Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Når kærligheden er træg...
Forfatter: 
Dato:  23-06-2006 16:04

tja... må erkende jeg ikke helt ved hvad jeg vil med indlægget... men håber på at høre fra andre som har prøvet at køre fast i forholdet...

min kæreste og jeg var sammen 1½ år og så fra hindanden 1 år og så igen sammen 8 måneder (nu)... vi slog i sin tid op fordi vi ligesom var kommet fra hinanden.. han gad ikke sin uddannelse...jeg syntes han drak for meget med vennerne osv... jeg opdagede så at jeg selv var blevet en kedelig grå mus - og i mit single år begyndte jeg selv at feste og værdsætte vennerne...

ve begyndte igen og det gik kanon... jeg har accepteret at uddannelsen må vente for ham... og i starten var det fint fordi vi begge festede lidt... men nu det samme sket igen... jeg er træt af han skal drikke 2 dage hver weekend - træt af han ikke spørger om vi bare skal have en hyggeaften for os selv... træt af der aldrig er bare en smule romantik...

føler at jeg bliver 30 før han overhovedet overvejer at flytte sammen og 40 før han kan overskue børn.. det skal sges jeg er næsten 23 og han er 14 måneder yngre.. jeg har ikke travlt med børn - er i uddannelse minimun 1½ år mere så no rush,..

men hvad er det der foregår i mit hoved?? er jeg virkelig så uretfærdig?? kedelig?

rodet indlæg - beklager.. men trængte til at få tankerne ud..

hvad har i andre gjort?? nogen gode "selvhjælps" metoder?? nytter ikke at snakke me dham.. har jeg prøvet..

Trine Bach
Nu uden parthest....Mangler du?
Hjælper på Enghøjs Ponyclub i uge 27 28 82
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-06-2006 16:22

For at sige det som det er aller først : at gå tilbage til en "fuser" kommer der sjældent noget godt ud af hvor sød han end må være i mange situationer, så var der jo en grund til at i gik fra hinanden i første omgang - det bedste du kan gøre er at "ryste ham af" og komme videre, uanset hvor hårdt det er ( jeg har selv måtte gøre det samme i en der henaf, ligende situation ) og det er s... hårdt men det er det bedste på sigt.

Virkelig mange finder jo sammen med deres eks igen når de har været væk fra hinanden i et stykke tid og har fået uoverensstemmelserne lidt på afstand/glemt alvoren i dem. men deter uhyre ofte at de er de præcist samme problemer der får dem til at slå op gang på gang, så er det bedre at bide i det sure æble og sige : nej fan..me nej, jeg skal sørme vidre i mit liv. !!!

håber du kan bruge det til lidt.

Venlig hilsen
D.Nordvig
Dygtig dressur rytter søges på sydfyn ( Lakkendrup ) til grundtræning af tilredet araber hingst på 1.60 cm.
0
0
Svar på denne tråd

Næ, du er ikke uretfærdig...
Forfatter: 
Dato:  23-06-2006 16:24

...Men måske passer I i virkeligheden bare ikke sammen.

Du virker til at være mere voksen end han er, og har derfor fået nogle andre værdier i livet.

Jeg er 25, og jeg kan knap nok huske hvornår jeg sidst var i byen.

Da jeg var ung(under 21), festede jeg konstant, men nu har jeg fået nogle helt andre behov.

Heldigvis har min kæreste og jeg, udviklet os i den samme retning, i næsten samme tempo.

Jeg tror ikke det nyttet noget, at du vil "modne din kæreste" før tid. Det tager sin tid at løbe hornene af sig, og det er vel i bund og grund det han er i færd med.

Om du så vil vente på det, eller finde en mere voksen fyr, ja det kan du kun selv afgøre.

-Det kan jo være han allerede er gearet lidt ned om ½ år, men der kan jo også gå 10 år.

Venlig hilsen Anima.
0
0
Svar på denne tråd

lad være...
Forfatter: 
Dato:  23-06-2006 16:41

jeres forhold bliver nok ikke ret meget anderledes end det er nu...

men hvor meget snakker i om tingene??

har du sagt til ham at du gerne vil hygge lidt hjemme...så kunne han gå i byen med vennerne en dag og hygge hjemme en anden??

for du skriver at han aldrig spørg efter det...gør ham opmærkom på dine behov...

du skal ikke automatisk gå ud fra at han ved hvad du føler...for sjovt nok kan mænd ikke læse vores tanker...

du skriver at han ikke gad hans uddannelse...jamen det må da i så fald være hans eget problem?? det er trods alt hans valg...det bliver han vel ikke en dårlig kæreste af??

snak om tingene...sig du tænker på at flytte sammen...gør han ikke det så er det måske ikke ham du skal satse på...

ped har været der...ped har prøvet det
0
0
Svar på denne tråd

bummelum...
Forfatter: 
Dato:  23-06-2006 16:46

har sagt jeg gerne vil være sammen og buge lidt tid sammen.. hans argument er at det gør vi jo i hverdagen... jaaa men man vil jo gerne have weekend hygge...

ang det at flytte sammen vil jeg gerne - men har valgt at "lægge det i skuffen" for en tid fordi jeg ikke er sikker på jeg er klar... nyder altså at kunne være alene engang immelm og kunne lukke min dør..

jeg tænker også til tider at det aldrig vil gå.. men i perioeder ha vi det jo kanon...

