Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Nogen der læser HA JUR ???
Forfatter: 
Dato:  01-07-2006 21:42

overvejer lidt at læse HA JUR nnår jeg er færdige med min korte vidergående til næste sommer... men er i tvivl om hvad man kan bruge HA JUR til bagefter.. har søgt på nettet men kan ikke finde noget konkret... hvad er man når man er færdig med HA Jur?

Alt over 165 er ikke en hest, men en Giraf :-)

Odense; Undervisning tilbydes...

0
0
Svar på denne tråd

Jeg læser...
Forfatter: 
Dato:  02-07-2006 11:20

..jura på KUA, og det er jeg mægtig glad for ;-)

Og så vil jeg bare lige sige, at der er mange, der flytter fra HA Jur ind på KUA, såe... ;-)

Men prøv at kontakte Kiki herinde. Hun har læst på Handelshøjskolen, men flyttede over på KUA efter et år :-)

Hun kan sikkert svare på en masse :-)

Mvh Mette..
www.newforest.dk
Vær med til at tale dyrenes sag!
Demonstration i Kbh d. 3.oktober 2006 kl. 12
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-07-2006 22:19

Jeg læser pt. Ha Jur på CBS. Men gider ikke mere og det er kun fordi jeg ikke kan finde min motivation til at åbne bøgerne. Det er rigtigt spændende områder der bliver forelæst i, man skal bare være god til at holde sig selv i nakken.

Det er lidt et ensomt studie meget af tiden, hvor det er op til en selv at lave gode studiegrupper. Nu ved jeg jo heller ikke hvor i landet du ku tænke dig at læse for der er jo sikkert forskel på sammenholdet.

Bagefter er der rige muligheder som selvstændig, konsulent el ansat i enten økonomi el. juridisk afdeling.

Der er på ingen måde mangel på jobs og muligheder idet udd. er så omfavnende.

Mange kan allerede få spændende og velbatalte jobs på 3 og 4år.

Jeg har dog søgt ind på finansøkonom nu, da skoleperioden er mere overskuelig og man hurtigere kommer ud i den virkelige verden.

Plus at jeg gerne vil flytte til FYn til kæresten, så står lidt ved en skillevej og har aå taget den beslutning.

Ved ikke helt hvad du vil vide men skriv endeligt en PB hvis der er noget.

Hilsen Mette

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider