Resultatet af at alt for mange katteejere, ikke gider tage det ansvar det er at have kat, såsom at få deres katte neutraliseret,sørger for prævention eller passe killingerne.
Det er noget svineri! Og gør mig sur, når man selv tager det seriøst som katteejer - eller som dig, hjælper dem.
Hos mine forældre har jeg selv fire katte, som er resultatet af efladte killinger, og ak - igen har vi fundet noget sølle stakler.
Vi overvejer at tage dem til os - har jo alligevel fodret dem, og dem vi har burde snart " kradse af", de er mellem 15 og 18 år. Men takket være Hills, kattelem, gulvvarme og fri mus lever de stadig fint. 
Men min søster som er dyrlæge, har også travlt nu.. Med at kæmpe en kamp for at få folk til at tage ansvar og få deres katte neutraliseret, afsætte killinger og desværre også aflive nogen...
Men det gør mig så gal, at det stadig kan komme bag på folk at deres kat har fået killinger. Hvad regner de mon med! 
Uønskede katte har ike megen værdi for nogen folk, og det er desværre oftest dem der ikke ønsker killinger, der får flest.
Problemet er heldigvis blevet mindre, nu hvor en del af de gamle bønder er flyttet, og taget deres elendighed af levende kattelig med sig. Man ar nødt til at aflive dem alle, da de var syge..
Det er bare et super flot arbejde du gør. Held og lykke med det. 
Ps. hvor i landet bor du?