Trine Bach
0
0
Svar på denne tråd

tid sammen
Forfatter: 
Dato:  23-06-2006 17:02

ja det kan jeg godt forstå...men jeg vil nu give ham lidt ret...i er også sammen i hverdagene,eller er han med vennerne der?

man skal passe på man ikke kvæler hinanden i forventninger om at være sammen døgnet rundt og passe på at man også har andet liv...et sundt forhold involvere gerne venner og det at man laver ting uden hinanden..

når han er ude med vennerne kunne du jo gå i byen med veninderne...og så kunne i måske aftale at i ser vennerne et par gange om ugen og så har lørdag eller fredag til at hygge jer sammen...

så i begge får opfyldt jeres behov...uden at den ene skal bøje sig helt for den andens ønsker..

0
0
Svar på denne tråd

ped...
Forfatter: 
Dato:  23-06-2006 17:49

ped. du har helt ret... der er nok ca 2 gange om ugen hvor vi sover hver for sig..

han arbejder meget og en del af mine venner er ved/omkring hesten så der ser jeg mine... har nogle udover men de har meget travlt... men vi ikke sammen døgnet rundt... det fint for mig at han drikke rmed vennerne engang imellem.. men hver fredag/lørdag er for meget... og det til kl 6 om morgenen hver gang... så kan man gætte sig til hvor meget kvalitetstid der eri weekendenre..

jeg elsker ham virkelig højt.. virkelig meget...har i 1½ time prøvet at fortælle ham at han skal komme herover o få snakket ud istedet for at tage på druk... men han vil ikke.. jeg er i syv sind... skal jeg vente og se om det går - eller skal jeg tage over og aflevere hans ting og smde min nøgle..

Trine Bach
0
0
Svar på denne tråd

på druk?
Forfatter: 
Dato:  23-06-2006 18:43

altser...hvis han vælger at gå på druk i stedet for at snakke om tingene...altser han kunne jo gå på druk når i har snakket...eller vente til i morgen...

hvis han vælger det så viser han tydeligt hvad han prioritere...og det er så ikke dig!!

så må du gøre op med dig selv om du vil finde dig i det...

0
0
Svar på denne tråd

Trine.
Forfatter: 
Dato:  23-06-2006 20:59

Jeg tror måske Anima er inde på noget, jeg kender jo ikke til dit kærlighedsliv, men mon ikke at i er to forskellige steder i livet?

Kh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Den kærlighed...
Forfatter: 
Dato:  24-06-2006 01:10

Det lyder lidt som min og ex'ens forhold.

Vi kom også sammen, boede sammen, flyttede hver til sit, flyttede sammen, og nu er vi fra hinanden igen.

Han festede også hver weekend, drak for meget, droppede sin uddannelse.

Jeg brokkede mig. Til sidst fandt han en anden.

Jeg var sønderknust, men nu hvor jeg har fået ham på afstand, kan jeg godt se at det var det bedste.

Det kan være det bare ikke skal være jer.

I har åbenbart ikke de samme intentioner her i livet. Ikke fordi man skal have det i et forhold, men man er nød til at mødes et sted, og hvis man ikke kan det, så bliver det ofte et afskillelsesforhold man kommer til at køre. Man er sammen, men alligevel er man ikke rigtig sammen, fordi man har hver sin måde at leve livet på.

Håber i finder ud af det på en ordentlig måde.

Hilsen Mille (Nu med ny bil)

Når man tæller de gode dage sammen, så kommer man alligevel frem til et to-cifret tal hver måned.

0
0
Svar på denne tråd

Der er forskel på folk...
Forfatter: 
Dato:  24-06-2006 11:26
...nogle mennesker har brug for at "lave ting hver for sig" og "ikke være sammen hele tiden" - andre har det FINT med at være MEGET sammen.

Mikkel og jeg laver stort set ikke noget "i fritiden" hvor vi ikke er sammen - ingen af os er døde af det endnu... :-D

Det lyder for mig som om du og din kæreste vil forskellige ting - han vil feste og "være ung", du er "et andet sted" (og nej: Det betyder ikke, du er en kedelig mus, det betyder bare, du er vokset fra weekenddrukture hver uge...).

Jeg gad ikke være kæreste med een, der gad MIG så lidt som din kæreste gider dig - men det er også mig, der er sammen med manden på ethvert tidspinkt, hvor vi ikke er tvunget til at være adskilt... :-D

... 8-) - 99E - 8-)...
Feel Think Act
Play

Like A Horse

Vi ses i Grønhøj - efter 1. august!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider