med et relativt okay resultat. Jeg er da i hvert fald kommet så langt at jeg er i stand til at lave en Join Up, men om jeg kommer videre er jegi kke klar over, nu ser vi.. vi tager en ting ad gangen, jeg rider konkurrencer på LC plan pt men er snart klar til LB, det håber jeg, nu mangler vi bare lidt konkurrence rutine, men det kommer da med tiden, håber jeg... Jeg er lidgelad om jeg bliver placeret eller ej.. det er ikke det vigtigteste, det er helt klart om jeg har det sjovt, og om vi har en god oplevelse, så kommer det andet senere hen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| foretrukne |
Anne(Marlax) |
17-07-2006 19:10 |
|
Jeg rider kun dressur... Og så tur en gang om ugen, for at lave noget lidt andet... Men vi har desværre ikke så gode turmuligheder, der hvor jeg står... Men det går når det bare er en gang ugentligt... Mvh Anne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hamham |
|
|
Jeg rider western, samt masser af skovtur og uden sadel. Ellers står den ofte på hygge og samvær med den dejlige mudderscooter/Sally.
Mai og Mustang Sally Medlem af NWR -Natural Western Riders-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Line Rønn |
17-07-2006 21:32 |
|
Både spring og dressur. Men ville gerne ud og ride noget military når Ronaldo bliver ældre og hvis min ryg kan holde til det.
Line Rønn og Norddalens Ronaldo  Har du min drømmehest til salg?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg rider... |
|
|
galop, galop og atter galop altså på galopheste... Hilsen Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Heste-Monnie |
17-07-2006 22:03 |
|
Jeg fortrækker spring , tror jeg, vil have lidt udfordring, dressur er godt, men sys det bliver lidt kedeligt i længden.. Men hvis jeg lærte nogle flere øvelser( DET VIL JEG BARE!! LÆRE NOGET NYT ER GODT!! )-ville det være endnu mere skægt .. Ellers er jeg til ture( når jeg må ) og til lidt ridning uden sadel, ( måske også uden hovedtøj ) eller noget andet hygge-sjov .. Bare det der er noget at lave i, men ellers spring tror jeg .. Det kræver ikke ligeså meget af rytteren(sys jeg) end som dressur .. Og jeg sidder måske ik alt for perfekt -jeg ved jeg nok skal lære det hele en dag 
Knus Simone Med sin lille Fjordbolle Nejla. Min dejligeste halvart^ JEG ELSKER DIG!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Ksr (Lightning-ida) |
17-07-2006 22:06 |
|
DRESSUR DRESSUR DRESSUR ! JEG ELSKER DRESSUR ! 
♡ KSR ♡ ♡Don Shcufro,Cavan,Martine♡ ♡Ida Steen Nielsen♡ Ryttergården
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|