Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Parter - argh!
Forfatter: 
Dato:  05-07-2006 16:13

Hej!

Nu er jeg ved at være godt træt af det med parter

Ihh altså! Nu skal i nok få historien:

Der hvor jeg selv har part er der tre heste, Mille, Rain og Victoria.

Jeg startede med at have part på Mille i 1år, hun blev for lille så de købte victoria "til mig".. jeg havde genoptrænet Mille fra at kunne stå stille og bukke til at kunne går rigtig fint!

Så skal vi til at søge ny part, denne gang to halvparter og ikke en helpart.

Får en ud at prøve, jaja da, hun ville gerne have part!

Fint så, Mille var hendes. efter 1 uge ringer hun og siger at hun ikke vil ride Mille.. Hmm, okay vi sætter annocnen ind igen.

Er ude for dette en enkelt gang til, og endelig finder vi en pige, der faktisk gerne vil have helpart, så det får hun!
Pludselig har hun ikke tid til helpart og jagten går igen på en rytter! En pige prøver - hun vil gerne have den anden halvpart så hun rider mille i 2måneder og BUM færdig, så vil hun ikke det mere..! Hmm irriteret bliver man jo.. Nå, så her nu er den rytter der var tilbage på Mille blevet for stor så hun er også stoppet, forståeligt nok! Jeg får en lille pige på 7år og hendes mor ud og se på Mille, den lille pige er helt fortabt i Mille og vil gerne have parten! De kan desværre først starte fra 1 Juli, men det voerlever vi da! Nå, men vi finder en til halvpart til Mille, så hun nu har to igen og annoncen bliver hevet ud herfra igen..

Igår sender moderen med den 7årige datter mig så en SMS og skriver at de ikke vil alligevel!
ARGH hvor er det irriterende!! Her har man gået og ventet i 1½ måned på at de kommer hjem fra ferie, og hvad sker der så?!

De sender en SMS og fortæller det! Hvorfor ikke have sagt det noget før?? ihhh altså.. Vi har været ude for helt det samme med ponyen Rain! Og ved sgu ikke helt hvad det er, men tror det er fordi at der ligger en rideskole 10min væk derfra hvor de alle sammen hellere vil have part, da de har veninder dernede...!

Nå, men her er annoncen, skriv hvis i evt. kender nogen der er interesseret:

www.heste-nettet.dk/ma...is/110105/

Undskylder mange gange for det sure opstød ..

//Linnea

Hellere sær end kedelig
<3

Jeg er mig og du er dig,

hvis du ikke lider mig,

så hold det for dig selv!

^Har aldrig sagt jeg var en god digter?^

0
0
Svar på denne tråd

mille part
Forfatter: 
Dato:  05-07-2006 16:47
ej det var da irreterende så er jeg alene om hende. hvor er det syndt.. det kan man da ikk være bekendt.. min lille mille er meget sød og let at ride gavmild og vil gøre alt for en.. i starten kan hun godt virke lidt kedelig men når man kender hende er hun super glad og frisk.. og det er et dejligt sted.. hvor er det irreterende..
0
0
Svar på denne tråd

!!!
Forfatter: 
Dato:  05-07-2006 17:06
Nej hvor er den sød.. hihi..

Fjordheste er også dressurheste..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider