|
|
| Kender i det når kæresten spiller com? |
| Forfatter:  |
muspiigen |
| Dato:  |
22-06-2006 15:24 |
|
Jeg går lige ind og spiller en times tid skat.. JA KLART, så sidder han derinde og nørder i 3 4timer.. ihh.. kender i det??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kendte det |
AnneS_78 |
22-06-2006 15:26 |
|
Jeg kendte det så udemærket. Jeg blev pokkers irriteret, fordi han sagde 'en lille time' inden han satte sig. Det endte med, at jeg simpelthen sagde, at han ikke skulle sætte tid på, for så har jeg intet at blive irriteret over.
Det var jo ikke det, at han sad foran pc'en, men det at aftalen gang på gang blev brudt. Måske er det en løsning for jer!? Anne
min hjemmeside
"Vi kan ikke holdes ansvarlig for vore følelser. Kun hvordan vi vælger at reagere på dem."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nørderi |
Maria_R |
22-06-2006 16:38 |
|
Ja, og det er simpelthen så dejligt. Når han nørden den, så har han ikke tid til at brokke sig over; 1 Der er hesteting over alt. 2 Der er halm og spåner i gangen. (der kommer jo altid noget med hjem) 3 Der lugter af HÆÆÆST. 4 Du er aldrig hjemme.
Den ene kat fører bare en anden med sig.
Ernest Hemingway
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| i har det sq så godt |
|
|
Prøv at hør her piger... jeg ved godt det med at han siger han liiige spiller en time og sidder der så i tre timer... det er træs.. men så hør hvordan mig og min kæreste lever: Mandag, jesper står tidligt op for at spille og sidde ved computeren, dette gentager sig stortset hver morgen (han møder kl.10 så han står op når jeg siger farvel lidt i 8) Mandag, onsdag torsdag, tit fredag og lørdag, og ALTID HELE SØNDAG dvs. fra 10.30 om morgnen til 04.00 om natten, SKAL HAN SPILLE, fordi der er han skrevet op til det, og de er en masse som mødes på nettet og slår nogle uhyrer ihjel i fællesskab. de andre aftenen (tirsdag) vil han også helst sidde der oppe ved sin computer... al den tid han sidder foran den på er han helt afskåret fra omverdnen. og man kan ikke komme i kantakt rigtigt... han kommer måske ned og spiser, ellers henter han det, siger man er hot, får et kys, og op af trappen igen... han stryger direkte op til computeren fra arbejde ca. kl.18 og sdder der til kl.24 - men så er han også tidligt færdig... Kan i nu se hvor godt i har det,... Det kan altså ikke godtgøres med at der er lidt halm i gangen som han ikke må brokke sig over... eller at man lugter lidt af hest (så vil han slet ikke have mig oven på)  Så lad i nu bare kæresten komme til og giv ham et kæmpe kys når han kun sidder der 3 timer ad gangen , og tænk på hvad jeg har skrevet... og hvor mange film jeg ser alene...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sabine18 |
Maria_R |
22-06-2006 17:02 |
|
Min er nu ikke en kæreste men min mand. Hvis jeg ikke accepterede ham som han var, så havde jeg vel ikke giftet mig med ham for nogle år siden. Mit indlæg er skrevet med en potion humor, som åbenbart gik tabt for dig. Så din kommentar kan ikke myntes på mig. Men jeg synes helt ærligt, at hvis du/han er så unge som jeg har mistanke om, så er det en smule alarmerende.
Den ene kat fører bare en anden med sig.
Ernest Hemingway
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja ja da |
|
|
altså, du kan jo synes vi er for unge eller hvad du vil... Men min var nu også bare med lidt sjov for at vise at der altid er nogen der er værre, hvis ikke meget... når min kæreste lover ikke at spille skal han liiige hend´te lidt musik... det tager bare liiige 10 min.. og så er det også liiige der at det tager 2timer.. 3timer måske mere... det er dét som er irriterende... ikke så meget det at han spiller, men ja... det at aftalen bliver brudt... og så er det bare det at de kan smile fjoget og snige sig udenom... ville gerne vide hvordan de gør det, for det virker ligesom aldrig når jeg gør det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Folk taler stadig forbi hinanden. |
|
|
Sådan er drenge vel, he he. Min kæreste bruger ca. 80 % af de vågne timer foran computeren, men han er nu computernørd på den måde, at han programmerer, og han elsker det Det er nu engang hans yndlingsbeskæftigelse, og jeg acceptere det også fuldt ud. Men jeg har slet ikke tid til at brokke mig over det - og jeg kan slet ikke tillade mig det (har heller ikke lyst). Jeg har nemlig lige så travlt som ham, og vi kan sagtens side i et rum i flere timer og lave hver sin ting. Bare at jeg kan se ham og ved, at jeg kan gå hen og få et kys, gør virkelig meget. Vi bor også sammen, og jeg ville synes, at det var trist, hvis han kun sad foran computeren, når jeg ville komme over til ham. Men det er ikke tilfældet. Hvis det går nogen på, at kæresten bruger så meget tid, så han ikke har tid til dig, så ville jeg nok lige tage fat i ham. Han vil klart forstå det. Så dumme er drenge heller ikke 
Penny- og Wendyblade købes/sælges. Se mere på præsentationen. Prøv: www.pludre.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| world of warcraft |
donnika |
22-06-2006 20:26 |
|
jaaa min mand spiller wow 
Sadel til fjord med lidt "flad" ryg købes max 2500 kr. skal bruges til tilridning. Må gerne være en sadel som kan tilpasse hestens udvikling...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe... |
Shetter |
22-06-2006 20:33 |
|
her er vi sgu lige gode om det... Nu hvor min gemal er startet på job så sidder han der først EFTER han er kommet hjem... Jeg sidder ved min stortset 24 timer i døgnet... og ja jeg burde få mig et liv...
~ Shetter ~ ××× Den ubestridte top-øfferen trunte ××× Passerhest søges i ××× Herning, Sunds, Trælund, Gullestrup, Snejbjerg, Tjørring
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wow... |
|
|
wow.. altså world of warcraft er djævlens værk... eller også er det guds straf til kvinder for at lokke adam til at spise af æblet... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Man bestemmer jo selv over sit liv ... |
Lisbeth Sejberg |
23-06-2006 14:28 |
|
... så sabine18 gå ud og få dit eget liv Det lyder mest af alt som om, det er computeren og ikke dig, han deler sit liv med. Take it or leave it  Mvh. Lisbeth
Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mit eget liv!?!?! |
|
|
Hvad ed folk om at jeg har mit eget liv... jeg har en hund, jeg rider/plejer 8 heste, underviser 2steder, har et arbejde og går i skole, plus veninder.. mon ikke jeg har nok liv du... Men dette er vel et sted hvor man kan sige ting som andre bringer op!? Overskriften var: kender i det når kæresten spiller com og ja... det gør jeg ihvertfald... men undskyld jeg har lagt en kommentar her inde så 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| spiller med |
|
|
ja det kender jeg! Men jeg er begyndt at spille med! og så sidder vi ved hver sin computer og hygger os... og vi kan som end sagtens snakke imens hvis det er det vi vil... TES - Oblivion er det vi gamer lige i øjeblikket! Godt han er bedre til det end mig, fo så kan jeg altid få hjælp når jeg ikke selv kan 
En rigtig hund er en schæfer, og en rigtig hest en Trakehner!
Medlem af AHNA
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hold da op Sabine ... |
Lisbeth Sejberg |
23-06-2006 17:40 |
|
... det jeg mener, er jo bare, at hvis den ene part ikke prioriterer tiden, man har sammen lige så højt, som den anden gør, så må man gøre noget ved det. Nu har jeg nærlæst din præsentation og kan se du har mange ting, der giver dig et liv  Men den "fritid" man har sammen med sin mand/kæreste, kan man godt tillade sig at stille krav til. Mvh. Lisbeth
Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skide flot |
|
|
Lisbeth Sejbjerg: Det var vildt fedt at få den kommentar tilbage, jeg var parat til at få en sviner for mit indlæg til dig, pga den generelle tone her inde, men det kom der overhovedet ikke... det var fedt Og ja... man skal stille krav... men jeg er mere og mere hos min hest... så det går også bdre, jeg har vendt "processen", nu er det ham der ringer for at høre hvornår ejg kommer hjem.. plus jeg har fået mig en hundehvalp... så han skal passe på, han er ved at blive udkonkurreret...  Men helt klart den bedste løsning er da også at gøre som kira (nu uden spot) det har vi også gjort... jeg kan bare ikke rigtig få tiden til at gå.. og det er ogsaå bare ligesom om at det er blevet ret svært eftersom jeg ingen computer har længere... heh
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| puha.. |
|
|
puha, kan godt se den ½ time min kæreste bruger hver 2. dag ikke rigtigt er noget at blive sur over  men hader bare når der bliver sat en tid og den ikke tilnærmelses vis bliver oveholdt (også med andet end pc), hvorfor kán de ikke bare værer realistiske omkring tiden. når det bliver sagt en tid lægger jeg altid lidt til men hvor for er det mig der skal gører det, det er jo ham der sætter tiden. tror det er meget typisk mænd ikke at hænge sig i tiden og typisk kvinder at gører det. men hvorfor er vi så forskellige? hilsen stine
Stutteri Mosegården opdræt og salg af kvalitets fjordheste bedækning tilbydes med Mosegårdens Kejser www.mose-gaarden.dk Brun stubben tristan søges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja det er træls |
ElseG |
26-06-2006 12:52 |
|
Mkh. Else. Man lugter ikke af hest, man dufter.. HUSK: Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !! Skype:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Spil... |
LGS00 |
26-06-2006 13:23 |
|
Min kæreste spiller også...mest racerspil. Vi har forsøgt at skulle spille sammen nogle gange, men i racerspillene kan jeg SLET ikke følge med (han er racerkører og øver sig på de baner han selv skal køre) og vi har ikke rigtig kunne finde andre spil som vi begge kunne spille, som lige fangede. Nu har jeg lånt et af ham, hvor man skal opbygge sin egen zoologiske have. Jeg har kun spillet det en enkelt gang, meen tror jeg vil give mig i kast med det igen i aften. Det var faktisk ganske sjovt - og svært at få pengene til at række! Jeg brokker mig aldrig over hans spillen - for når det gælder racerspillene er det ligeså meget, hvis ikke mere, arbejde som for sjov. - Louise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min kæreste |
|
|
spiller, eller leger med programmerne generelt ret ofte. Vi har indført pc fri dage herhjemme ( 2 pr uge). Jeg syntes det er meget rart at han spiller, for så har jeg ro til HN  Noget der kan irretere mig er, når han skal hente noget ned...og vi sidder i sofaen og skal hører på den sk*de pc. Og jegkan mærke at han i sjælen sidder derovre. Men jeg er nok ikke bedre selv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Altså piger |
|
|
World of Warcraft er guds velsignelse til kvinden (siger hende der er mere end alm. hooked på det spil og har været det længe)... Men kan svagt huske hvor irreterende jeg syntes det var når min x sad og spillede. Og jeg fattede ikke han ikke bare kunne slukke... Dem han snakkede med var jo ikke nogen han kendte i virkeligheden alligevel, så hvad gjorde det, om de blev mopsede... Jeg kan i dag se 100% hvordan han har haft det, for man kommer til at kende folk derinde. Og tilsidst en lille advarsel - lad være med at prøve at spille Wow bare for lige at se hvad det er... Det er vanedannende Kunne også sidde der hele dagen, hvis jeg ikke havde noget at lave ellers 
Går det, så går det, og går det ikke, så går det nok Kender du denne pony?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Altså piger |
|
|
World of Warcraft er guds velsignelse til kvinden (siger hende der er mere end alm. hooked på det spil og har været det længe)... Men kan svagt huske hvor irreterende jeg syntes det var når min x sad og spillede. Og jeg fattede ikke han ikke bare kunne slukke... Dem han snakkede med var jo ikke nogen han kendte i virkeligheden alligevel, så hvad gjorde det, om de blev mopsede... Jeg kan i dag se 100% hvordan han har haft det, for man kommer til at kende folk derinde. Og tilsidst en lille advarsel - lad være med at prøve at spille Wow bare for lige at se hvad det er... Det er vanedannende Kunne også sidde der hele dagen, hvis jeg ikke havde noget at lave ellers 
Går det, så går det, og går det ikke, så går det nok Kender du denne pony?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| få et liv |
Sanne, Helmut & Pjevs |
26-06-2006 16:28 |
|
og det er ikke til Sabina (hej med dig!). Min kæreste spiller også computer, når ham er hjemme og det generer bestemt ikke mig. Vi er absolut ikke typerne der sidder og holder hinanden i hånden. Han har sine interesser og jeg mine. Når tiden er til det har vi også nogle fælles ting... Så synes ikke det er Sabina der skal få et liv, men jer andre, som ikke kan få hverdagen til at fungere uden kæresten... Hilsen sanne, som trives glimrende i sit eget selskab
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mettebo |
Sophus (Juul) |
26-06-2006 16:40 |
|
Ja WOW skal man ikke gå igang med så holder man aldrig op Jeg elsker det spil, det giver osse lige lidt afstressning når drengene er lagt op aftenen  Hvilken server spiller du på ?
Hilsner Lisab Nu bosat i Kjellerup
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehe... |
|
|
Min kæreste har lige købt WOW. Han siger, at hvis han skal sidde og spille hele tiden (og det ved jeg han vil komme til), så skal det være mens vi har sommerferie! Meeen... Jeg har fundet et middel til at få ham væk fra computeren. Vi skal nemlig have hund d. 4 juli. Og jeg ved han ikke kan lade være med at bruge tid på en lille sød hvalp  Til daglig er vi dog nok lige gode om det. Jeg spiller ligeså gerne en halv dag, hvis jeg kan komme til det. Min kærestes venner plejer at sige, at det er snyd, han har en kæreste som han både kan spille computer og dyrke @!#$ (men ikke på samme tid). Så... Jo, det kan blive lidt meget en gang imellem, når han sidder her hele dagen. Men så må jeg jo lige tænke på, hvordan jeg selv er  Mvh Louise
Araberen blev skabt af Vinden. Han er den vind, jeg lever af...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|