Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Godmorgen
Forfatter: 
Dato:  29-06-2006 06:15

Godmorgen til alle jer der ude, solen skinner fra en sky fri himmel duggen ligger stadigvæk tungt i græsset, jeg har været ufrivilligt oppe siden i nat engang, mavesmerter øvøv.

Nå men nu er mand og hunde + en kat fodret af og manden kørt, så jeg har det hele for mig selv, så jeg tror jg vil gå ind og se om dynen skulle væe lidt lun stadigæk.

Håber i alle får en dejlig dag.

Morgen knus fra Furius.

0
0
Svar på denne tråd

Godmorgen alle sammen.
Forfatter: 
Dato:  29-06-2006 06:48

Her hos mig er solen endnu ikke stået helt op, tror den sover længe.

Om lidt går turen til roskilde, for jeg skal næsten på fetival, arbejder jo lige bag ved roskildefetivalen, så der bliver nok en masse god musik at høre på, hver gang jeg skal ud på containerpladsen.

Her i huset er ro og fred, kun et par ensomem fluer holder mig med selskab. Knægten er kørt på crosslejer for at træne en stor fluk unger, lisa er jo på ridelejer og gemalen er kørt for et par timer siden.

Det er nu lidt underligt, for når ens unger ikke er hjemme, ja så er det som om at alt pludselig ligger på sin plads, der er ikke en masse som ligger hvor det ikke skal, og underligt nok, ja så er vasketøjskurven næsten helt tom .

IMC
0
0
Svar på denne tråd

Godmorgen alle
Forfatter: 
Dato:  29-06-2006 06:55

Her er knap skyfrit, og solen lurer bag skyerne et sted, men jeg håber den titter rigtig frem i løbet af dagen..

Lge nu står den på hygge med morgenkaffe og HN, men om lidt skal Sofie hygges om, indtil vi skal afsted på job, og i børnehave...

Rigtig god dag til alle

Al sorg, al angst handler om en tilknytning til et andet individ, som er blevet brudt, eller risikerer at blive brudt. Al sorg er kærlighedens pris

Medlem af DÅHM syd

horseauction.dk/

0
0
Svar på denne tråd

Godmorgen
Forfatter: 
Dato:  29-06-2006 07:08

Her skinner solen fra en klar himmel og der er super dejligt udenfor.

Har lige lukket hundene ud og sidder med HN og nyder dagens første kop kaffe, mens sønnike ligger på sofaen og vågner op til Dora the Explorer på Nickelodeon, inden han skal i børnehaven

Dagens program hedder jordemoder kl 10 (er i uge 31) og så i stalden og kigge til min mule Tumble.

Søde Pernille kommer vist og rider ham i dag, jeg orker det simpelthen ikke længere.

Skal også i engen og tjekke vand og snakke lidt med Holger og Tumble´s lillebror, Impulz.

Ha´ en rigtig god dag...

venlig hilsen
RikkeAnd

Til minde om Krastrup´s Paddock Dancer, Skovgaards Zelle og Sonette
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider