Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Dr Who?
Forfatter: 
Dato:  27-06-2006 01:28
Jeg blev lige så glad, da jeg opdagede Dr1 sender kultserien "Dr Who", som jeg længe gerne har villet gense. Men øv, det er en genindspilning fra 2005.

Den originale fra 70´erne var ellers kult. Manuskriptet er iøvrigt skrevet af Douglas Adams- manden bag bla "Hitchikers Guide to the Galaxy".

Andre der kan huske "Dr Who" og hans telefonboks?

"It´s the doctor!"
"Doctor who?"
"Yes, that´s right!" ;-)

Mvh xtiny
---

WYGIWYGAINGW
"What You Get Is What You´re Given And It´s No Good Whining"

The Science of Discworld

0
0
Svar på denne tråd

åhhh jo..
Forfatter: 
Dato:  27-06-2006 09:08

Dr. Who !! Det var tider dengang!!

Med både Dr. Who og Månebase Alpha... Det var klasse-underholdning.

Månebase Alpha kører vist fra en af kanalerne (Dr2, Zulu eller charlie - kan desværre ikke huske det..).

Men typisk at de genindspiller de gamle film/serier. Hulken på film var heller ikke så god som serien, og jeg så lige i tv igår at de nu har genindspillet SOS Poseidon som bio-film.

Ak ja.. det kan altså blive agurketid selv i Hollywood

mvh

Kirstenj

0
0
Svar på denne tråd

Ahr nu er Dr. Who
Forfatter: 
Dato:  27-06-2006 15:42
Vist produceret i England, så det er kun skadelig Hollywood-indflydelse med den genindspilning. ;-)

Månebase Alpha- ja, den var god. Piiv- vi har ikke sattelit-tv. :-(

Der var også den der sci-fi serie med en kile som symbol, der handlede om nogen fanger, der gjorde oprør, og stak af i et stort rumskib. Jeg kan især huske deres EDB-nørd, der kunne fikse alt med sin lille skruetrækker. :-D Et noget naivt koncept i dag.
Men hvad hed den?

Mvh xtiny
---

WYGIWYGAINGW

The Science of Discworld

0
0
Svar på denne tråd

ja, hva´ var det nu..
Forfatter: 
Dato:  27-06-2006 17:47

hva´ dælen var det den hed??? Åhh.. for søren da.. jeg kan godt huske den, men titlen er simpelthen helt udenfor rækkevidde i øjeblikket. Det kan være den kommer senere.

Og du har nok ret i at Dr. Who er produceret i england. man er snart bare så inficeret af at så mange serier kommer fra USA

Det kan være den titel pludselig popper op i hovedet, så kommer jeg fluks tilbage..

kirsten

0
0
Svar på denne tråd

jeg er pænt sikker på..
Forfatter: 
Dato:  27-06-2006 17:59

.. at den hed Blakes 7 - mig er fan ;-)

Hovedpersonen var Blake (han havde krøller), så var der 2 piger og nogen flere fyre. Kan ikke lige huske på stående fod hvad alle hed... men den blonde pige hed Jenna, og så var der en grydeklippet gut, som altid var negativ... han hed Avon.

Det var en feeed serie!!!

Elskede osse de der gode gamle serier.. dr. who og månebase alpha. Senere kom serien V, som jeg osse var vild med :)

Sweet Leaf - texel, merino & kæledyr ;-D

Dansk Hamster Forening

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift...
Forfatter: 
Dato:  27-06-2006 19:26

Blakes 7 var nemlig lige hvad den hed, og på dansk var det vist: "Mytteri i rummet".. Det forekommer mig at de var straffefanger under forflyttelse, da der skete "et eller andet", hvor en sekskantet dims under et loft kunne slå folk ihjel, og hvor de så fik overtaget det "fremmede" rumskib, med den mystiske sekskant-dimmer..

Og hvor "mainframe" computeren hed Zen. ;)

Jeg kan også mindes da jeg som helt lille-bitte sad og gysede til Dr. Who-episoderne med den slemme, uhyggelige robot. *GG*..

Mon ikke man næsten burde se hvad seiren har udviklet sig til i dag, bare for at være nysgerrig?

Mvh. Michael

0
0
Svar på denne tråd

Lige præcis.
Forfatter: 
Dato:  27-06-2006 19:46
De var alle bøffet for et eller andet kriminelt og på vej til en eller anden straffekoloni. Her støder de undervejs på et rumskib, som er 'anderledes' og som ikke svarer på anråb. De sender så først en deling soldater, eller hvad de nu var, over... og de dør af den der sekskantede dimmer. Kan ikke huske om endnu et hold blev sendt over. Ihvertfald beslutter de sig til ikke at ville miste flere mænd, og sender så vores helte over. Det blev lidt en streg i regningen da de stikker af med rumskibet, hehe.

Sweet Leaf - texel, merino & kæledyr ;-D

Dansk Hamster Forening

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift...
Forfatter: 
Dato:  27-06-2006 20:30

Wee, jeg kan næsten se det for mig lige nu. ;)

Det viser sig vistnok at være noget med at den sekskantede dimmer kun zapper folk der bærer våben.. lidt i stil med Predator 1..

Og ham der Blake.. Hehe.. En vaskeægte "mikrofonhår". *GG*..

Uh, det kunne være sjovt at se den serie igen.. Er egentlig ret sikekr på at en bekende, som er TOTALT sci-fi nørd har den liggende.. Må hellere høre ham ad ved lejlighed..

0
0
Svar på denne tråd

Yep, det var den
Forfatter: 
Dato:  28-06-2006 00:05
Og Avon var nørden, der altid var imod, og som fiksede alle slags computere med sin skruetrækker. ;-D

Mht Dr. Who, så kan jeg ikke vænne mig til, at han skal være en karseklippet soldatertype. Mit minde om en krøllet fyr med hat kommer i vejen. ;-)

Mvh xtiny
---

WYGIWYGAINGW

The Science of Discworld

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift...
Forfatter: 
Dato:  28-06-2006 22:27

Jeps, så var Dr. Who på skærmen igen..

Handling?.. Hmm, så som så..

Effekterne?. Hmm ,så som så..

Men den sjove blanding af humor, "gys" og en eller anden form for action var nu drønskæg, også selvom han nu er karseklippet og har tabt sit halstørklæde, LOL..

Mvh. Michael (som skal kigge med næste gang han er på skærmen igen)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider