Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Specielle ting til hesten
Forfatter: 
Dato:  25-06-2006 19:14

Hejsa!¨

Inspireret af Camilses tråd på opslag og billeder :-) Kom jeg til at tænke på om i har eller ønsker jeg noget helt specielt til jeres hest?

Håndlavede eller anderledes udstyr feks?

Ja jeg er personligt vild med specielle og unikke ting. Jeg har bestilt et V pandebånd samt tøjler med sten jeg har sagt hvordan skal sidde :-)

Ønsker mig også en skøn unik grime engang når han ikke vokser ud af alting hele tiden :-)

Venlig hilsen

Maria C

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-06-2006 19:56
Jeg har en vildt fed special syet western trense - den er super unik og meget flot.

Venlig hilsen
D.Nordvig
Dygtig dressur rytter søges på sydfyn ( Lakkendrup ) til grundtræning af tilredet araber hingst på 1.60 cm.
0
0
Svar på denne tråd

hvor har du bestilt
Forfatter: 
Dato:  25-06-2006 19:59
tøjler med sten?

Hilsen Nanna/OzontheiGDD og Sebastian
Dressur er kommunikation mellem hest og rytter
Min Hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

westernhead stall
Forfatter: 
Dato:  25-06-2006 20:16

Har jeg forsøgt at overtale til at sætte sten i mine tøjler :-) håber at man kan :-)

Venlig hilsen

Maria C

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  25-06-2006 22:57
Jeg går rundt og ønsker mig et stangmål...

---------------------------------

Linnea & Sergeant Jay-Jay

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  25-06-2006 23:16

disse stigbøjler fra Happy Horse er jeg helt væk i:

Sandra & Tímon
..medlem af LRK, Klaufi og Jarpur
0
0
Svar på denne tråd

Ønsker til Diablo
Forfatter: 
Dato:  25-06-2006 23:43

Jeg ønsker mig rigtig mange ting til Diablo - specielt en Kieffer Mercedes trense som (så vidt jeg er orienteret) er udgået af produktion Så jeg håber virkelig at jeg kan finde en brugt i ordentlig stand på et tidspunkt. Kan jeg ikke det, så vil jeg gerne have en håndsyet trense med lyseblå sten i, gerne med V-pandebånd

Ellers er jeg vist mest til de traditionelle ting - sådan lidt kedelig *S*

Linda.

Mor til Freja - født 20/4-06.
Mosegaards El Diablo - en stjerne i svøb.
Medlem af HGK, FHK og Pylreklubben.
Nu med hjemmeside:
www.123hjemmeside.dk/LindaVL/

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  25-06-2006 23:48

ved ik rigtig hvad jeg ønsker mig.. pt. mangler jeg ikke rigtig noget til hesten...

Men det lyder spændende med sten i tøjlerne... bare ikke lige min stil

Tina

EN RIGTIG HEST ER EN OLDENBORG

3 års vallak sælges

7 års vallak sælges

kontak mig for information

0
0
Svar på denne tråd

Lilar...
Forfatter: 
Dato:  25-06-2006 23:56

Du kan købe en Mercedes trense her www.callesdyrerige.dk/...mageLink=6

næsten nede i bunden :)

Hilsen Nanna/OzontheiGDD og Sebastian
Dressur er kommunikation mellem hest og rytter
Min Hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

Timon bøjler
Forfatter: 
Dato:  26-06-2006 00:58

De er bare fine bøjlerne med heste :-)

Mercedes trensen er også bare lækker synes jeg suk min mand får snart pip af alle mine sindsyge indfald Han forstår det vist ikke helt LOL

Venlig hilsen

Maria C

0
0
Svar på denne tråd

Nanna...
Forfatter: 
Dato:  26-06-2006 07:36

Tusind tak for linket Har desværre ikke råd pt, da hesten lige har haft doktor dyr ude akut onsag aften - indtil videre kan jeg forvente en regning på godt 2.000 *SUK* Oveni kommer så hø + halm til både Diablo og de 2 heste der skiftes til at holde ham med selskab og foder til ham. Og så er der barnedåb i næste måned Aner ikke hvor alle de penge skal komme fra - meen det skal nu nok gå!

Linda.

Mor til Freja - født 20/4-06.
Mosegaards El Diablo - en stjerne i svøb.
Medlem af HGK, FHK og Pylreklubben.
Nu med hjemmeside:
www.123hjemmeside.dk/LindaVL/

0
0
Svar på denne tråd

specielt...?
Forfatter: 
Dato:  26-06-2006 12:09

Jeg ved ikke hvor specielt det er, men jeg har købt en bomløs, håndsyet engelsk dressursadel til over 20.000 kr. Det skal lige siges, at hesten er 15 år, vind og skæv i skuldrene og har en mild luftvejslidelse, så den er nok ikke engang halvdelen værd i forhold til sadlen... Men hvad gør man ikke for sin krikke... Og så havde han endda den store frækhed at blive alvorligt skadet ganske kort tid inden sadlen kom fra England... Tumbede kræ...

0
0
Svar på denne tråd

jeg kunne
Forfatter: 
Dato:  26-06-2006 12:19

Jeg kunne godt tænkte mig V- pandebånd til Amigo - tror det ville klæde hans araberfjæs, rigtig godt... :-)

Ellers havde jeg lidt kig på et militærudstyr til ham :-P Dækken, bandager og sadelunderlag ;-D Sejt, men det var for dyrt.

Så elsker jeg at købe ting sætvis til ham - kom f.eks, til at bestille et gråt sæt til ham igår ;-) Bestående af sadelunderlag, bandager og hætte...

Forleden faldt jeg over den smukkeste araber-showtrense jeg har set. En af de der meget prangende nogen, med dimsedutter hængende rundt omkring, inkl. fortøj.

Det var i den smukkeste turkise farve... Men pengepungen takkede nej, desuden hvad skulle jeg bruge den til? :-P

Jeg ville også gerne have en trense med sten i næsebåndet, istedet for altid på pandebåndet... Måske man skulle lave en kombi engang med V-pandebånd evt. med en sten eller to, og så med sten i næsebåndet?

Hvor bestiller man de her unikke trenser (kombi) og koster de det hvide ud af øjnene?

0
0
Svar på denne tråd

der er vist
Forfatter: 
Dato:  26-06-2006 12:31

En del af os herinde der godt kan lide de lidt anderledes ting :-)

StineDecor: Synes såmænd ikke det er fjollet ang dem bomløse sadel den lyder sørme lækker!

Jeg sidder også og kigger sadel selv om min hest kun er 2 år

Amigocjn: Jeg ved at Døbert, OS og så kieffer har anderledes trenser og også nogle man selv kan designe og billige ER de ikke men flotte :-)

Western headstall laver trenser og meget andet på bestilling og efter din egen ide prisen er nok alt efter design og det hun skal bruge at tid og materialer.

Venlig hilsen

Maria C

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  26-06-2006 12:34

Det her pandebånd er da specielt:

Jeg tænker på 2'eren... Men jeg ville ikke eje det ;)

AmigoCjn: hos westernheadstall.dk (ved ikke om det er stavet rigtigt)

Camilse og Looksen

Vil du se den vidunderskønne og meget mere, så tag et smut forbi www.camilse.dk

Vil du have et specielt pandebånd? Se mere her

0
0
Svar på denne tråd

takker
Forfatter: 
Dato:  26-06-2006 12:41

Takker, tror jeg vil begive mig lidt ind på de nævnte sider...

Camilse, den der nr. 2 er da ikke helt ringe? Tænker til min skimle-basse... Kunne da godt passe til hans fede pande... :-P

Hvor fandt du det henne? Ved Westernheadstall eller?

Aarh, eller så lige du laver specielle pandebånd??? Laver du sådanne? Til hvad pris :-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider