Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hm mangler min hest nu den er lånt ud..
Forfatter: 
Dato:  30-06-2006 21:48

Typisk min kæreste går og synger for at komme ud at ride, det har han gjort det sidste halve år , det er i sig selv faktisk lækkert nok, han er meget meget opsat på at lære at ride, og har faktisk altid gerne villet, men i kraft af at han har sejlet siden gymnasiet har han aldrig fået taget sig sammen til at prøve det af.

Og typisk mig så har jeg jo lånt min hest ud for det næste år , og det passer mig fint jeg kan bruge energi på studiet, men har ligegodt lidt ondt af ham når han længselsfuld går og kigger på hestene der står på den gård hvor jeg bor. Desværre er den hest, vis ejer jeg er veninde med, ikke nogen nybeynderhest og jeg ville ikke engang selv gide ride på den, så den kan jeg ikke prøve at få en tur til ham på.. De tre andre er ponyer, og ejerne kender jeg ikke godtnok til at spørge..

Hmm og så har jeg ellers idag siddet og kigget udlejning af heste og kigget på et sted her på Møn hvor man kan komme ud at ride på Møns Klint, det ville være en dejlig tur, men jeg gider godtnok ikke betale 400kr pr næse for at han kan få sin prøvetur og jeg kan komme med for at se han reaktion .

He det kan godt være jeg er lidt nærig, men der er aldrig gået skår af mig for at give et barn eller en voksen der brændte for at prøve, en ridetur på en af mine heste gratis. Kunne også godt gå med til at betale 200 kr, synes bare 400 er i overkanten.

Så det korte af det lange er jo nok at han må vente til Welina kommer hjem til maj næste år..han glæææder sig .

Han er forøvrigt først lige kommet ind efter at have hjulpet til med at lukke alle 5 heste ind og så har han stået og kælet i over en ½ time med hestene i stalden

1½ mandsseng i hvidt fra Ilva mrk.: "ROMANCE" søges...

0
0
Svar på denne tråd

Hehehe...
Forfatter: 
Dato:  30-06-2006 23:55
Typisk. Når man kan så gider man ikke, og når man ikke kan så vil man sindsygt gerne. Kender det alt for godt...

EEI! Jeg er tosset og jeg ved det ^__^' Baka...
Bøger sælges. Tjek min præs og kom med et bud!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider