Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Lorte dage!
Forfatter: 
Dato:  06-07-2006 17:15
Jeg sidder via msn med min bedste kammerat. han fortalte mig for 1 mdr. siden, han han var en af de 5 værste unge i Danmark, og nu her den 17 skal han ind og ´sidde, hvorfor, han er det dejligiste mennesker. og kan ikke undvære ham i to år.. ud over min kæreste er han det menneske jeg elsker mest i hele verden.. Andre der kender dette, har bare brug for at snakke, sidder og tuder, fordi det hele er noget @!#$..

Fjordheste er også dressurheste..

0
0
Svar på denne tråd

ind og sidde
Forfatter: 
Dato:  06-07-2006 17:20

ja men har han lavet noget @!#$ så er det jo sån det skal være...uanset om han er en fin fyr eller hvad det nu er..

jeg kender også et par stykker der sidder i spjældet...og efter min mening har det fået hvad de har fortjent!!

og det er uanset om de er venner eller hvad de er!!

ped har været der...ped har prøvet det
0
0
Svar på denne tråd

Sikke noget.
Forfatter: 
Dato:  06-07-2006 17:21
Hej, Det er da noget forfærdeligt noget, kan du så ikke komme og besøge ham indimellem?

Fjordheste <3

en dejlig hest, er en fjordhest ;-)

Og den heldige ejer af, en Golden Retriever <3

0
0
Svar på denne tråd

Selvfølgelig
Forfatter: 
Dato:  06-07-2006 17:25

Det er da synd for dig at du skal undvære din ven, men har han lavet en masse @!#$ så hører han altså til i et fængsel! Så får du forhåbentligt en endnu bedre ven tilbage om 2 år

Og det lyder jo som om han endda selv synes han er skyldig så... Han har jo altså fortjent det

Team Janus
Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars
Vi savner dig stadig
Daisy
04/06-1997-03/01-2005
Sorg er kærlighedens pris
0
0
Svar på denne tråd

Tjaaa...
Forfatter: 
Dato:  06-07-2006 21:55

Der må jo være en årsag til at han hører til blandt DK´s værste 5 unge. Ret skal være ret, kan han ikke opføre sig ordenligt må han ind og sidde.

D.27 maj åd min ven 100 panodil. I 1½ uge lå hun på instintiv, umuligt at komme i kontakt med hende.
I dag er hun frisk, som 17år skal hun tænke på at hendes lever er smadret.
Lad være med det pis!
0
0
Svar på denne tråd

!!!
Forfatter: 
Dato:  10-07-2006 11:18

Jeg ved han har lavet meget l.ort, og ved også hvad han har gjordt, og naturligvis skal han have sin straf, men kan bare ikke forstå hvordan han kan lave alt det @!#$, han har været ude af det i to år, og ikk taget stoffer eller drukket, han er jo på rette spor, så to år, er lang tid. han er bare den bedste kammerat jeg nogen sinde har haft. jeg var ved at lave min livs værste bommert, og han fik mig på andre tanker for altid, hvis alle kriminelle er sådan som ham, blir det klart min nye vennekreds.

Fjordheste er også dressurheste..

0
0
Svar på denne tråd

Det er de ikke
Forfatter: 
Dato:  10-07-2006 11:52

Så hold dig hellere væk, fra den vennekreds.

danielluca

Jeg kan sejle foruden vind

Jeg kan ro uden åre

Men ej skilles fra vennen min

Uden at fælde en tåre..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider