Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Indendørs kaninbur.
Forfatter: 
Dato:  03-07-2006 07:16

Hejsa.

Jeg har 2 hitte-kaniner, som ingen vil kendes ved trods mange fremlysninger. Nu er beslutningen blevet at den ene kommer til at bo hos min kollega, og den anden, ja den beholder jeg. Det er 2 hanner, og de er begyndt at slås, så de kan ikke gå sammen mere.

Min kollega vil have sin som udendørs kanin, men min mand og jeg vil have vores som indendørs, dog vil den komme ud i en løbegård, når vejret er til det.

Så nu vil vi bygge et sjovt indendørs bur, som evt er i flere etager, men kan en kanin lære at gå på en rampe, så buret kan blive i flere etager?

Kærlig hilsen

Maria.

0
0
Svar på denne tråd

Sagtens!
Forfatter: 
Dato:  03-07-2006 07:20
Den skal bare lokkes med en gulerod, så finder den snart ud af at gå fra etage til etage.

Men hvad hvis den f.eks. tisser i "legeværelset" og ikke i på toilettet på den nederste etage? Så husk at gøre buret vandfast på alle etager.

Buret bør også være langt nok til, at kaninen kan tage en minifræser derinde og lave badutspring. Højden skal som minimum tillade kaninen at stå udstrakt i fuld højde.

CC-foto.dk

Nyt design, nye billeder
0
0
Svar på denne tråd

Kaninbur
Forfatter: 
Dato:  03-07-2006 07:42

Hej igen.

Camilla, tusind tak for svaret

Hilsen

Maria.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider