Jeg har hørt fra hende og hun er heldigvis okey.
Hun har det godt og er kommet væk.
A: Ja, jeg vil meget gerne høre fra dig igen, så jeg ved at det går dig godt fremover 
Jeg ville ikke skrive mere i beskeden, for det tilfældes skyld at han leder efter dig og logger sig ind på HN.
Min egen (kedelige) erfaring er at man ikke kan være for forsigtig, da jeg har prøvet gentagne gange at blive fundet...én af gangene var det sågar en mandlig jurist, fra københavns Overpræsidium(statsamt), som udleverede min hemmelige adresse på skrift til "stodderen".
På daværende tidspunkt kom jeg fra et krisecenter og havde fået en ny lejlighed i en anden by. Jeg havde boet i lejligheden og haft fred i 3 måneder. så startede det hele forfra... dér fik jeg et mindre nervesammenbrud og efterfølgende en længerevarende depression..
Så undskyld hvis jeg virker en smule paranoid...Men man ved virkelig ikke, hvad et andet menneske er i stand til, selvom man tror man kender personen ud og ind.
Og hvor har jeg hørt sætningen mange gange - "det kunne Robert da aldrig finde på, han virker jo så stakkels"...men jo, det kunne han..
Godt at høre at I er i sikkerhed