Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

mærkeligt spørgsmål???
Forfatter: 
Dato:  05-07-2006 15:25

nu er jeg stoppet med at ryge for lidt over 5 måneder siden og det går bare rigtig godt

jeg har taget ca 5 kg -og det gør mig ingen ting for nu har jeg fået min første lille delle som jeg har kæmpet med at få det meste af mit liv

men nu sad jeg lige og tænkte på når nu man tager på når man stopper med at ryge taber man sig så når man starter??

eller bliver vægten hvor den er og stiger yderliger når man så stopper igen??

det kan godt være at det er et mærkeligt spørgsmål men nu har jeg gået hele mit liv på fedekur og intet har hjulpet før nu (okay det er løgn jeg tog ca 10 kg på da jeg brækkede min ryg)

håber der er nogen der er lidt klogere (måske meget) end jeg der kan svare

mvh viki

Husk at tage 10 små skridt

i stedet for et stort

skynd dig langsomt

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-07-2006 15:36
nu har jeg aldrig røget.. men grunden til du tager på efter rygestop, er at dit stofskifte øges med 20% af at ryge. Om du så ville tabe dig af at starte med at ryge igen... det er jeg faktisk ikke klar over, vil da ikke råde dig til at prøve i hvert fald.
0
0
Svar på denne tråd

mknudsen
Forfatter: 
Dato:  05-07-2006 16:42

mange tak for svaret

jeg vidste godt at det er pga stofskiftet man tager på

og så vil jeg lige slå fast at jeg IKKE har tænkt mig at begynde at ryge igen -har det lige så godt nu

det var bare en tanke der slog mig tidligere i dag efter jeg havde snakkede rygestop med en god veninde

i stedet for et stort

skynd dig langsomt

0
0
Svar på denne tråd

min mor
Forfatter: 
Dato:  05-07-2006 17:03
tog 20 kg på første gang hun stoppede med at ryge... tabte dem igen da hun startede med at ryge igen... hun er nu stoppet og har igen de 20 ekstra kilo.

Jeg stoppede med at ryge i aug. og har taget ca. 10 kg på... men de er på vej af igen uden at starte med at ryge...

MVH.

Stella Jakobsen

mor til

Oliver 30/06-04

Daniella 24/11-05

kender du musse's fortid, hun er en pony på 33-36 år, ca. 142stg.

www.heste-nettet.dk/fo...398/92398/

kjole/ventekjole sælges:

www.heste-nettet.dk/

0
0
Svar på denne tråd

stella J
Forfatter: 
Dato:  05-07-2006 17:26

hold da op det er mange kilo

jeg var lykkelig da jeg havde taget de 5 kg på som detsværre også er ved at rasle af mig igen -jeg har et meget højt stofskifte, men jeg spiser og drikke også meget

i stedet for et stort

skynd dig langsomt

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider