Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 kunstige negle...
Forfatter: 
Dato:  13-07-2006 14:08

...


jeg skal i morgen have lavet negle, jeg kan vælge mellem gele og ackryl, nu er det så jeg gerne ville vide hva forskellen på de to forskllige slags... hva skal jeg vælge?


hvor lang tid plejer jeres negle at holde? og hvilke får i på?


Jannie!


Diamond Yazmin

&

Diamond Ozkar

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmmm
Forfatter: 
Dato:  13-07-2006 14:23

Jeg får lavet dem gratis af svigermor

Men jeg får dem i acryl, kender kun det... Har aldrig prøvet gele.

Men acryl, det er godt, synes jeg. Husk at de ikke skal være for lange hehe. Men de holder i hvert fald i to uger. Men det kommer jo an på hvad du laver med dem. Jo mere man bruger dem jo hurtigere bliver de grimme og knækker i stykker. Men de kan godt holde i laaang tid.

De er super flotte synes jeg, men man bliver ret "øm" i neglene og ens rigtige negle er ikke så fine når man får eller tager dem af bagefter

Men alt i alt, kan det godt anbefales..

Håber du kunne bruge det jeg skrev og at det ikke var det rene volapyk

-Ditte

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg får altid
Forfatter: 
Dato:  13-07-2006 14:28

lavet acrylnegle og de holder i ca. 5 uger på mig, selv med ridning og udmugning m.v.


"Min" negletekniker laver begge dele, men hun er helt klart tilhænger af acrylneglene - både med hensyn til holdbarhed og hvor pæne de er.


Jeg har aldrig selv fået lavet gelenegle, men har hørt fra flere, at det kan gøre pokkers ondt.


Mvh

Line


En gang acryl negle - altid acryl negle




1'er pony udlånes til selskab - se præsentation



Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting.....

0
0
Svar på denne tråd
 
 gele'!!!
Forfatter: 
Dato:  13-07-2006 14:28

Gele negle er det, der er mindst hårdt for neglene men det er meget individuelt hvad folk bedst kan lide.

vil dog lige fortælle dig at hvis du har flotte og stærke negle så uanset hvad du vælger så bliver dine negle ødelagt af det og det er meget flottere med sine egne hvis de kan blive lidt lange og så bare få dem holdt rigtigt og evt med en fransk lak

bare et råd og tro mig jeg ved hvad jeg snakker om da jeg selv har lavet gele negle på folk men har aldrig lavet dem på folk med gode negle for det ødelægger dem simpelthen.


Kunne du tænke dig at spare penge på diesel/benzin og oven i købet tjene nogle gode penge??

nysgerrrig

så tag et kig på

www.hme.myffi.biz

kontakt mig

pr mail eller over beskedcenter

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvilke af..
Forfatter: 
Dato:  13-07-2006 14:39

...dem holder bedst?


Er der nogen af jer der har nogle billeder af jeres negle, jeg må se?


Jannie!


Diamond Yazmin

&

Diamond Ozkar

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kald mig bare
Forfatter: 
Dato:  13-07-2006 14:48
Dum... Men aner ikke hvordan man sætter billeder ind? Har aldrig gjort det før, og jeg prøvede med det virkede simpelthen for uoverskueligt...
0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg kan bedst
Forfatter: 
Dato:  13-07-2006 16:33
gele det er pænest

LÆKKER 4 ÅRS HAFLINGER SÆLGES,

SE I MIN PRÆSENTATION

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider