Hej
Hvis I kommer i nærheden af Esbjerg skulle i tage på fiskerimuseum. Det kan gøres på en halv dag´!!!
Der har de også sæler der bliver fodret foran puplikum flere gange om dagen, de har selvfølgeligt mange fisk, men også gamle træ kuttere mv. som man kan komme ind og se...
Der ligger en campingplads i udkanten af Esbjerg, jeg mener den hedder Sjelborg, den var fin da jeg boede i byen (for 10 år siden).
I kan også fortsætte til Ribe som har både vikingmuseum, jeg mener der er arbejdene "vikinger" om sommeren, og der ligger Ribe ferieby også, der er meget hyggeligt.
Hvis I tager til Ribe, skal I huske at se Domkirken, gågaden mv. Jeg kan anbefale at spise på Weis Stue, lige overfor domkirken, super hyggeligt og god mad. Evt. gå lidt væk fra gågaden og se Sct. Katrine kirke med tilhørende kloster.
Hvis I kommer til det område, kan I også tage til Fanø, der sejler en færge hvert kvarter, mener jeg, overfarten tager kun 12 minutter, der kan man gå langs havnen og se alle de gamle fanø huse, og evt. spise på en af de små hyggelige steder.
God ferie
Mvh
Gitte