Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Gørlev heste/kræmmermarked
Forfatter: 
Dato:  09-07-2006 22:13

Hey...

er der nogender var til heste og kræmmermarked i Gørlev i denne weekend.. jeg er lige kommet hjem fra en rigtig go weekend dernede... Andre der var med???

jeg fik taget en hel del billeder nede fra pladsen... men jeg er simpelthen for træt til at ligge dem ind nu...

ellers en masse lækre heste og ponyer der var dernede til kåring, hesteshow osv...

Hilsen Jeanette

Tjek min hjemmeside
-FCK FOREVER-
0
0
Svar på denne tråd

hmm... denne weekend
Forfatter: 
Dato:  09-07-2006 22:20

Har der været gørlev markede i denne weekend?? Holder de 2 markeder om året?? jeg skal afsted sammen med mine forældre med deres oldenborge d. 17/9..

Jeg er lidt små forvirret eller er der 2 byer der hedder gørlev?? der hvor vi skal hen er på sjælland

Tine og Felix

et tosset par!!

Stald Vodagergård

Oldenborg kan og vil

0
0
Svar på denne tråd

De holder
Forfatter: 
Dato:  09-07-2006 22:31

De holder 2 markeder om året. Og hvis jeg husker rigtigt er det der lige er holdt for heste fra 2 år og op og det næste fra 0-2 år, men det er jeg ikke helt sikker på.

Jeg var lige der henne og kigge, men jeg bor også kun 6 km fra pladsen.

Anni og Hannibal!!
Som altid er i vankeligheder, men har meget sjov ud af det

Åengensponygård

Hestetrailer sælges!

0
0
Svar på denne tråd

Jeg var der...
Forfatter: 
Dato:  10-07-2006 13:08

også... Jeg lagde især mærke til de meget tyndt sports ponyer som var der. Føj hvor var det forfærdeligt at se på. Fandt ud af at de kom fra samme avler føl-hopperne var så magre at man kunne se deres hofteben, plagene ligeså. Og så skriver avleren ovenikøbet i sin reklame i programmet, citat: hvorfor fodre på heste... Ja det kunne man godt se han ikke har gjort, det er lige til at sig over

Desværre havde jeg ikke kamera med, men ved at nogle andre tog nogle billeder meget tæt på. (håber de bliver sat herind) Fatter ikke at dyrlægen på stedet ikke sagde noget. Eller de ansvarlige heller ikke gjorde noget, det er alt for tyndt fra flere sider af. Mange fag folk var til stede og ikke eneste bemærkning til avleren. Ikke særlig god reklamme for Sportspony avlen ærgeligt med sådan nogle ting, for det overskygger et ellers rigtigt godt marked.

MVH HEIDI

Dyrevelfærd er en rettighed for alle dyr

0
0
Svar på denne tråd

helt enig
Forfatter: 
Dato:  10-07-2006 13:51

er helt enig med dig det var forfærdeligt tror også at der bliver gjort noget ved det jeg stod ved siden af dem hele dagen med min sportspony og vi snakket også om det indbyrdes i avlsforbundet men vii kunne jo som udstillere ikke gøre noget ved det, syntes at det var allermest forfærde ligt at de ikke havde adgang til vand under skuet føllene kun ikke selv besteme hvornår de ville have mælk fordi at de stod bundet så kort så de ikke kunne nå patterne men hopperne havde selvfølgelig heller ikke serlig meget mælk idet at de ikke fik det vand de havde brug for, da vi var inde i ringen til sidst stod jeg bag ham og han stod og pisket den ene af hopperne fordi at den ikke ville rykke sig ind, ka kun sige at vi i sportspony syntes også selv at det var forfærdeligt det var på kanten til dyre mishandling der var heller ikke en som ikke havde skremer, det blev også skrevet i samtlige af hans hestekrittikker at det ikke var egnet til udstilling, forstår heller ikke helt hvordan man kan finde på at tage sådanne dyr med.

ville også lige sige at min hoppe blev nr.4 i skuets bedstehoppe.

TA PÅ LANDET!

TA PÅ LANDBRUGSSKOLE!

OG bliv STALDMESTER.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  10-07-2006 22:43

Ja de havde godt nok ikke særlig meget sul på kroppen de små pus...

der bliver holdt to markeder om året...

et føl og plag skue...

og et heste og kræmmermarked...

føl og plagskuet kommer vist i næste weekend...

jeg var dernede med kæledyrs klubben der var placeret nede i det ene hjørne... hvis man ser bort fra de tynde ponyer så synes jeg det var et rigtig godt skue...

håber det gik hende godt som røg afsted med ambulancen... har prøvet at lede efter noget om hende uden held... håber da i hvert fald det gik hende godt...

Vejret var da i hvert fald med os selvom der lige kom en ordenlig skylde om søndagen under mønstrings konkurrencen...

Hilsen Jeanette

Tjek min hjemmeside
-FCK FOREVER-
0
0
Svar på denne tråd

føl og plag skue
Forfatter: 
Dato:  11-07-2006 00:23

okay så er jeg med..

Føl og plag skuet er altså først 17/9 for der har mine forældre da tilmeldt sig med et 1 føl, en 1års,en 2års og en samling efter Bessie af Bækkerskov (og næsten efter Laban af kloster 3 ud af 4 af Bessies afkom har ham som far) så vi kommer med 5 oldenborg (vi har også en 4 års med i samlingen)

Tine og Felix

et tosset par!!

Stald Vodagergård

Oldenborg kan og vil

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-07-2006 12:37

Ja jeg har lige set i progrmmet... det er IKKE i næste weekend der er føl og plagskue... beklager meget jeg kom til atskrive noget forkert...

men det plejer nu også at være rigtig hyggeligt...

Hilsen Jeanette

Tjek min hjemmeside
-FCK FOREVER-
0
0
Svar på denne tråd

Hvad...?
Forfatter: 
Dato:  11-07-2006 13:40

Hvordan kan dyrskueledelse "anerkende" sådan nogle tynde og magre heste? Det lyder jo rimelig vildt!

Var der ikke en dyrlæge tilknyttet stedet?

Selvom man er udstiller, så kan man da godt klage?!

Er det ikke hele weekenden, at der er plagskue? Den 16+17.september?

Mvh Mette..
www.newforest.dk
Vær med til at tale dyrenes sag!
Demonstration i Kbh d. 3.oktober 2006 kl. 12
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-07-2006 22:37

Jo det er hele weekenden så vidt jeg husker...

jeg var oppe at sige det i informationen men der blev der nærmest grint af mig... Jo der var en dyrlæge som skulle kigge på alle dyrene ved ankomning... men der blev ikke gjort noget ved det... Hvis man spurgte til om hvorfor den var så tynd rystede han blot på hovede... (tror han have hørt det nogen gange)...

Hilsen Jeanette

Tjek min hjemmeside
-FCK FOREVER-
0
0
Svar på denne tråd

nope...
Forfatter: 
Dato:  12-07-2006 19:38
mette j nej der var ikke nogen dyrlæge på pladsen, og nej vi kan ikke sige noget som údstillere, vi prøvede og jeg snakket med flere racerep. som også sagde at vi som udstillere ikke har noget at sku have sagt.

TA PÅ LANDET!

TA PÅ LANDBRUGSSKOLE!

OG bliv STALDMESTER.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  12-07-2006 19:46

Der var da en som skulle kigge på vores dyr da vi ankom til pladsen... ved dog ikke om det var en dyrlæge... men det troede jeg faktisk at det var... men når pashmina siger der ikke var nogen har det nok abre været en far gørlev udvaglet (eller hvad det var de kaldte sig)... da jeg snakkede med en af dem fra pladsen som var ved informationen ( om hvor de forskellige skulle køre ind hvis de skulle ind på pladsen)... ja så var de stort set bare ligeglade og de kunne lige så godt bare have grint af mig i stedet for...

Hilsen Jeanette

Tjek min hjemmeside
-FCK FOREVER-
0
0
Svar på denne tråd

Det lyder...
Forfatter: 
Dato:  12-07-2006 22:48

..da godt nok mærkeligt ?:-)

Hvad er grunden til, at I ikke kan sige noget som udstillere?

Er det fordi I var "konkurrenter" eller?

Mvh Mette..
www.newforest.dk
Vær med til at tale dyrenes sag!
Demonstration i Kbh d. 3.oktober 2006 kl. 12
0
0
Svar på denne tråd

bla bla bla...
Forfatter: 
Dato:  12-07-2006 23:23
Lyder godt nok ikke godt. :(

Forfærdeligt at folk ikke vil behandle dyr med den respekt de fortjener, dvs i hvert fald sige, fri mulighed for at drikke.

æv hvor er det trist at høre.. :(

Hilsen 007

Den der ler sidst,
er meget langsomt opfattende... 8-)

§ 1. Jeg har altid ret!

§ 2. Hvis det umulige sker, at jeg tar fejl, træder § 1 i kraft!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider