Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Super middel til glaskaramisk komfur
Forfatter: 
Dato:  03-07-2006 17:52
Findes der ikke bare et vidunder middel til glaskaramiske komfur...Jeg synes bare ALTID der ligger sig en hinde på vores, eller man ikke kan få alt væk med "barberblads"skraberen, og skurecreme ... Er der ikke nogen der ligger inde med et godt fif...SOM VIRKER, modtages med kyshånd

SMIL TIL VERDEN OG DEN SMILER TIL DIG!!!!

0
0
Svar på denne tråd

hvad med
Forfatter: 
Dato:  03-07-2006 18:04

almindelig glaspuds til at tagen hinden.

Ellers bruger jeg de gyselige ting som også kan redde totalt påbrændte gryder, og det hedder ??? jeg er helt tom, men sprayflasken er rød og det er et af nyere produkter på makedet, men det ALT.

Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre

Frisk bl. fuldfoder fra www.kirstinedal.dk leveret direkte til døren, vil du høre mere kontakt mig via besked el. 30 31 58 01

0
0
Svar på denne tråd

specielt rensemidel
Forfatter: 
Dato:  03-07-2006 19:23

Det kan godt betale sig at bruge rensemidlet til glaskeramiske komfurer, en skuresvamp og en masse knofedt. Når man har brugt det, så tørrer man lige overfladen over med et rent viskestykkke og vupti, så er det pænt og uden hinde.

Marie

"hvorfor gøre tingene nemt, når det kan gøres besværligt"
0
0
Svar på denne tråd

tandpasta og
Forfatter: 
Dato:  03-07-2006 23:29

almindeligt køkkenruld og knofedt og din plade bliver som ny.

0
0
Svar på denne tråd

øhm...
Forfatter: 
Dato:  03-07-2006 23:33
.. hvad med noget citron?? det plejer at virke til alt muligt, som sidder fast..

er det kalk eller andet, citronen plejer at tage det..

samtidig er citron ikke farligt, det er billigt, og det dufter så godt bagefter.. det ødelægger ikke selve overfladen på komfuret, som andre ting måske kan gøre..

og virker det ikke, ja så kan man prøve nogle af det mere "almindelige" ting, som man kan købe i butikkerne..

Mvh.Krohne
med part på Chanell

Et smukt ydre fanger øjet, men et smukt indre fanger hjertet
~Chanell er forsynet med begge dele~

- Jumprider for life -

[en rigtig rytter ska bede hesten hoppe ikke stoppe]
0
0
Svar på denne tråd

Vitro Glenn
Forfatter: 
Dato:  04-07-2006 11:29

Vi har noget der hedder noget lignende ovenstående - kan ikke huske det eksakte navn, men noget i den stil.

Det er en lille sort flaske med rødt låg 8tror jeg) og det er super effektivt.

Kan købes i de fleste supermarkeder.

Sommergræs tilbydes ved Kolding

Se præsentation

0
0
Svar på denne tråd

vand!!
Forfatter: 
Dato:  04-07-2006 22:40
Tjaaa... Vi tørrer vores glaskeramiske komfur af med køkkenrulle, så får det en god omgang vand, som får lov til at blive i 5-10 min, og så bruger vi den der barberblads-ting... Selv fastbrændt sovs forsvinder (er mester i at få sovsen til at koge over!)! og så lige en tur med en fugtig klud... Så er den ged barberet!

Leder efter afkom. Se denne efterlysning: www.heste-nettet.dk/fo...086/21086/

En rigtig hund er en schæfer, og en rigtig hest en Trakehner!

Medlem af AHNA

0
0
Svar på denne tråd

lime light
Forfatter: 
Dato:  05-07-2006 00:00

powercleaner, eller cilit bang, cilit bang kan redde en gryde med brændte ris, så mon ikke det også virker til et genstridigt komfur.

Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre

Frisk bl. fuldfoder fra www.kirstinedal.dk leveret direkte til døren, vil du høre mere kontakt mig via besked el. 30 31 58 01

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider