Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

nogle gange kan man
Forfatter: 
Dato:  26-06-2006 13:11

blive lidt trist...der er tit hvor jeg skriver et indlæg og så er der bare inegn der svare...ellers er det kun ganske få ...er det mine indlæg der er kedelige,eller er der bare ingen der gider "snakke" med mig?

0
0
Svar på denne tråd

Nå da da
Forfatter: 
Dato:  26-06-2006 13:13
Det må vi da gøre noget ved. Kan du have en rigtig dejlig dag.

Bimsemor

Mor til Maja og sponsor til Abstrakt Firfod

Besøg vores hjemmeside

www.123hjemmeside.dk/mabepe

nu med sommerhus udlejes, hvor du ka ta heste med

0
0
Svar på denne tråd

faktisk...
Forfatter: 
Dato:  26-06-2006 13:17

Faktisk sagde min søster lige det samme den anden dag.

Det er oftest sådan at det er de mest aktive folk herinde der bliver svaret, men det er jo fordi man følger med i hvad der sket hos de enkelte og deres heste.

Nu fx mig selv, der er nogle der følger opvæksten af min plag, og af min hund Nynne, så nu ved folk efterhånden hvem jeg.

Hvis jeg støder på en med nogle alm billeder af almindelig heste som jeg ikke kender, så svare jeg somregel ikke. Det er ikke for at være uhøflig, men så skal jeg jo skrive i hvert eneste tråd.

Men min søster lagde et par billeder ind for lidt tid siden, og der var ikke mange der svarede, og det samme men en af hendes veninder der stilte et sørgsmål på træning, det var der næsten heller ingen der svarede på selvom det var et ret så relevant debatoplæg.

0
0
Svar på denne tråd

hejsan..
Forfatter: 
Dato:  26-06-2006 13:31

jeg vil give dig ret i at man som oftest som "ukendt" herinde får meget få svar på en tråd...

men som sagt kan man ikke svare på alle tråde og derfor vælger folk jo dem de kender eller tit har konverseret med...

jeg har da selv lavet nogle indlæg, hvor få har givet respons, men tror ikke det skal tages så ilde op ;)

men selvfølgelig vi vil da alle gerne have respons på vores indlæg eller billeder af vores dejlige dyr ;)

Du må have en fortsat god (regnvejrs)-dag

se hjemmeside:

www.123hjemmeside.dk/grahn-kongstad

med lille Victor

ejere af:

Mynthe

Flemse

BeeGee

Patty's MIRACLES HAPPEN (Micky)

www.connemarapony.dk

0
0
Svar på denne tråd

gud...jeg tror
Forfatter: 
Dato:  26-06-2006 13:34

da at jeg er relativ kendt herinde. Men jeg får da sjældent særlig mange svar i mine tråde?

Jeg tror ikke kun det kommer an på det.

Det kommer nok også an på om det pågældne emne er interessant lige den dag. Og så tonen i sit indlæg (og i sine svar til andre).

Mvh. Tine

0
0
Svar på denne tråd

okay...
Forfatter: 
Dato:  26-06-2006 14:36

ja jeg vil give jer ret i at det er svært at svare alle, det kan jeg se nu hvor i siger det, men nå man lige har skrevet et indlæg og der ikke er nogle der svare eller giver respons kan man godt tænke lidt "sig mig er jeg bare det sort får her ellr hvad?" men jeg kan godt se at hvis man skulle svare i alle indlæg så ville man skulle sidde foran computeren hele dagen, og det kan vi jo ikke have, vi skal jo også ud til vores hypper

tak fordi at i gad at stoppe fornuften ind i flæsket på mig

0
0
Svar på denne tråd

ja du har nok
Forfatter: 
Dato:  27-06-2006 11:40

ret vicky02/tine.,...men uanset hvad kan man godt blive lidt trist hehe uden grund

0
0
Svar på denne tråd

tajaaah
Forfatter: 
Dato:  27-06-2006 12:12
Egentlig er det jo ikke fair, at man får flere og måske edre svar fordi man er "kendt" på sitet - så det kan være vi alle sammen skal være bede til at svare - også selvom vi ikke kender spørgeren.
0
0
Svar på denne tråd

Indlæggene
Forfatter: 
Dato:  27-06-2006 12:17

Jeg lader indlæggen bestemme...

Har jeg en mening, en kommentar, røer indlægget noget?

hvis ikke, så går jeg videre...

Indlæg der får mig til at smile, grine, græde, tænke over et bestemt emne, blive sulten - der svarer jeg.

Indlæg hvor jeg kan hjælpe - fx hestenavne, opskrifter, ideer - der svarer jeg

Indlæg med billeder der rører mig - der svarer jeg hvis jeg har tiden.

Og det gælder uanset om jeg kender forfatteren eller ej.

Meeen - må indrømme at billedtråde fra Krogsboll og Karolinemor har høj prioritet for de har lækre heste og dygtige børn som man MÅ følge, Berit og Lukas har de dejligste heste og frisere må jeg også altid lige tjekke, de er bare Så fotogene de dyr!!

Bluckie - der oftest først ser navnet EFTER hun har svaret

0
0
Svar på denne tråd

tralalalalaaa...
Forfatter: 
Dato:  27-06-2006 12:18

sådan har jeg det også, men tænker ikke videre over det. Jeg kender jo ikke folk herinde, da jeg ikke er særlig aktiv skribent, men jeg er mere smugkigger.

- :-) Myss fra Trine :-) -

- bedre kendt som Neger med Reje -

Fighting for peace, is like f*cking for virginity...

Hesteprofiler Freja & Tika

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider