Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Min verden går i sort
Forfatter: 
Dato:  21-06-2006 22:49

hej alle HN'er..jege r desværre i denne situation(staves?)at jeg skulle til et stævne over 2 dage...men min søster er lige blevet konfirmeret og i gave fik hun en tur til london..men selfølgelig ligger stævnet lige der hvor vi er i london(typisk)..jeg ved ikke og jeg skal tage til stævne eller??...ja langt de fleste ville nok sige "london self" men jeg elsker at være ude ved min pony, og hvis jeg skal være ærlig så ville jeg langt hellere det end at tage på ferie .så hvad synes i?.men hvis jeg tager til stævne kan jeg så være det bekendt over for min familie?? ...

nu skal det lige siges at jeg har lavet en aftale med en vendinde som jeg skulle køre med til stævne..dele trailer og alt det der...kan jeg så være bekendt at springe fra den aftale??...sidder og er møg ked..

HJÆÆÆLLLP

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm
Forfatter: 
Dato:  21-06-2006 22:53

Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, og om det derfor er muligt at blive hjemme. MEn mon dog ikke der kommer mange flere hyggestunder og stævner du kan tage til, men formentlig ikkemange familie ture til London. ?

Det er dig der kender situationen bedst, og ved hvilke konsekvenser dit valg det vil få.

Din vendinde må kunne forstå hvis du skal med familien til London, og i det hele taget situationen.

Held og lykke med dit valg.

Kig forbi.

www.lundrideudstyr.dk

Ny hjemmeside under opbygning.

Forhand. af: Kyra K, Anky, O.S, Passier, BR, Jacson, HappyValley, Equline, HKM, Maddox m.fl.

0
0
Svar på denne tråd

gør det du føler for
Forfatter: 
Dato:  21-06-2006 22:54
jeg syntes du skal gøre det du føler for og ikke det din samvittighed fortæller dig. og det bliver fam og london ell. pony og ven er kun dig der i sidste ende ved hvad det skal blive...

hvad skulle man gøre uden sine muler....

Parter til 2 dejlige fjordboller søges...

0
0
Svar på denne tråd

tak alle sammen
Forfatter: 
Dato:  23-06-2006 18:56
Okay tak alle sammen...jeg har snakket med min søster og forældre om det,jeg valgte at tage til stævne da det måske er det sidste jeg skal starte på min lille pony ...da jeg snakkede med min søster blev hun lidt trist, men kunne godt forstå min situation og sagde at hun ville invitere mig til London en skønne dag. .hvor jeg bare elsker min søster

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-06-2006 19:07
Det er vel ikk lige frem at verden går i sort ?

ïða Ѕτєєп <3 јєģ ξٳٸқєr ҜЅЯ

<3

† Monster †

Jeg søger stadig hest

se præs. for info

0
0
Svar på denne tråd

ligthning-ida
Forfatter: 
Dato:  23-06-2006 20:32
jo det er det for mig..mine venner og familie betyder meget for mig og jeg vil helst ikke skuffe dem!!Jeg kunne ikke beslutte mig for hvad jeg skulle vælge, men har jeg fundet ud af nu..!!...det er jo ikke jeres problem, så derfor ikke jeres verden der går i sort,men det gør min når jeg havner i sådanne situationer!!

0
0
Svar på denne tråd

Som man ser det..
Forfatter: 
Dato:  23-06-2006 20:49

Ja, det er jo forskelligt hvordan man oplever ens verden går i sort - men helt ærligt - da jeg så overskriften troede jeg noget helt forfærdeligt var sket for dig - din hest var dødsyg, der var sket noget med din familie eller lignende.

Nå, men godt at du da har truffet en beslutning og fået det bedre med det.

Sys

Living is.....knowing which bridges to burn and which to cross
;-)
0
0
Svar på denne tråd

tjaaa...
Forfatter: 
Dato:  07-07-2006 13:30

Det er vel hvad man kalder for en LUKSUS problem??

Nu med hjemmeside klik her

Ejer af: 1 hund, 3 katte, 2 kaniner og ca. 15 fisk :)

0
0
Svar på denne tråd

london
Forfatter: 
Dato:  07-07-2006 14:25

Jeg har da også nogen gange været i situationer hvor der skulle vælges, og hvor det jeg helst ville så blev nedprioteret da familien altså betyder mere end et stævne (for mit vedkommen drejede det så om nogen katteudstillinger jeg meget gerne ville have deltaget i).

Jeg er helt sikker på at hvis du havde valgt at tage til London ville du ikke have nydt turen, for hele tiden ville dine tanker gå til stævnet, netop fordi du er så opsat på det stævne og kun har tanker for det.

Jeg fortæller dig ikke at det er det rette valg for dig, jeg ville have valgt anderledes, men hvordan jeg ville have valgt i din alder ved jeg så ikke, jeg ville dog som mor være skuffet hvis min datter valgte som dig.

Hilsen Helle

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider