Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hestefodbold...
Forfatter: 
Dato:  13-07-2006 13:13

...jeg har nu set et par billeder fra en heste-fodboldkamp...og jeg synes mildest talt at det ser ikke særlig hestevenligt ud, der var et billede i Ude Og Hjemme i sidste uge fra en kamp imellem FCK og nogle andre...hestene bliver flået i munden og revet rundt...de vender det hvide ud af øjnene og ser ikke ud til at nyde denne nye sport.

Jeg synes bare at når man efterhånden hyler op bare man ser nogen trække i kvælerhalsbåndet på sin hund når den ikke makker ret, hvordan dælen kan der så samtidig være en hestesport hvor hestene bliver flået rundt ved hjælp af tøjler og bid?

Hilsen Jeanette.....der ikke prøver at være som alle andre
Medlem af: Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub: DHPV

0
0
Svar på denne tråd

fordi det ikke er alle
Forfatter: 
Dato:  13-07-2006 14:56
der gør det!! jeg spillede hestefodbold og det gik ikke an på den måde du siger det! det var godt nok ikke så meget med turneringer at gøre men det var hestefodbold! alle hestene havde det hyle skægt og det havde rytterne og's! de heste der ikke kunne lide det eller ikke ku finde ud af det skulle ikke være med! syntes også bare lige at du skal vide at det sagtens kan være sjovt for hesten at spille! det kan selvfølgelig og's være at du bare hr set nogle der ikke var for gode til at ride men derfor er det jo ikke en grund til at hestefodbold er dårligt!

nogle spreder glæde hvor de går..-

andre NÅR de går!! huhu..

0
0
Svar på denne tråd

Portugal - mit hold!
Forfatter: 
Dato:  13-07-2006 16:09

Tror nu ikke altid det foregår så vildt, men ja, jeg så også billedet i Ude og Hjemme (Min mor viste mig det ), og det så lidt voldsomt ud

Jeg hedder faktisk:

Find-NemoN :-P

Portugal

-Mit hold-

-Mine drenge-

!Simon Mathew!

0
0
Svar på denne tråd

Jeg så en
Forfatter: 
Dato:  13-07-2006 17:37
Jeg så en del hestefodbold til DRF's landsfinaler, og der så jeg ikke nogen som blev hverken flået i munden eller revet rundt. Tværtimod så det helt fredeligt ud.
0
0
Svar på denne tråd

Ok...
Forfatter: 
Dato:  13-07-2006 20:35
...så er det jeg har set nok bare et par undtagelser

Hilsen Jeanette.....der ikke prøver at være som alle andre
Medlem af: Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub: DHPV

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider