Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Jeg burde nå så meget
Forfatter: 
Dato:  11-07-2006 11:49
Som jeg bare ikke kan tage mig sammen til :( Jeg sidder bare og hænger og er trist til mode. Det må man naturligvis godt når man har mistet et familiemedlem (Min farmor som er død mellem torsdag og lørdag - vi skal til bisættelse på fredag) - men der er bare så mange ting jeg burde tage mig sammen til at få gjort og som jeg faktisk har dårlig samvittighed over ikke at gøre ... *suk*

Jeg burde arbejde 4 timer som jeg har aftalt med mig selv at jeg skal hver dag (Jeg har hjemmearbejdsplads og planlægger selv min arbejdstid), jeg skal ud til hesten og pusle ham - og helst også få redet, jeg skal ned og træne - kæresten betaler og jeg har lovet at jeg SKAL bruge mit medlemskab, jeg skal ha købt begravelsesegnet tøj, jeg skal ha støvsuget bilen og ha sat nye dæk på den, jeg burde rydde op og gøre rent og så har jeg vist fået lovet at lave frikadeller. Jeg skal forresten også finde en gave til min lillesøster og jeg har nogle små håndarbejdsprojekter jeg har lovet min kæreste at håndtere snarest (Fx. en læder"kæde" til hans halskædevedhæng)

Det største problem her er at der ikke står nogen og venter på at jeg deltager i alt det her. I går var det fx. nemt at komme ud til hesten fordi jeg havde en aftale om undervisning (Og mulen gik i øvrigt rigtig godt - så det var jo så der man skulle ha haft kameraet med i stedet for til det jammer vi leverede i fredags: www.heste-nettet.dk/fo...72/408872/ )

Sikke en måde at holde sommerferie på :(

/Trine T =)

What We Do in Life Echoes in Eternity
0
0
Svar på denne tråd

Føler med dig
Forfatter: 
Dato:  11-07-2006 12:11
har det på samme måde, dog ikke misten nogen (det er så trist - krammer herfra) men kan heller ikke sparke mig igang pga en hel masse - for dårligt, men nogle gange har man bare nedturer - bare rolig solen skinder bag skyen

Mange vrinsk fra Maria og hendes 4 hyppere!

Miki søger springrytter: TRYK Går LA og Hubertusjagt

Sælger en masse billigt: Tryk: Udstyr Sikkerhedsveste Jeans Toppe

Ronja søger rytter: SeHer

0
0
Svar på denne tråd

Det er
Forfatter: 
Dato:  11-07-2006 12:57
så trist at det skulle ske lige nu - min fars nye kone er lige kommet til Danmark og de skulle besøge farmor i lørdags :( Utroligt trist at de ikke nåede at møde - selv med kulturforskellen ville de være kommet fint overens. Stærke damer begge to ...

Og utroligt synd for min far at de to kvinder i hans liv ikke skulle nå at mødes. Samt at hans glæde over at konen nu er kommet hjem skal blandes med sorgen over at miste hans elskede mor... :(

/Trine T =)

0
0
Svar på denne tråd

er ny her
Forfatter: 
Dato:  11-07-2006 14:14
og jeg vil bare give dig en stor trøste krammer... men prøv bare lige at give dig selv lidt selvterapi... og med det mener jeg... jeg plejer at tage en halv til en hel dag, hvor jeg bare er god ved mig selv.. lad nullermændende ligge.. tag et langt bad.. lav noget god mad til dig selv... bare lige prøv at være god ved dig selv, uden at skulle tænke og servicere nogen.. jeg gør selv sådan, selvom jeg både har mand, børn, 6 heste, fuldtidsarbejde. eget landsted, osv osv... jeg har før når det hele har ramlet ned om ørene på mig. taget en fridag/pjækdag og bare været god ved mig selv.. man er helt ny bagefter og har et andet syn på tingene... jeg har selv en meget travl hverdag og tit kommer jeg først til at sidde ned kl 10 om aftenen.. men når jeg har dyrket lidt selvterapi, kan jeg sagtens klare mig igen.. men problemerne går ikke væk af sig selv.. du får bare et andet syn på hvordan du skal gribe tingene an.. PRØV DET PRØV DET
0
0
Svar på denne tråd

hej Tryne
Forfatter: 
Dato:  11-07-2006 14:24

Det gør mig ondt at læse, at du har mistet din farmor.

Jeg ved nøjagtig, hvordan du har det!

Da jeg for to år siden mistede min bedstefar, var det bare lissom det hele ramlede! (og jeg kørte helt fra Roskilde til Ålborg, uden at tage så meget som min tandbørste med!)

Man forstår slet ikke at verden kører videre udenfor, og at blive nødt til noget så banalt som at skulle ud og købe tøj til en begravelse, er bare fuldstændigt uoverskueligt!

Kender også godt det med ikke at ku ta sig sammen. Jeg var lige ved at droppe at få Madison til følskue to dage efter bisættelsen, fordi jeg ikke lige ku overskue det, men er idag glad for, at jeg blev overtalt alligevel.

Lav nogen faste aftaler med dig selv, skriv ned i din kalender på klokkeslet, hvad du skal lave, og overhold det så, som du ville med alle andre aftaler - det hjælper at få sin energi ud på noget konkret, alle de tanker man sidder med, gør bare en rundtosset og deprimeret.

ÆV, det er ikke sjovt, og jeg føler med dig.

knus maria

Hvis vi ikke havde vores egne fejl, ville vi ikke have så stor fornøjelse af at bemærke dem hos andre.

Ejer/kender du en af mine gamle heste (se præs.) vil du så ikke være sød at kontakte mig?

0
0
Svar på denne tråd

Blargh altså
Forfatter: 
Dato:  11-07-2006 17:23
en "ulykke" kommer jo så sjældent alene - så jeg har naturligvis ikke bestået min anatomieksamen og skal dermed op igen d. 26. august

Nåh, jeg har da i det mindste fået taget mig sammen til at få tjekket det med dæk til dytten og hesten er passet og nusset - det var vist næsten de to vigtigeste ting. Jeg er ikke ret god til det med kalendere - og til at følge de planer jeg har lagt 8-) For at sige det pænt så er jeg totalt elendig til det.

Men nu kan jeg jo så passende lægge en ny læseplan og se om jeg kan overskue at overholde den...

Maria - jeg husker godt at du tæskede motoren ud af Grønærten dengang Her var der bare ikke så pokkers meget at køre efter da hun har ligget død i nogle dage

De lidt mere positive ting i det er at hun trods alt var over 75, meget medtaget af leddegigt men hun i det mindste fik lov til at dø hjemme i fred - med hjernen i behold.

På den ene side er det frygteligt fordi hun var så klar i hovedet - og alletiders søde, forstående og livskloge farmor På den anden side kan jeg godt huske hvordan hendes mor havde det de sidste år hun levede - senildement liggende i en seng med ble på

Og DET er jeg altså godt nok glad for at hun ikke skulle komme til at opleve.

Bisættelsen er på fredag - det blir rædselsfuldt ...

/Trine T =)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider