Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Verdens bedste sælgere
Forfatter: 
Dato:  04-07-2006 19:18

- ja dem købte jeg min hest af...

Se lige denne mail som er respons på min mail i går ang. at Titus nu havde haft mig på ryggen for første gang:

Overskrift: TILLYKKE

...med ridehesten!

Hej Maria.
1000 tak for din mail, jeg blev så glad for at høre, at det går så godt, det er simpelthen bare lykken når man har solgt hest! Og jeg synes det var friskt, at vurdere i dag er dagen hvor vi prøver! (Gummistøvler eller ej...!!!) Det er også fint at se den ro, hvormed I griber det an. Jeg havde helt bestemt også regnet med Titus ville synes det var helt O.K., jeg har tit hængt over ham inde i stalden.
Ingen tvivl om han nyder alt det du ( I ) gør for og med ham, han er jo en meget positiv og udadvendt hest. Og så kan jeg faktisk godt se, han har fået mere muskelfylde! Det går hurtigt, men legen med de andre "knægte" giver jo også godt. Titus og Mafisto legede aldrig sammen - de åd mest!! Det gør Mafisto stadigvæk... Nogle æder for at leve - andre lever for at æde...!!
Lige så ked af det jeg var den dag I hentede ham, lige så glad er jeg nu, dels fordi du er så glad for ham og fordi jeg ved han er super glad over al den opmærksomhed...
Fortsat held og lykke med hans videre uddannelse.
Massevis af hilsner Doris.
N.B. Jeg har din hjemmeside som hyperlink og er af og til inde og tjekke, hvordan det går. Og Krumme - ja, ham er der bare gang i, hvad synes han om hundetræningen? Ja, du ejer 2 charmetrolde - i hver deres vægtklasse!!

M.V.H. Riderlykke

Der er 2 ting som dyreejer:

Enten så vil man det, eller også vil man det ikke..

Boks i Odense søges. Kig her

Se min hjemmeside HER

0
0
Svar på denne tråd

sælgere
Forfatter: 
Dato:  04-07-2006 19:18
Er det ikke fantastisk at få sådan en mail retur..
Man bliver jo helt stolt af sig selv og hesten...

M.V.H. Riderlykke

Se min hjemmeside HER

0
0
Svar på denne tråd

tidl. ejere
Forfatter: 
Dato:  04-07-2006 19:39
Nå ja men så er det da godt at jeg er glad for hans tidligere ejere når nu ingen herinde er enige...

M.V.H. Riderlykke

Se min hjemmeside HER

0
0
Svar på denne tråd

Det må være dejligt
Forfatter: 
Dato:  04-07-2006 19:54

Både for dig og den tidlige ejer at det hele går så godt.

Og jo -det må være dejligt at få sådan en mail tilbage Jeg kan godt forstå du er gladog stolt!

0
0
Svar på denne tråd

hehe undskyld
Forfatter: 
Dato:  04-07-2006 20:35
men jeg så ikke dit indlæg, jo det er da dejligt, min ponys(stephanies)tidligere ejere skrev meget til mig og jeg til dem, efterhånden skrev de ikke til mig, hmm..nå men så skriver de at de lige havde haft en hest på prøve som var tilredet forkert..hmm fair nok, nå men så skriver de igen ikke, så havde de ikke lige kigget om der varkommet post..hmm..så holder vi kontakten igen, men så holder de op med at skrive til mig, mærkeligt, nå men et år efter skriver jeg igen til dem og fortæller endu engang hvordan det går og at jeg har været ude til stævner og fået nogle rosetter..intet svar, en måned senere skriver de :jamen hej igen Nanna, dejligt at høre fra dig igen, godt at det går så fint med jer, vi troede slet ikke at du ville holde kontakten med os"...hmm..nå jamen det ville jeg sååå!!

0
0
Svar på denne tråd

Jo det er...
Forfatter: 
Dato:  04-07-2006 23:36

...rigtig dejligt når sælger glæder sig på ens (og ikke mindst dyrets, i dette tilfælde hestens ;-) vejne...dejligt med gode sælgere

Mvh. Lene

:D Mor til de 2 dejligste drenge: Magnus og Asbjørn :D

Smart hoppe sælges: Link

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider