Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

aftenene i aften?
Forfatter: 
Dato:  12-07-2006 18:22

Så har jeg sat mig i sofaen med en nybagt stykke kyllingetærte af den bedste opskrift, den er perfekt og jeg vil bare nyde at jeg er kommet op blød kost stadiet istedet for flydende kost.

Har haft besøg af en dejlig veninde det meste af dagen, som har været på syge besøg, og nu vil jeg slappe af og blive helt frisk igen efter den akutte indlæggelse.

Måske lige over på Engen med Nynne og træne lidt og lade hende snuse og jagte en enkel engflue.

HVad skal i andre lave på denne flotte solskins aften?

0
0
Svar på denne tråd

Jeg skal...
Forfatter: 
Dato:  12-07-2006 18:33

Her om en lille times tid skal jeg ned og hente min søster når hun har fri fra arbejde og køre hende hjem (har lige fået bil så siger ja til at køre næsten alt og alle for elssker at køre i min nye dyt )

Bagefter tager jeg ud til marisca. Vi skal rigtig hygge som sædvanlig. Tror vi skridter en lille tur i skoven i aften. Det er så dejligt derude på denne tid af døgnet *S* Vil ikke ride dressur eller noget da hun kom hjem fra hingst for 14 dage siden så vi tager den med ro.

Tidligere i dag har jeg haft rengøringsvanvid.

Har gjort rent på badeværelserne og i soveværelset. Flyttet rundt på stort set alt der kunne flyttes på og vasket alt hvad der kunne vaskes hehe

hilsen

0
0
Svar på denne tråd

Ud og ...
Forfatter: 
Dato:  12-07-2006 18:35

... klappe Baloo og give ham aftensmad, i bad og så i seng.

Jeg har morgentjansen på arbejdet i morgen, så jeg skal op kl 3.30.

£isbeth & Baloo

It's our choices that show what we truly are,
far more than our abilities.
(Albus Dumbledore / J.K.Rowling)
0
0
Svar på denne tråd

¤overskrift¤
Forfatter: 
Dato:  12-07-2006 18:39

Jeg skal ud at ride med en veninde i aften, men jeg skal lige først have en dukkert nede ved stranden !

* Kathrin P *
Rideudstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd

Har...
Forfatter: 
Dato:  12-07-2006 18:48

.. jeg har været på job på mac'en det meste af dagen, så i aften ska jeg vaske tøj og slappe på sofanen, måske jeg også når at læse lidt til værtinde på Mac'ensom jeg er i fuld gang med?!

0
0
Svar på denne tråd

Vi skal...
Forfatter: 
Dato:  12-07-2006 18:53

..grille og hygge i haven :-)

Mvh Mette..
www.newforest.dk
Vær med til at tale dyrenes sag!
Demonstration i Kbh d. 3.oktober 2006 kl. 12
0
0
Svar på denne tråd

Alene hjemme
Forfatter: 
Dato:  12-07-2006 18:55

Freja og jeg er alene hjemme, for Jonas er på arbejde frem til kl 22. Så vi skal bare hygge os og lege lidt. Når hun så er kommet i seng, så skal jeg slappe af - har nemlig haft travlt i dag. I formiddags var jeg ude ved hesten, hvor jeg fik tømt den boks han stod i, da han var skadet. Og så fik han foder og jeg hyggede lidt med ham. Så kom en af mine veninder derud for at se ham, det gik der jo også lidt tid med. Og så har jeg haft travlt med at gøre rent og vaske tøj som sædvanligt.

Tror jeg vil tidligt i seng i aften, for i morgen formiddag skal vi mødes nogle stykker i stalden, og så tager vi næsten alle hestene med på en gåtur - det skal nok blive rigtig hyggeligt

Linda.

Mor til Freja - født 20/4-06.
Mosegaards El Diablo - en stjerne i svøb.
Medlem af HGK, FHK og Pylreklubben.
Nu med hjemmeside:
www.123hjemmeside.dk/LindaVL/

0
0
Svar på denne tråd

Solskinsaften...
Forfatter: 
Dato:  12-07-2006 18:57

Jeg skal bare slappe af :) Være sammen med kæresten, og nok se en film, hvis vi kan finde en...

Så har jeg Tulle gående ude på græsplænen - hun skal også hjem til plethesten inden det bliver mørkt :D ... og så skal de fodres når den tid kommer :) Deeejlig sommeraften. Vi skal i øvrigt også have tærte... MUMS. Med laks og grøntsager :)

...Den overkommanderende chefpræsidentlederkejserkongegeneraldirektørberider...

Det klinger :D

... Ej at forglemme smukke Plethest ...

0
0
Svar på denne tråd

i aften skal jeg
Forfatter: 
Dato:  12-07-2006 18:58
se "walk the line" -den om Johnny Cash, sammen med kæresten og til det har jeg havet jordbær med chokolade på -uhmmm. Dete r meget sjældent vi hygger og ser en film sammen, så glæder mig

Hilsen
Sanne
0
0
Svar på denne tråd

Tine...
Forfatter: 
Dato:  12-07-2006 19:50

Ej hvor hyggeligt at Tulle nusser rundt i haven

0
0
Svar på denne tråd

Efter en lang og varm dag
Forfatter: 
Dato:  12-07-2006 21:05
på jobbet, har jeg klaret indkøb, madlavning ( kyllingesalat med lune boller), 3 x vasketøj, male 1 boks færdig, klaret lidt telefonsamtaler, er lige trådt ud af badet og mener jeg er i min gode ret, til at sidde her og slappe den. mens resten af famillien ser tv.

IMC.
så blev den tykke kåret.
ja atlså hesten og ikke mig.
www.heste-nettet.dk/fo...88/409188/
0
0
Svar på denne tråd

Jeg er vendt hjem fra
Forfatter: 
Dato:  13-07-2006 01:04
en superhyggelig caféaften med en god veninde. Tre timers god snak suppleret med god kaffe og varm cacao - det er ren terapi.

SKIMMELBROGET PINTO PONYHOPPE SÆLGES

7000 KR

www.heste-nettet.dk/ma.../114173/1/

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider