Skal I på kanoferie eller lign. så pas på de vrede svaner.
Har lige været på kanotur og blev i den grad, angrebet af en meget vred svanefar. Vi havde absolut ingen muligheder for at trække på land og gå udenom. Vi besluttede os for at passere den vrede svane i et roligt og næsten usynligt tempo. Vi forsøgte virkelig at gøre os meget usynlige og sejle så langt fra den som overhovedet muligt, dette var dog ikke nok. Den vrede svane løb over vandet og baskede ind i vores kano. Jeg skal lige love for at vi kunne få fart på kanoerne. Det trælse var så bare at den vrede svane løb ved siden af os med et blik der sagde:" hvor mange gear har I endnu...Jeg har nemlig 4 tilbage"
Mine 3 store, stærke, mandlige kammerater begyndte at grine hysterisk af skræk, imens de fægtede omkring sig med pagajerne. Svanen fulgte os et godt stykke endnu, men mistede til sidst interessen for os. Vi var alle glade for at vi IKKE havde vores børn med på turen, og at vi ikke faldt i vandet, for så havde vi da virkelig haft problemer. Jeg ser ikke mig selv som værende pivet, men jeg må indrømme at jeg blev noget forskrækket.
Men ellers god tur til jer med planlagt kanotur 
god aften Betina