Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Foretrækker mænd tykke eller tynde damer
Forfatter: 
Dato:  04-07-2006 00:15

Som overskriften siger, kort og godt;

foretrækker mænd tykke/buttede damer eller tynde modeller ?

kom bare sådan til at spekulere på det, efter det hav af slanketråde vi har haft :S

~ 'En hest kommer sjældent alene' ~

0
0
Svar på denne tråd

jeg tror
Forfatter: 
Dato:  04-07-2006 00:18
mænd foretrækker lige præcis kvinder som de er!!! De allerpæneste af slagsen bruger de til at kigge på, vi andre gifter de sig med!!! Ligesom når vi savler over monstrelækre heste, men elsker den tykke hjemme i stalden, som vi ikke vil bytte for noget

Mvh

Christina & Prinsesserne, Skrydenlyst

0
0
Svar på denne tråd

Mænd er vel forskellige?
Forfatter: 
Dato:  04-07-2006 00:19
Og dermed også deres præferencer når det kommer til det modsatte køn. Så det er nok ikke sådan lige til at svare på, det spørgsmål...det afhænger af øjnene der ser, tror jeg :)

SKIMMELBROGET PINTO PONYHOPPE SÆLGES

7500 KR

www.heste-nettet.dk/ma.../114173/1/

0
0
Svar på denne tråd

Tror i begge
Forfatter: 
Dato:  04-07-2006 00:24

^har ret^

Sammenligningen med hestene var god :P thihi

0
0
Svar på denne tråd

Både og
Forfatter: 
Dato:  04-07-2006 01:18

Jamen, jeg har jo en kæreste, som bedst kan lide mig slank...men ikke tynd...så han er jo lykkelig over at jeg endnu engang får taget mig sammen til at tabe mig ...

MEN, han elsker MIG, og derfor har han ikke skiftet mig ud, for en bedre model(selvom tilbuddet har været der)

Èn af vores venner, kan bedst lide tykke piger, og han er lidt ked af, at konen vil have en mave-operation a´la "Merethes mave", men han elsker HENDE, så det må han jo finde sig i, som han siger...

Så heldigvis, er der nogen for os alle sammen...

I sidste ende, er det jo også vigtigst, at have det godt med sig selv, tyk eller tynd. Man kan ikke forlange, at andre skal kunne elske én, hvis man ikke selv kan...

danielluca

Jeg kan sejle foruden vind

Jeg kan ro uden åre

Men ej skilles fra vennen min

Uden at fælde en tåre..

0
0
Svar på denne tråd

syntes at det ..
Forfatter: 
Dato:  04-07-2006 01:55
^var sådan, at da jeg var tynd, hørte jeg altid at mænd gerne ville se kvindlige former, hellere for meget end lidt for lidt, og nu, syntes jeg hele tiden man hører, at mænd foretrækker modeltyperne..

Kuren er skudt igang :P

Startvægt: 69 kg

Vægt nu: 69 kg

Tab ialt:0 kg

Mål: 55 kg

^Signaturen er lavet med inspiration fra Shetter :P^

Tak :)

0
0
Svar på denne tråd

Ja det er jo det .
Forfatter: 
Dato:  04-07-2006 07:28

Jeg tror det er det med hesten der gør det, kan hun sede på en hest ser hun godt ud.

En hest er en Oldenborger Jan ;-D
Alle andre er bare billige efterligninger :-D

Sadelmageren ! Hils på Maxi , måske er han hjemme
Monty Roberts Hatten af og tør fødderne fø
0
0
Svar på denne tråd

Min mand er vild med mine kilo!!!
Forfatter: 
Dato:  04-07-2006 07:37

Se jeg er jo ikke lige frem en sylfide af den slanke slags ( tjek billeder på min præsentation) og har altid måtte høre for det, også fra min eksmand, som havde en drøm om at jeg skulle være åleslank. Men den dejlige gut jeg bor sammen med nu elsker hvert et gram på min krop og får det mest nuttede og bedrøvede blik i øjnene når jeg får et anfald af utilfredshed med min krop. Han er klart af den mening at der skal være noget at tage fat i... Og det er jeg jo rigtig glad for...

Så ja min konklussion er nok at det er meget forskelligt hvad mænd vil have.

Vild griner over den sammenligning med hesten

0
0
Svar på denne tråd

helle for at være hest
Forfatter: 
Dato:  04-07-2006 07:48

den var god

gitte jeg savler lige over Tatan huiii for en dejlig hest.

Tror ikke det med vægten er så pokkers aktuelt som sådan men det der er indeni..

Jeg har altid dannet par med mænd på 180/190 cm og max. 70 kg mod mig selv på 176/178 og 100/130 kg!!!...

Idag er jeg forsat 176 cm høj og tjaaa på 80/84 kg, mandens look er så skiftet ud til 2 m og 125 kg og det er dynamik der vil noget.. Jeg føler mig omfavnet når jeg bliver krammet.. og det på den mest brusende måde jeg mærker det så vægten har vist ingen forhindring..

Selvfølge er der mennesker som ikke han tåle ordet fedme før de græmmes vildt men de er vist i fåtal... Danskerne er jo på vej mod Amerikans livstil, hvor hver 2 ender med at være regulær fed... og det jo trist for så er det jo følgesygdomme vi også må tænke på...

Jillow

Som registreret har man bl.a.
følgende rettigheder:

ret til at få besked om,
at der indsamles
oplysninger om en selv

0
0
Svar på denne tråd

vægten
Forfatter: 
Dato:  04-07-2006 08:11

Det har nok noget med alder at gøre - og undskyld mig de herrer, hjerne.

Unge fyre bliver selvfølgelig påvirket af mode og filmstjerner - ligesom de unge damer. Og går efter prestige, det ydre.

Efterhånden lærer de fleste at en tom skal ikke kan bruges til ret meget, og at en lille mavedelle ikke har den store betydning for kvalitetssamvær.

Eller som en eller anden komiker sagde på et tidspunkt, kvinder spørger altid om mænd kan lide store eller små bryster. "Vi kan lide bryster! Punktum!" Altså bare du har nogen, så er han glad, uanset skålstr.

Men generelt tror jeg ikke de har noget imod former.

:Pia

0
0
Svar på denne tråd

Min forlovede...
Forfatter: 
Dato:  04-07-2006 08:40

foretrækker mig, som jeg er lige nu - normalvægt. Han kan ikke døje kvinder med meget runde former...

Tilgengæld så rør det ikke mig så meget at han vejer 10 kg. for meget - for jeg elsker ham som den person han er... Men en six-pack ville da ikke være af vejen

Gitte Laura Molnit
*
Forlovet den 24. december 2005
Dato for vielse - 23. september 2006
i Højdevangskirken, Amager
*
Der tages forbehold for fejl.
0
0
Svar på denne tråd

hmmm
Forfatter: 
Dato:  04-07-2006 08:56

Jeg må indrømme at jeg til min store undren faktisk har erfaret at det er MEGET forskelligt hvad mænd synes er lækrest... Nogle er til meget runde former, nogle tænder på slanke siv, men andre igen synes at fødder eller langt hår er det lækreste i hele verden...

Det er vel nok lige så forskelligt for dem, som det er for os.

OK overordnet set, ER der vel nogle ting som vi alle sammen kan blive enige om er lækkert, bl.a. må næsten gerne sidde ca midt i hovedet og ikke i nakken, emn ellers er det vel... ja netop: EN smagssag! Og vi har jo alle forskellig smag -og hurra for det!

Iflg manden, så er det vist mest et spørgsmål (for ham) om, om man selv føler sig lækker?? Så det prøver jeg at gøre

Gamleged -SÅ hot

0
0
Svar på denne tråd

hver sin smag
Forfatter: 
Dato:  04-07-2006 09:04

Som skrevet, det er vidt forskelligt.

Nogen foretrækker slanke, andre buttede, nogen kan lide små bryster, andre vil have dem store... osv osv osv... heldigvis :-)

0
0
Svar på denne tråd

Mener at have
Forfatter: 
Dato:  04-07-2006 09:07

læst en gang, at der er stor forskel på mandens fantasi-kvinde, dem han bare vil dyrke %¤# med, og så dem han vil avle børn med...

For fantasi-kvinden og ¤%#-kvinden indeholder intet andet end det... De er "De pæne af dem, som han bruger til at kigge på"...GG

Og rent biologisk og ubevidst er det vist også noget med, at den de vælger som deres partner, er en der indeholder overskud og moderegenskaber... (De vil jo gerne lave små kopier af sig selv)

Der ud over, tror jeg, at alderen har en betydning... Deres syn på det modsatte køn ændres jo nok lige som vores... Og der er jo stor forskel på en pige på 18 og en kvinde på 30, lige så vel som der er på mænd...

Og min ældste storebror udtrykte det faktisk ret godt over for min niece, der havde tabt sig meget, og ikke behøvede at tabe sig yderligere... "Der er ikke noget ved piger/kvinder uden R%¤ og p%&&¤#..." (Bagender og fordele)

0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  04-07-2006 10:01

ja det samme spørgsmål har jeg stilt mig selv tusind gange. Jeg er en lidt overvægtig pige 165 cm, 95 kg

Min kæreste er heller ikke sådan helt slank, men heller ikke tyk som mig. Men elsker ham for den han er.

Han siger han er ligeglad med jeg vejer for meget osv, og ikke selv mener jeg er tyk men hentyder jeg til mit hår skal klippes osv,eller om jeg måske skulle få krøller i, bliver han helt gnaven det skal blive som det er

Men svært at sige hvad mænd vil have. Men jeg har det nu dårligt når jeg tænker over han nogengange sidder og kigger lidt på de frække sider på nettet, hvor der KUN er slanke smukke piger

Er jeg så god nok?

Hilsen Linda :-)

MIN HJEMMESIDE

Annika R.I.P
Elsket og savnet

0
0
Svar på denne tråd

Linda og Shetterne
Forfatter: 
Dato:  04-07-2006 10:10

Du ved jo godt, at i litteraturen findes der kun tre typer kvinder... Heksen, Luderen og Madonnaen...

Efter som du jo nok ikke er en led heks, og "luderne" (dem der sælger sig selv) er dem han kigger på, på nettet, så må du jo være hans Madonna... Hvem tror du, til alle tider at han vil vælge at være sammen med, tage med hjem til familien og avle børn med?

Det er nok ikke heksen (hun er jo ond og led) eller luderen (hun er jo hver mands eje)... Så ja... Det er jo nok Madonnaen...

0
0
Svar på denne tråd

god nok
Forfatter: 
Dato:  04-07-2006 10:13

Nu har vi jo endelig set et billede af dig Linda, og du er altså ikke så grim som du går og bilder os ind.

Det som mænd allermindst synes om er en helt bestemt ting ved vores udseende: NÅR VI SNAKKER OM DET!

:Pia

0
0
Svar på denne tråd

tyk/tynd
Forfatter: 
Dato:  04-07-2006 12:08

min mand kan godt lide der er lidt spæk...jeg har da lgt mig lidt ud siden vi mødte hinanden...det er han vist godt tilfreds med...

jeg havde en længere sygdomsperiode hvor jeg tabte mig en god slat...det var han ikke så begejstret for...hehe...de kilo har jeg indhentet igen...men jeg er sådan set meget glad for mig selv og min krop...det ved jeg han godt kan li...

han har en ex kæreste der er så tynd at det er lige på nippet til at være ulækkert...men det var ikke det han drømte om...og så havde hun nogle meget mærkelige bryster...

når han sidder og ser på nøgne damer på nettet er det ikke noget jeg tager mig af,jeg får det ikke dårligt med mig selv...heller ikke hans billeder af angelina jolie...hun er jo smuk...det kan jeg godt forstå han syntes...

de fleste mænd jeg kender glor efter de tynde storbarmede piger på gaden...men det er ikke den slags de ender op med når det kommer til stykket...

ped har været der...ped har prøvet det
0
0
Svar på denne tråd

Jeg aner det ikke
Forfatter: 
Dato:  04-07-2006 12:12

Men ingen mand ved sine fulde 5 ville da være ærlig omkring dette hvis det var hans hustru/kæreste der spurgte ham om det. De er andreledes åbne og ærlige hvis en anden spørger dem om kvinder og vægt.

50 % af de danske mænd ville da komme i en kæmpe klemme. Og mange danske mænd er jo selv "en del" fra det optimale ang. vægt, så mon ikke de nok skal holde deres mund.

men mon ikke de grene vil en der er sund og hverken for fyldig eller et stik-insekt

Blocksbjerg er for amatøre...

Illum

0
0
Svar på denne tråd

Illum beskriver
Forfatter: 
Dato:  04-07-2006 12:32

ganske godt det min mand ønsker sig og hvad jeg ønsker mig ikke for rund og ikke for mager at vi så begge to er lidt for runde , det kan vi godt leve med

men generelt rager det mig en høstblomst om folk er tynde , tykke smukke eller grimme af udseende , kan jeg lide et menneske er jeg i stand til at se igennem det ydre !!

alt det nok så smukke kan gå af en person hvis de er grimme i sindet og sådan tror jeg også gemalen har det eller jeg ved det

0
0
Svar på denne tråd

kommer vel an på...
Forfatter: 
Dato:  04-07-2006 12:35

deres smag...

jeg personligt (ved godt jeg er pige.. hehe) tar efter det indre... forstil jer mennesker som slik... hvis papiret er flot, men selve slikket er dårligt køber i det ikke vel...? men hvis papiret er grimt, men slikket er godt køber i det igen og igen og i vil sige at papiret er fedt... hvis nu både papir og slik er godt er papiret bare en bonus...

en gang kristen altid kristen!!!

Gud er God!!

0
0
Svar på denne tråd

zamangah og pjemm...
Forfatter: 
Dato:  04-07-2006 12:41

tak for jeres svar

Det er et godt synspunkt du kommer med zamangah. Så skal nok lade være med at tænke over det, og han kender jo heller ikke de piger han sidder og glor på man kan jo godt synes en er flot, men aldrig finde personen særlig interessant som person, personligheden er nu vigtig

Pjemm: Ja jeg turde lige vise mig frem herinde og tak for din kommentar til billedet

Hilsen Linda :-)

MIN HJEMMESIDE

Annika R.I.P
Elsket og savnet

0
0
Svar på denne tråd

linda...
Forfatter: 
Dato:  04-07-2006 13:04

ja linda det må jeg give pjemm ret i...du er slet ikke så grim så du har gået og sagt...

min mand har en faster det er en gigantisk kvinde...men hun er så sød og rar,hun har fundet sig en kæreste...han er en lille splejs,han er tysker og har boet her i dk i en del år...han er kok...og kan altser godt lide at fodere på fasteren...og han er så forelsket...hun vejer nok over de 150 kg...

det er så det indre der tæller der...

ped har været der...ped har prøvet det
0
0
Svar på denne tråd

altså ..
Forfatter: 
Dato:  04-07-2006 18:34

jeg finde rnok aldrig ud af det .. for det kræver jo i bund og grund at vi hver især afprøver den samme mands reaktion på den samme kvinde når hun er tyk som når hun er tynd..og tror altså ikek graviditet tæller *G*

Og da jeg ikke håber at bliver meget større elelr meget mindre end jeg er så finder jeg nok ik ud af hvad mænd/drenge/fyre helst vil have*G*

Jeg er egentligt også lidt ligeglad jeg syntes det er svært nok at finde en jeg vil have :-p.. *G* mener vi har jo alle vores fejl ik :-)

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  04-07-2006 18:52
Da jeg begyndte at tage på efter at have været en lille 50 kg.s pige sagde min kæreste at det var rart at der endelig var noget at tage fat i! Han er også landmand jo!

Hilsen Frederikke

Chanel, Zulu & Soffy!

Hvorfor nøjes?

0
0
Svar på denne tråd

Hvis der ikke er noget at holde af,
Forfatter: 
Dato:  04-07-2006 19:11
Så er der noget at holde om. Har nogen mænd ret arrogant sagt.
Da jeg var yngre havde jeg en stor barm- og hold op, hvor jeg sætter pris på mænd, der kan møde mit blik!
Mine mænd kan lide hofter og barm- de andre har jeg aldrig mødt, da de ikke er interessererede!

Da jeg var ung, skulle pigerne være meget tynde og uden former- på billeder.

Jeg kan godt lide mænd med brede skuldre- og lår og lægge. ;-) Og højde!
Med alderen har jeg fået selvtilliden, jeg ville ønske, jeg havde den for 20 år og 15 kg siden!

Jeg har tidligt lagt mig "Parkinsons Love" på sinde, de handler også om drømmepigen (der ikke findes), og hvem, mændene så gifter sig med. De fleste kan lide lidt former.

Mvh xtiny
---

WYGIWYGAINGW
"What You Get Is What You´re Given And It´s No Good Whining"

The Science of Discworld

0
0
Svar på denne tråd

min mand
Forfatter: 
Dato:  04-07-2006 19:13

han var ærlig da jeg spurge (dumt) om han synes bedst om min krop da jeg vejede 55 eller nu da jeg vejer 65 HMM forkert svar he he

Hilsen jeanett*monique :-)
0
0
Svar på denne tråd

Jeg er ligeglad
Forfatter: 
Dato:  04-07-2006 19:49

med hvad min mand og andre folk mener om min krop - kan de ikke lide den kan de da lade være med at kigge, kan de..

Jeg vil trimme min krop for MIN skyld...

Bortset fra det, så er du altså smadderkøn Linda... (Lurede lige på din profil ;-D)

~ Shetter ~
×××
Skrumpedag nr. 4
0 kg tabt
×××
Herning og omegn
(Klik på linket for profildata)
0
0
Svar på denne tråd

Godt spørgsmål
Forfatter: 
Dato:  05-07-2006 13:34

Altså nu diskuterede jeg bryster med min kæreste forleden dag. Jeg er rimeligt slank/tynd, men har da heldigvis taget på så jeg nu er ca. 174 cm høj, og vejer ca 50 kg. Jeg mente jo så at mine bryster var for små, men herren var ikke enig. Som uddannet landmand sagde han så klogt: "Selvom en ko har et stort yver er det altså ikke sikkert den giver meget mælk. Det samme gælder nok for kvinder, og det er vel i sidste ende det det handler om, de er jo lavet til at give mælk" Æhj... så praktisk han er Men ud over det kan han bedst lide at se på "os tynde modeller", og mener nærmest at gud og hver man burde tabe sig. Så her er i hvert fald en af "model-typerne", men ja, tror der er mænd til enhver slags - heldigvis for det

Kram Cat

Vi kan ikke alle være normale - men hvor ville det også være kedeligt! :-D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider