Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

silk epil
Forfatter: 
Dato:  03-07-2006 20:46

Er der nogen der har erfaring med de der "helvedes" maskiner ??

Jeg barberer ben med almindelig skraber, men er møg træt af at gøre det hver-hver anden dag ...

Men gør det så ondt som "man" siger, eller er det en overdrivelse ??

Jeg hører meget gerne fra nogen som har erfaringer med det her...

-Dorte

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-07-2006 20:49
altså jeg forsøgte mig en enkele gang.. om må sige at det gjorde naller. men det skulle vidst være ligesom at vokse, første gang gør det h... ondt, og så bliver smerten mindre for hver gang. jeg overveje lidt om jeg bare skal knibe sammen hvad sammen knibes kan og så på med maskinen
0
0
Svar på denne tråd

Av Av Av
Forfatter: 
Dato:  03-07-2006 22:05

Hej.

Jeg må indrømme at jeg droppede den, det ville jeg simpelthen ikke udsætte mig selv for. Det der med at det bliver bedre og bedre kan jeg jo så ikke udtale mig om.

Av for den siger jeg bare.

Venligst Pernille

0
0
Svar på denne tråd

silk epil
Forfatter: 
Dato:  03-07-2006 22:21

Det er rigtigt at de første par gange gør det ondt, men det bliver bedre med tiden.

Det du skal huske på, er at den hiver hele håret ud, derfor går der længere tid før der kommer et nyt hår.

Hvis man bruger sådan en maskine i mange år, vil hårene til sidst slet ikke komme mere, fordi kroppen ikke vil bruge kræfter på det.

Det du kan gøre, er at pakke nogle isterninger ind i et viskestykke, og gnide det på benet, så det bliver koldt. Det siges at smerten skulle blive mindre.

God fornøgelse.

Hilsen Bonnie

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-07-2006 22:24
Du kan os få en fra Philips med noget is tam, det skulle vidst lindre smerten..

Hilsen

Louise
Som der har halvpart på dejlige Luna

Man kan lige, hvad man vil, når bare viljen og lysten er der.

Venner er som engle, de hjælper os med at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider