Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Jeg kan bare ikke vågne
Forfatter: 
Dato:  27-06-2006 06:52

I dag og jeg synes nærmest, at jeg har prøvet det hele...

Som sædvanlig et bad, så kaffe og morgenmad, hundeluftning, hjulpet Sofie lidt igang, og nu sidder jeg her, fuldstændig opgivende over for at vågne

Det værste er, at jeg har en lang dag i dag, så jeg er først hjemme kl 16.45 igen, og så skal det ikke undre mig, at jeg er rigtig frisk, og ikke kan komme tidligt i seng, så typisk

Gaaabbb og godmorgen alle sammen

Al sorg, al angst handler om en tilknytning til et andet individ, som er blevet brudt, eller risikerer at blive brudt. Al sorg er kærlighedens pris.

Medlem af DÅHM syd.

Forsk. ting sælges, se præs.

0
0
Svar på denne tråd

jamen god morgen
Forfatter: 
Dato:  27-06-2006 06:58

Har du prøvet at spise frugt og ikek en masse børd om morgenen.

Jeg har lige her i håndne, en stor portion med forskellige melon typer i små tærn. en kop kaffe og et meget lille stykke ristet brød.

Jeg får utroligt meget energi, når jeg spiser frugt til morgen mad.

IMC
0
0
Svar på denne tråd

morgentræt...
Forfatter: 
Dato:  27-06-2006 07:00

Godmorgen

Har også lidt svært ved at vågne. Vågnede flere gange i nat pga nogen f... myggestik som kløede. Jeg fik ikke sove ordenligt før jeg fik taget mig sammen og fik smurt lidt xylocain på - det hjalp.

Hilsen Lisbeth

0
0
Svar på denne tråd

Godmorgen Inger
Forfatter: 
Dato:  27-06-2006 07:05

Nej, det har jeg ikke, men kan man blive ordentlig mæt af det?

Jeg spiser typisk 2 skiver rugbrød, nogen gange tre for at blive så mæt, at jeg kan klare mig til middag, hvor næste måltid ligger, udover det stykke frugt der ryger ned midt formiddag...

Al sorg, al angst handler om en tilknytning til et andet individ, som er blevet brudt, eller risikerer at blive brudt. Al sorg er kærlighedens pris.

Medlem af DÅHM syd.

0
0
Svar på denne tråd

Lisbeth
Forfatter: 
Dato:  27-06-2006 07:07

Xylocain er fast inventar på mit natbord om sommeren Selv om jeg har været heldig i år (endnu)

Medlem af DÅHM syd.

0
0
Svar på denne tråd

hip hip hurra for Xylocain
Forfatter: 
Dato:  27-06-2006 07:36

Ja, Xylocain er det eneste som hjælper . Tror det er det lægemiddel jeg ville savne mest, hvis jeg skulle bo på en øde ø

Jeg spiser også meget om morgenen. Er lige færdig med 4 skiver grovbrød med ost, 2 kopper te og et stort glas vand og hvis samboeren ikke snart er klar til at køre ryger der også nogle gulerødder ned. Så kan jeg lige klare mig til frokost

Hilsen Lisbeth

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider