Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Kender I det ?
Forfatter: 
Dato:  25-06-2006 11:40

Hej alle. Som nogle nok har bemærket, skal jeg til at have hest. Vi var ude og kigge på en igår, og jeg forelskede os bare i den. 5 års vallak, nem at ride og totalt rolig. Vi har snakket med vores ridelærer og han syntes den ser god ud. Nu skal vi endelig ud og prøve den igen. Men ventetiden er FORFÆRDELIG! Jeg er jo somsagt helt vild med den hest, så nu kan jeg ikke vente med at få afvide om den skal være min. Kender I det ?! Og det er jo ikke engang sikkert at vi skal ha den.. Orh man.. !! Godt det ikke er hver dag man skal købe hest !!




ïða Ѕτєєп <3 јєģ ξٳٸқєr ҜЅЯ


<3


Monster

Jeg søger stadig hest

se præs. for info

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  25-06-2006 11:53
Ja, jeg er jo også på hestejagt lige pt. Jeg har forelsket mig voldsomt i en hest herinde fra, og skal ud og se den på fredag - Og ja, ventetiden er uudholdelig!


---------------------------------


Linnea & Sergeant Jay-Jay


0
0
Svar på denne tråd
 
 Alt for godt
Forfatter: 
Dato:  25-06-2006 12:21
Jeg var på hestejagt i næsten 2 år før jeg fandt min drømmehest, men kan alt for godt huske spændingen og den langeventetid imellem hver hest jeg var ude at prøve. Men da jeg fandt ham, var jeg slet ikke i tvivl og handlede hurtigt.
Jeg prøvede ham sammen med en god veninde en søndag eftermiddag og var solgt, og der var ogaå en anden interesseret køber til ham, det var rædselsfuldt, så jeg fløj hjem og fik fat i en god veninde der springer på landsplan også kørte vi afsted igen dagen efter. Der havde den anden køber også bæret nede og se den igen med sin underviser, som ikke mente det var en hest for ham. Puha, så vi kiggede på ham med lidt mere afslappede øjne og hun sagde god for ham, da vi kom hjem. Så tirsdag ringede jeg til sælger og sagde at jeg gerne ville købe, hvis den gik igennem en handelsundersøgelse, den fik vi arrangeret til den efterfølgende dag og han gik igennem uden problemer også kom han hjem til mig 2 dage senere.

Det var kærlighed ved første blik
0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-06-2006 15:41

Til Linnea


- Hva er det for en du skal se på ? Hoppe/vallak ? Alder , Race ?


ïða Ѕτєєп <3 јєģ ξٳٸқєr ҜЅЯ


<3


Monster

Jeg søger stadig hest

se præs. for info

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  25-06-2006 19:12
Det er en welsh cob vallak... 151 i stg.. Suuuper lækker.


---------------------------------


Linnea & Sergeant Jay-Jay


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-06-2006 23:14
Okey.. Held og lykke. Den vi skal kigge på er jo stadig til saalg så der kommer nogle og kigger på den på tirsdag, hvilket jeg IKKE føler mig så tryg ved. Håber at de ikke kan lide ham :S

ïða Ѕτєєп <3 јєģ ξٳٸқєr ҜЅЯ


<3


Monster

Jeg søger stadig hest

se præs. for info

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ventetiden
Forfatter: 
Dato:  25-06-2006 23:51

er altid lang når der skal ske noget nyt og spændende...

Held og lykke med at finde den rigtige


Tina


EN RIGTIG HEST ER EN OLDENBORG

3 års vallak sælges

7 års vallak sælges

kontak mig for information

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider