Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvor er han tarvelig!!!
Forfatter: 
Dato:  11-07-2006 16:45

Min kæreste! Han har spist de pandekager der var tilovers fra i går (3 stks) - og jeg havde lige glædet mig til at få bare EN med lidt sukker nu hvor jeg kom hjem fra arbejde... Men nej - de røg uden omtanke i kærestens mave ...

Set fra den lyse side - så sætter de sig ikke på mine sideben

Men øv hvor er det tarveligt af ham... og total uden omtanke for mig. Hans undskyldning var, at han troede da ikke at jeg ville have en...

Så lige nu er jeg lidt (meget) sur på ham.

Gitte Laura Molnit - 11 uger til ...
*
Startvægt: 69,4 kg
Startdato: 4. juli 06
Tabt: 0 kg
*
Der tages forbehold for fejl af en hver art.
0
0
Svar på denne tråd

hulk hulk
Forfatter: 
Dato:  11-07-2006 16:52

nårrre hvor er det bare synd for dig at du skal trækkes med ham... *sf*og *gg*

ej havd skal jeg sige ???

boller fra muhhh-berg

0
0
Svar på denne tråd

Gitte..
Forfatter: 

Hvor er det dog bare typisk Sådan er min gemal også!! Især hvad angår frikadeller. Som jo altid er bedst dagen efter, eller bare et par timer efter... De ryger bare ned i maven på ham uden at tænke over, der også skal være til madpakker osv!

0
0
Svar på denne tråd

Typisk..
Forfatter: 

Ja hvad kan man sige andet end typisk mænd ...

Heidi A

Behandl dyr med kærlighed og respekt. De har ikke bedt om at være her.

Part tilbydes på DV/Araber hoppe. Se præs.(4990)

0
0
Svar på denne tråd

Hvor har
Forfatter: 
Dato:  11-07-2006 16:53
Hvor har du det hårdt
0
0
Svar på denne tråd

Kender det godt.
Forfatter: 
Dato:  11-07-2006 17:00

Efter en indkøbstur med svigerinden, havde vi glædet os til at kommer hjem og få en kop the.

Havde næsten lige været i Tyskland og "tanket" op og havde derfor M&M's liggende i skabet.

Vi havde intet usundt spist på hele turen fordi vi glædede os til at komme hjem og smovse i M&M's - men da vi kom hjem havde min mand ædt en hel pose (400 g) og ikke gemt noget til os, overhovedet.

Æv hvor vi ærgede os.

Han havde samme undskyldning som din kæreste "troede ikke du ville have nogle"

Ok, så blev vi da ikke tykke af dem!

Mvh Helle

Der findes ingen problemer - kun løsninger
0
0
Svar på denne tråd

Åh hvor
Forfatter: 
Dato:  11-07-2006 17:01

Ja det kunne lige så godt have sket her hjemme*GG*

Havde det været mig havde jeg spist én for hvis Ole nu gerne ville have, men Ole havde spist rup og stup uden at tænke på jeg måske ville have en

Men er det ikke bare mænd i en nødeskal??

Mvh. Lene

:D Mor til de 2 dejligste drenge: Magnus og Asbjørn :D

Smart hoppe sælges: Link

0
0
Svar på denne tråd

Typisk mænd...
Forfatter: 
Dato:  11-07-2006 17:14

åbenbart, når det sker i flere hjem... Det er det der med multi-task - mænd kan åbentbart ikke spise og tænke samtidig ...

___...___

Ane jensen: Hårdt - næ, det har jeg såmen ikke, men jeg har vel lov til at brokke mig over min iøvrigt dejlige kæreste, når han laver sådan et stunt ...

SprinG tØzeN: Så lad være med at sige noget...

*
*
0
0
Svar på denne tråd

at tro eller vide
Forfatter: 
Dato:  11-07-2006 17:28

Det er generelt en mandesygdom at "tro" noget istedet for at spørge. Ganske simpel mangel på fantasi, de aner ikke at noget kan forholde sig anderledes end som det ser ud på indersiden af deres eget kranie.

:Pia

0
0
Svar på denne tråd

Tsk tsk
Forfatter: 
Dato:  11-07-2006 18:07
Det er nu ikke kun mænd der kan lave det nummer, min halve pizza var ikke i køleskabet for leden dag da jeg kom hjem fra arbejde, den havde kæresten spist. Selvfølgelig er det nedtur, hvis man lige har sat næsen op efter noget, og så er det væk. men pyt vi skal jo alle spise, og der skal væsentligt mere til at gøre mig sur.

M.v.h. Carsten I Nielsen.

"Det sværeste ved ridning, er at gøre det så let som muligt"
0
0
Svar på denne tråd

hej...
Forfatter: 
Dato:  11-07-2006 18:38
Ej, øv kender det alt for godt. Tror det er noget der ligger til de kære mænd...

Rønnebjerggård...Det er os.

0
0
Svar på denne tråd

Den der gemmer til natten
Forfatter: 
Dato:  11-07-2006 19:10

Ja som det gamle ordsprog siger "Den der gemmer til natten, gemmer til katten".

Jeg havde problemet med min ex kones soen. Han kunne ryde hele koeleskabet uden at taenke paa andre. Man kunne have 3 pizaer i fryseren, og naar man kom hjem fra arbejde var de vaek, saa havde ham og vennerne lige spist dem. Gud naade troester man sagde noget til ham. Han var jo bare sulten, saa konen ville til enhver tid forsvare ham.

Hvorfor tror i jeg blev skilt?

Nu er det jo ellers lige mig der elsker at lave pandekager og specielt crepes suzette. Jeg er jo bare ikke lige saa hurtig som lillebror kok. Jeg kan arbejde med 2 pander, mens han jo jonglerer med 4. Det tager en fuld halv time for ham at lave en stak paa 15 - 20 cm.

God apetit

Frank

0
0
Svar på denne tråd

Er det et stort og urimeligt...
Forfatter: 
Dato:  11-07-2006 19:34

krav, at man skal tænke på andre end sig selv og tage bare en smule hensyn.

Det mindste han kunne have gjort var at efterlade den sidste til mig - eller i det mindste spørge mig, f.eks. over messenger eller mobilen...

Anyway - så er det nok ikke sidste gang det sker - og ja, den der gemmer til natten, gemmer til manden

Frank Carlsen: 4 pander jeg har nok at gøre i 1 - max 2!!! Er det så amerikanske pandekager eller de danske???

*
*
0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  11-07-2006 19:39
Hmm.. det kan godt være at jeg bliver upopulær nu, men jeg synes nu at I overdriver lidt.. selvfølgelig er det tarveligt og han kunne da vente og spørge om du ville have en, men det er mad det handler om!
0
0
Svar på denne tråd

Gitte det er Danske
Forfatter: 
Dato:  11-07-2006 19:48

Eller han kunne have sendt billeder over mobilen eftethaanden som de forsvandt.

Nu er han jo ogsaa pro kok, og har arbejdet paa Skovshoved, Kong Hans og som dronningens kok (arbejder nu hos Maersk), saa han hved hvad han roder med.

Men det er en 15 - 20 cm stak af crepes (det du kalder danske pandekager).

Bon apetite

Frank

0
0
Svar på denne tråd

fyyyhh
Forfatter: 
Dato:  11-07-2006 22:47

Ejjj, når de spiser det man har glædet sig til at komme hjem til og spise selv.. Nej nej nej.

Så må han ned og købe noget nyt..

Har du en hest i Ballerup som du mangler part på ? Eller et sted hvor jeg kan have en hest stående billigt.. så skriv endelig

0
0
Svar på denne tråd

så sig det dog
Forfatter: 
Dato:  11-07-2006 22:55

Ja ja af skade bliver man klog og jeg har simpelt hen vænnet mig til at sige hvis der er noget min kæreste ikke må spise fra køleskabet fordi det skal bruges til madpakker el.

Men jeg kender skam godt følelsen af at have glædet sig f.eks. et koldt glas cola og så kommer man hjem til en tom flaske øv bøv

Med Venlig Hilsen
Karina Both Andersen

De bedste kys kommer fra en varm mule

0
0
Svar på denne tråd

ja her er det nu anderledes
Forfatter: 
Dato:  12-07-2006 06:58

gemalen ved at han meget gerne må tømme køleskabet for sådan noget mums, for jeg har slet ikke godt af det og kan ikke holde fingrene væk.

Hvis det er spist, ja så er dte en stor hjælp for mig.

IMC.
så blev den tykke kåret.
ja atlså hesten og ikke mig.
www.heste-nettet.dk/fo...88/409188/
0
0
Svar på denne tråd

typisk mænd
Forfatter: 
Dato:  12-07-2006 07:48
hehe Janus er nu heldigvis ikke sådan. Han er mere typen der ville gemme dem alle til mig.
0
0
Svar på denne tråd

Min kæreste
Forfatter: 
Dato:  12-07-2006 09:18

har efterhånden lært også at tænke på at der skal være noget til mig og til dagen efter. Jeg har vist taget hævn tilpas mange gange efterhånden, til at han forstår hvordan det er, når det man havde glædet sig til at få noget af bare er spist, så nu spørger han inden.

Han kan endda finde på at ringe og spørge mig, mens jeg er i stalden om jeg regner med at skulle have mere af end evt. rest eller om han må spise resten.

Min hævn bestod i at gøre det samme mod ham - dvs spise resten af noget jeg ved han havde glædet sig til at få, så kan han se hvordan det er eller sige dagen efter, nå vi har ingenting at spise fordi du spiste det hele i går. Det skal selvfølgelig lige pointeres at han ikke går sulten fra bordet og at det mest er slik, der er svært for ham at lade ligge til mig.

Puskin

0
0
Svar på denne tråd

Neeej...
Forfatter: 
Dato:  12-07-2006 09:24

..det ville min mand aldrig gøre, han er ikke hyggespiser.

Conni

Conni & Tinker Kel

Søges:

Ældre meget rolig/børnesikker to'er pony,

gerne islænder

til godt hjem/otium.

Pris: symbolsk

0
0
Svar på denne tråd

Hævn...
Forfatter: 
Dato:  12-07-2006 12:16

Puskin: Det var en ide - den skal afprøves... Problemet er bare, at han ikke rør rester af aftensmaden (han hader rester), og slik og lign. forsvinder som dug fra solen... Han efterlader aldrig en slat. Det gør jeg tilgengæld...

Næste gang så sætter jeg en seddel på med hvor mange han må tage, eller at han IKKE må røre det...

*
*
0
0
Svar på denne tråd

Her i huset...
Forfatter: 
Dato:  12-07-2006 13:24

er det vist hverken manden eller børnene der skal have skylden for at det pludseligt forsvinder. Der skal helst ikke ligge en pose slik i skabet for så forsvinder det på mystisk vis.

Hvis det er frikadeller kan de dog godt forsvinde fra køleskabet imens jeg er på arbejde, mens kylling o.a. ligger indtil det ryger ud hvis ikke jeg spiser det.

Sodavand har han som regel for sig selv, selvom han brokkede sig lidt i går over jeg havde drukket den dåse sodavand han havde gemt til sig selv

Men det er da heldigvis ikke noget vi går og ærgrer os over eller bliver sure over. Det kan ikke betale sig.

Se min hjemmeside her
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider