Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Gratis ridning
Forfatter: 
Dato:  12-07-2006 18:20

Heej..

hurdigt om kort lille spørsmål.:

ved i om der er et sted man kan komme ud og ride gratis??

Mvh

Laura

0
0
Svar på denne tråd

sikkert
Forfatter: 
Dato:  12-07-2006 18:30
måske... du kan jo spørger nogen der har heste om du må passe og ride dem... har jeg selv gjort engang... i starten passet jeg dem bare hved at strile og trække rundt/trene med dem i folden... og tilsidst endte det med at jeg red lidt på dem, men de var desvære ikke tilredet... men hvis du mener at blive undervist kender jeg ikke nogen steder... håber jeg ku hjælpe...

Kærligst Lisa.

Katte Elskeren.

• Skal have kat. søger men har ikke fundet noget, skal være en langhåret huskat, sort og hvid, skal være klar til uge 32. :)

0
0
Svar på denne tråd

Ud og spørg
Forfatter: 
Dato:  12-07-2006 19:04

Jeg startede i sin tid med at arbejde for at ride. At der så også var en times undervisning om ugen med, var jo bare et extra plus. Alt det bare for at muge, strø, gå ture og strigle/nusse.

Det kan lade sig gøre, så op af sofaen og ud og spørg. Og rigtig meget held og lykke

Rikke og Ozora

0
0
Svar på denne tråd

Tak for svarene
Forfatter: 
Dato:  12-07-2006 19:06
Tak for jers svar. jeg er i gang.. :D
0
0
Svar på denne tråd

ærgligt ærgligt...
Forfatter: 
Dato:  12-07-2006 22:00

Hvis du nu havde boet på den rigtige side af Limfjorden, så var du velkommen til at komme og ride vores 3 ponyer.

Held og lykke med din søgen

Skøn skovturs hoppe til salg. 140 i stg, 9 år og helt lys skimmel. Hun mistænkes for at være en knapstrupperblanding. Kontakt mig for yderligere info.
0
0
Svar på denne tråd

passer heste
Forfatter: 
Dato:  12-07-2006 22:08

Jeg passer en hest kaldet Bellini (ses på min præs) jeg har været fast passer to gange i ugen, fordi hun har små børn og har haft svært ved at nå at se til hesten også, så jeg har passet hesten for hende og så har vi den aftale at jeg må ride hende når jeg har lyst hvis hun bare lige får besked inden.

Her til aften var vi på tur sammen da hun nu har to rideheste det var bare skønt, kommer sådan til at savne det når jeg flytter. Har dog den aftale at jeg bare kan ringe hvis jeg får lyst til en tur!

Ninkamus

Horsemanship burde være lovpligt :)
Kropsprog som kommunikation
www.horsemanship.dk
0
0
Svar på denne tråd

og hvis du
Forfatter: 
Dato:  12-07-2006 22:13

havde boet i nærheden af os var der også et par ponyer og heste der gerne ville rides...

KH

Annette

rigtige piger rider hver dag

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider