|
|
|
|
| Mænd er mænd ... |
| Forfatter:  |
Lisbeth Sejberg |
| Dato:  |
04-07-2006 14:45 |
|
... og fodbold er bare en latterlig tabersport, opfundet af nogle fattigrøve, der kun havde én bold at lege med  Mvh. Lisbeth
Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mærkeligt |
|
|
Ja, jeg kan slet ikke sætte mig ind i, at nogen kan være så passioneret fodboldfan, at det skal styre hele ens liv! Men hesten får i virkeligheden nok et behageligere liv som vallak, så kan den få foldkammerater og alt hvad dertil hører...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tsk tsk tsk |
|
|
Ja, hvad kan jeg sige; Den sidste idiot er ikke død endnu. Venlig hilsen Lena
Man bliver ikke større af at gøre andre mindre!! Rytter søges til dejlig fjordhoppe, se på min præsentation!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hahahaha |
pjemm |
04-07-2006 14:50 |
|
Hævn over hvem? Vi har: præmiehingst, ejer, fodboldspiller. Den eneste af de tre som kan lide noget tab i den forbindelse er vel ejeren som ikke længere kan avle på den. Det planlagte offer (fodboldspilleren) er i hvert fald helt sikkert helt ligeglad. Så har man godt nok ikke mange brikker at flytte rundt med. :Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nå ja og? |
HHansen |
04-07-2006 14:57 |
|
en af mine kolleger har kastreret Jacques Chirac (tidligere fransk præsident)  I dette tilfælde var det dog hans kat der er opkaldt efter franskmanden 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvad værre er LenaBuus ... |
Lisbeth Sejberg |
04-07-2006 15:31 |
|
... så er den sidste idiot, sikkert heller ikke født endnu ... men det var måske det, du mente  Mvh. Lisbeth
Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hold da fast |
|
|
Hvor plat!!! tage en hests manddom, fordi den hedder det samme som en fodbold spiller!? Sikke dog en åndsamøbe!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja... |
Lisbeth J + vedhænget Alex |
04-07-2006 18:34 |
|
Den sidste idiot er ikke født endnu. Magen til ånssvag "hævn" 
Mvh Lisbeth Ingen er for store til at vise venlighed og høflighed - men nogle er for små.
Æret være dit minde Stjerneskud
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa. |
|
|
Jamen så kan han da se frem til en mindre indtjening! Fedt at gøre sin præmie hingst til vallak fordi den har det forkerte navn! Tsk
Hilsen Frederikke Chanel, Zulu & Soffy! Hvorfor nøjes?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ronaldo hingst |
|
|
ej hvor latterligt. englændere og amrikanere er generalt syge i hovedet. men nogle er jo "normale"
mvh. ida Rosenborg dressage
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Oh my God hvor lamt |
|
|
ej okay hvor dum har man lige lov til at være !?
Et godt hestemenneske hører når hendes hest taler til hende, - et stort hestemenneske kan høre hesten hviske, men dårlige hestemennesker kan end ikke høre når hesten skriger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| LisbethSejberg |
|
|
Ja, Lisbeth, se det tænkte jeg faktisk over et par minutter, om den sidste idiot var død eller født og blev faktisk enig med mig selv om, at han ikke var død . Når nu mit manglende kendskab til div. ordsprog er kommet ud i offentligheden, er jeg da temmelig sikker på, at jeg da aldrig tager fejl af denne igen  Lettere pinlige hilsner fra Lena
Man bliver ikke større af at gøre andre mindre!! Rytter søges til dejlig fjordhoppe, se på min præsentation!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvor dum har man lov at vær?! |
bitte |
04-07-2006 22:56 |
|
det er da at gøre sig selv til grin! den fodboldspiller sidder sikkert og er ved at dø af grin, hvis han over hovedet finder ud af det. nej hvor er det latterligt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| de sælger bare aviser |
|
|
Jounalist-pladder - er hvad det er - ikke en dyt andet! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 15 minutter |
joebluff |
05-07-2006 08:48 |
|
i "berømmelsens skær". Ellers stiller man sig vel for filan ikke op og offenligø´r sådan en gang bavl. Gud fri os... Mulen er sq sikkert ligeglad.. Kun fjolset tjener ikke mere på ham... Mette
At køre shetter er det bedste i verden! Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre, der tvinger deres små uskyldige børn til at opfylde deres egne tabte ambitioner.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja og??? |
|
|
Hesten var nok ikke specielt egnet som hingst, ellers ville manden jo tabe på det, det tror jeg ikke han ville betale for. Det var nok bare for at komme i bladene han udtaler sig om det.
Jeg vil elskes for den jeg er, ikke den moden foreskriver jeg skal forestille, at være.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Det er vel ikke anderledes en ham bonden der malede koen rød, sort og gul, fordi han ville sikre at Tyskland vandt 
Camilse og Looksen Vil du se den vidunderskønne og meget mere, så tag et smut forbi www.camilse.dk Vil du have et specielt pandebånd? Se mere her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stakkels ko ... |
Lisbeth Sejberg |
05-07-2006 11:32 |
|
... at blive malet til ingen verdens nytte  Mvh. Lisbeth
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kryds i bagdelen |
|
|
altså hvor er nogle mennesker mærkelige. Tænk at kastrere sin hingst fordi man bliver harm på dens navnefætter  Er sgu for langt ude
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Ha ha.  Så må alle opdrættere hellere huske at hingsteføl IKKE må opkaldes efter berømtheder.  Det kan koste kuglerne  Knuzz M
JEG RIDER OGSÅ TRAVHEST EN GOD HEST KENDES IKKE PÅ STAMTAVLEN, MEN PÅ DET DER ER MELLEM ØRENE
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Line Rønn |
05-07-2006 19:03 |
|
Troede lige det var min Ronaldo der blev snakket om, da jeg læste overskriften  Men min Ronaldo er kastreret, så det kunne jo ikke være ham 
Line Rønn og Norddalens Ronaldo  Har du min drømmehest til salg?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tænk at |
|
|
gide at tro på alt hvad man læser.. i ekstra bladet 
Mvh Christina & Prinsesserne, Skrydenlyst
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Godt der |
|
|
Godt der ikke er nogle fodboldspillere der hedder Don Schufro 
Team Janus Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars Vi savner dig stadig Daisy 04/06-1997-03/01-2005 Sorg er kærlighedens pris
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Det er seriøst for langt ude Nogle folk er altså ikke helt normale i hovedet! Jeg tvivler nu på at Ronaldo vender tilbage til Manchester U. for så bliver han da nok selv kastreret af englænderne! Hold da op hvor må de have et kedeligt liv derover, når man kan hade et andet menneske så meget, på grund af en fodbold kamp. Og ham Rooney skulle da nok selv have cuttet kugler, han var jo ved at gøre en anden spiller steril Nogen der har en hingst der hedder Rooney "til efternavn" Fodbold er nu en underlig sport...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|