Jeg er mildest talt ved at være p*** træt af min egoistiske lillesøster!!!
Jeg ved godt at folk de er ligeglade, men jeg har simpelthen behov for at komme ud med det...
For det første er hun pisseforkælet... Min far forærer hende alt, og hun får lov til at gøre alt(jeg har også haft meget løse grænser, men jeg ved hvordan jeg skal opfører mig)... Det kan godt være at jeg måske er misundelig... men siden jeg var 14 og fik mit første arbejde har jeg skulle betale ALT selv... Min søster hun kan bare pege til højre og til venstre og hun får det...
Det vildeste jeg har oplevet er at får 1000 kr.(da jeg var 14 år) til at købe tøj, men min moster SKULLE med...
Min søster får jævnligt lov til at købe for et par tusinde kroner tøj...
Og det er ikke ligefrem fordi hun er spor behjælpelig herhjemme... Hun bor skolen(men spiser hjemme 6 dage om ugen og er hjemme torsdag til søndag)... Vi kan have rengjort hele underetagen, og når hun tager afsted søndaften/mandag morgen, så flyder det hele...
Hun har længe ment at HUN styrer TV'et i stuen, for hun har jo ikke noget på værelset... Men nu hvor hun har alle tingene hjemme, sidder hun alligevel dernede store dele af dagen...
Jeg har hende mistænkt for at fake at være syg, for i folkeskolen havde hun min 2 sygedage om måneden!
Jeg er ved at være så træt af hende, og det værste er at min far ikke siger noget til hendes opførelse...
Den ene dag ville jeg med til stranden, da min moster(som jeg ikke har set i fire år!) var på besøg... Min søster siger så flabet at det kan jeg ikke, for hun gider ikke sidde bagi(der er kun to sæder i min fars bil)... jeg siger så at vi jo bare kan skiftes... Jamen... Så gad hun ikke med... Og helt ærligt... Hun tager to gange årligt over og besøger min moster!!!
Hun kører så med min moster istedet, og min far skælder så mig ud...
Da jeg valgte at få Lukas som 17 årig, var det klare svar: "Så skal du selv passe ham og betale alle udgifter", og det har jeg også gjort... Min søster har så fået en hund af min far, og der gælder ikke de samme regler... Ved godt at det er forskel udgiftsmæssigt, men det burde være de samme regler der gælder... Hun er trods alt kun et år yngre end hvad jeg var da jeg fik Lukas...
Jeg føler lidt at problemet er at jeg er den eneste der tør konfronterer min lillesøster... Og det irriterer mig meget... For det burde ikke være mit job...
Hold da op hvor jeg håber at jeg kan finde økonomien til at få mit eget når jeg starter på skole igen...
Håber i vil bærer over med mig, men hun er altså bare en finke!!!