Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Solbrændt *Suk* Nu som hummer
Forfatter: 
Dato:  03-07-2006 14:33

for silvan hvor jeg hader den danske sommer - kan den sol ikke finde ud af at være bare en lille smule behagelig fremfor at lege grill på 400 grader og så lade sine dødelige stråler svitse min stakkels hud ;-D

Jeg havde glædet mig sådan til at komme på stranden (sø med strandbredder) og lade mit kridhvide korpus antage en fin brun kulør..

Nu sidder jeg her og er solbrændt på begge skuldre - fil´me godt jeg ikke er en tøsedreng og piver over hvad som helst - næsten...

Og store vabler på begge fødder der gør det ulideligt at have sko på...

Grrr...

Men lærer jeg noget af det?? Næ nej - jeg har pakket badetøjet og er på vej ud af døren igen for jeg skal i vandet...

*suk*

andre der heller aldrig kan lære hvonår nok er nok???

~ Shetter ~
×××
Skrumpedag nr. 2 :-P
0 kg tabt
×××
Herning og omegn
(Klik på linket for profildata)
0
0
Svar på denne tråd

hummer
Forfatter: 
Dato:  03-07-2006 14:35

Jeg er ikke særlig meget soldyrker, så jeg bliver kun bondebrun når jeg går og klipper hæk og den slags.

På med noget faktor.

:Pia

0
0
Svar på denne tråd

hjghjjgj
Forfatter: 
Dato:  03-07-2006 14:37

av.. jeg bliver kun rød de første dage, ellers bliver jeg brun.. dog kan det godt blide liidt for varmt nogle gange..

Lori my love and my best friend ever!<3

0
0
Svar på denne tråd

Solbrun.
Forfatter: 
Dato:  03-07-2006 14:49

Nogle har måske hørt at rødhårede har svært ved at få farve - kan i gætte hvem der har rødligt hår? Jeg bruger en solcreme med høj faktor, og masser af solcreme. Da jeg var ude og ride med en veninde i starten af juni, havde jeg taget somcreme på, og min veninde havde ikke. Jeg blev rød (+soleksem), og min veninde fik farve. Tror I jeg føler mig udenfor?

Jeg går stadig rundt og er hvis, har dog fået en lille smule farve på armene (Eller? Det er kun mig der kan se det, så det er måske ønsketænkning )

Suk, jeg ville give meget for at få den dejlige farve som jer andre, i stedet for at blive solbrændt og få soleksem. Nogle der vil låne lidt af deres farve ud? ;)

Ditte

Uncas og Cindy <3 R.I.P.Mickey <3

Barn af JHN chatten

Part søges på Bornholm

0
0
Svar på denne tråd

Aaaargh
Forfatter: 
Dato:  03-07-2006 14:59

Der er ikke mere solcreme... nå så må jeg bade i t-shirt...

og nu er der en eller anden ¤%&/() mus der har stjålet min anden klipklapper... så må jeg tage sko på istedet...

The One...

Du må MEGET gerne få min røde farve...

~ Shetter ~
×××
Skrumpedag nr. 4
0 kg tabt
×××
Herning og omegn
0
0
Svar på denne tråd

Ja solen
Forfatter: 
Dato:  03-07-2006 15:15

er farlig for nogen !!

Men jeg selv? Nej, jeg bliver aldrig rød. Men altid brun lynhurtigt. Det er sket få gange at jeg har antaget en lyserød farve på min næse. (læs: pisse irreterende), men intet som gør ondt eller svier. Jeg kan mærke når solen "arbejder" med huden om aftenen efter at have været ude en hel dag og lavet forskellige ting!! Sundt er det altså ikke!

Hvis jeg får alt for meget, blir jeg utrolig mørkebrun, øv...

0
0
Svar på denne tråd

Elsker solen
Forfatter: 
Dato:  03-07-2006 15:17

Og til alt held bliver jeg brun, det samme gør mine drenge :) Jeg har osse en smule rødt i håret, men det genere nu ikke mig :)

Ja Ja i kan bare gå til stranden her i midt jylland er der dælme ingen strand :( Og jeg gider bestemt ikke tage bussen til silkeborg for at bade i en sø, badr...

Hilsner
Lisab

Nu bosat i Kjellerup
0
0
Svar på denne tråd

Øv bøv.
Forfatter: 
Dato:  03-07-2006 15:26
Jeg hader at blive solbrændt. Jeg har undgået at være ude fra 10 om formiddagen til ca. kl. 15-16 stykker, alligevel ligner jeg snart en neger på armene, men rød er jeg ikke blevet. Jeg har ikke noget solcreme, så tør ikke gå i stroptrøjer udenfor.

Penny- og Wendyblade købes/sælges. Se mere på præsentationen.

Prøv: www.pludre.dk

0
0
Svar på denne tråd

Haha!!
Forfatter: 
Dato:  03-07-2006 15:32

Jeg får da bare den mest pikante lyserøde farve i et par dage, derefter returnerer jeg til den samme hvide (næsten blålig og gennemsigtig), som før " the miss piggy incedent"!

Jeg har ellers det helt almindelige leverpostegfarvet hår og grå-blå øjne. Min far skal blot overveje at gå udenfor og han ligner noget, der emigreret fra Afrika og min søster ligeså! Min mor og jeg...*SUUUK* vi får "miss Piggy" syndromet for en tid og er ellers hvide mennesker!

HAVDE GUD PLANLAGT AT JEG SKULLE VÆRE BRUN, SÅ HAVDE HAN SKI NOK SKABT MIG SÅDAN!! Men jeg gad nu godt, sådan bare en gang i mellem at være bare lidt brun?!

Hilsen WinnieK

0
0
Svar på denne tråd

Flyt til Asien
Forfatter: 
Dato:  03-07-2006 15:59

Der er det på mode ikke at være solbrændt. Da render de rundt med paraplyer for at beskytte sig mod solen (det ville mange danske hudlæger sikkert være glade for, hvis vi danskere gjorde mere i).

Jeg selv har også tendens til meget let at blive brun og jeg bliver stort set aldrig forbrændt. I foråret gik det dog galt i Australien og selvfølgelig dagen før vi skulle med flyveren hjem av av av. Vi havde ellers passet på med solcreme de 4 uger vi var dernede.

Puskin

0
0
Svar på denne tråd

Hahaha
Forfatter: 
Dato:  03-07-2006 16:36
Shetter: Det lyder bekendt
Jeg er lige, for 3. gang i år, blevet solskoldet på balderne

Normalt er det også mine skuldre og arme det går ud over, men i år var det altså bagdelen

En gang DV, altid DV !
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-07-2006 16:47

Da jeg sev bliver hurtigt skldet i solen, lærte min mormor mig et rigtig godt råd da jeg var lile.

Ta en tomat (ikke cherrytomater), skær den over og smør dig der hvor du er skoldet.

Det får det til at holde op med at brænde og hjælper også så der ikke kommer så mange vabler og huden ikke skaller så nemt.

Det virker utrolig godt for mig, men det er ikke sikkert det virker for alle.

Jenni

0
0
Svar på denne tråd

solbrun hvad er det
Forfatter: 
Dato:  03-07-2006 16:55

enten er man hvis eller også er man samme farve som kogt hummer.

Jeg kan få farve i mit ansigt og fra albuen og ned, skuldre bryst og ryg antager en avs rød kulør og mine ben er hvide året rundt også selv om jeg render i shorts lige så snart vejret tillader det.

Så når sommeren er slut er jeg vel nærmest multifarvet i de nuancer.

Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre

Frisk bl. fuldfoder fra www.kirstinedal.dk leveret direkte til døren, vil du høre mere kontakt mig via besked el. 30 31 58 01

0
0
Svar på denne tråd

Er lige
Forfatter: 
Dato:  03-07-2006 17:07

kommet hjem fra ferie syd på med omkring 35 grader (mindst), og har ikke rigtig været rød, kun lidt i ansigtet ;-). Har brugt faktor 20 fra morgen af og så suppleret op med sådan en spray med faktor 10. Og har ligget og taget sol det meste af morgen til eftermiddag (man kunne ikke lave andet :-P )

Men det er da super dejligt at komme hjem til sådan en vejr også, så kan man rigtig vise sin flotte kulør frem :-)

God sommer.

-HeidiZ
-Nu med solstik. . .
0
0
Svar på denne tråd

VELKOMMEN...i klubben, ØV
Forfatter: 
Dato:  03-07-2006 17:11

Ak ja... jeg har været en uge på Kreta, og er bare blevet BRUN, BRUN, BRUN. Kommer hjem til den danske sommer, og vover mig et par timer på stranden uden solcreme (troede jo min hud var klar).

MEN MIN RØV/BAGLÅR ER KNALDRØDE NU

Aftersun, og en masse eight hour cream - så kan jeg nok sidde smertefrit på min rumpe igen i morgen... ;D

...Den overkommanderende chefpræsidentlederkejserkongegeneraldirektørberider...

Det klinger :D

... Ej at forglemme smukke Plethest ...

0
0
Svar på denne tråd

Rødhud
Forfatter: 
Dato:  03-07-2006 17:34

Jeg har også rimelig nemt ved at blive rød, men så smører jeg bare med en god fugtighedscreme mange gange om dagen i et par dage eller 3 - og så bliver den røde farve brun Det er så mest mine arme, skuldre og ansigt der har nemt ved at blive brun - mine ben er uhjælpeligt hvide, også selvom jeg går i shorts

God bedring med dig Shetter

Linda.

Mor til Freja - født 20/4-06.
Mosegaards El Diablo - en stjerne i svøb.
Medlem af HGK, FHK og Pylreklubben.
Nu med hjemmeside:
www.123hjemmeside.dk/LindaVL/

0
0
Svar på denne tråd

sophus
Forfatter: 
Dato:  03-07-2006 17:41

silkeborg har da nogle dejlige søer?? hvos langt fra bor du??,,

100 % optimist!

optimisme er mit kald,

men holdkæft hvor er det svært at følge sit kald

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-07-2006 17:54

Ja, jeg hører til dem, der ikke vover mig ud med noget der er under faktor 20, så er jeg kokrød i hovedet.

Hvis man smører solcreme på får man da stadigvæk lidt farve eller er det bae mig der kan se en lille forandring, fordi jeg er altid er hvid som mælk.

Ja.. jeg kalder folk dumme, når de bevæger sig ude mellem 12 og 3 uden solcreme på, det er her det er farligst.

Kik min HP

- Så bliver du klogere på mig-

0
0
Svar på denne tråd

Så kom jeg
Forfatter: 
Dato:  03-07-2006 17:55

og jeg kom i vandet gjorde jeg.. det var så koldt så alle hårene strittede satan edme noget så forfædeligt... *brrr* Min T-shirt afslørede mere end den skjulte til sidst ;-D til stor fornøjelse for min mand...

men for silvan hvor blev jeg også vildt rød igen...

Nu tager vi ud og griller i vestre anlæg... bliver dejligt...

~ Shetter ~
×××
Skrumpedag nr. 4
0 kg tabt
×××
Herning og omegn
0
0
Svar på denne tråd

solbrændt
Forfatter: 
Dato:  03-07-2006 17:58
blir jeg som regle også hvert år.. varmt er det og avs gør det!! Meen har efterhånden lært trikket; visse solcentre, har solarium der er tilpasset "folk med sart hud".. jeg går 2 gange 12 min på en uge, og så er "grundfarven" lagt... i den slags sol blir folk med sarte hude, ikke røde, kun brune!! *YaaY*

Og nu kan jeg nemt sidde ude i solen, uden at blive rød.. jeg blir brun.. spørg lige om jeg jublede, da jeg opdagede det :D

STALD P¤A¤P

Pliszka ¤ Alija ¤ Pontus

0
0
Svar på denne tråd

solbrun
Forfatter: 
Dato:  03-07-2006 18:27

jeg har vildt let ved at blive brun...

men varmen kan god stige mig til hovedet en gang imellem og så drager jeg ind i skykken.

men ellers elsker jeg solen. og det er sjællent jeg er skoldet...

mvh. ida

Rosenborg dressage

0
0
Svar på denne tråd

Hmf...
Forfatter: 
Dato:  03-07-2006 19:14

...2 dage med kåringer er åbenbart også for meget - på TRODS af en jævn gylden bundfarve og faktor 10!

Ca. sådan her så jeg ud da jeg kom hjem i går aftes - meeen heldigvis går farveladen hos mig over i brun efter et par dage, afskalningen slipper jeg dog ikke for ...

Besides - er der ikke en venlig sjæl der næste år vil minde mig om at tage en stoptop på istedet for den obligatoriske tanktop - det ser bare LAMT ud når man har brede hvide striber ned over skulderen...

Trine (Faxa)

0
0
Svar på denne tråd

TheOne- og i andre hvide mennesker
Forfatter: 
Dato:  03-07-2006 19:49

VI ER I SAMME BÅD !

Jeg tror jeg med garanti kan sige jeg har fået det dårligste pikment :)

Jeg er total HVID, eller hvid er en underdrivelse

Dog skal det siges jeg er brun på armene, til en hvis længde. ellers er resten krid hvid,

Tror solen afskyr min hvide farve, og tør ligefrem ikke gå igang med idemindste at skolde mig for hårdt

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider