Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ridelejr... Hmm...
Forfatter: 
Dato:  21-06-2006 16:55

Hej

Ser i. Jeg skal på ridelejr i uge 31... Og har aldrig nogensinde været det før!

Ville lige høre hvilke ridelejre i har været på? Gode og dårlige oplevelser? Og en masse andet..

Nogen der skal på Enghøjs Ponyclub?? Eller måske har været der?? For det er nemlig der jeg skal hen

Håber at i vil svare...

Nanse <33 Tuss

I wrote your name in the sand,

but the wave took it away.

I wrote your name in the sky,

but the wind blow it away.

I wrote your name in my big red heart,

and there it will allways stay.

0
0
Svar på denne tråd

Har været på Enghøjs
Forfatter: 
Dato:  21-06-2006 16:59
For- 30 år siden. ;-D
Da det endnu lå på det gamle sted. Syntes det var fedt, da jeg først havde skiftet til en mere rolig pony, end den jeg først havde fået udleveret. Søde mennesker!

Udfra deres hjemmeside har hestene super forhold.

Mvh xtiny
---

WYGIWYGAINGW
"What You Get Is What You´re Given And It´s No Good Whining"

The Science of Discworld

0
0
Svar på denne tråd

Ps: Gamle Tex
Forfatter: 
Dato:  21-06-2006 17:01
Som jeg red på dengang(!) levede indtil for få år siden- 34 år gammel. Han gik i de sidste år som pensionist- men så gammel kan en pony altså blive, selvom den har været brugt på ridelejre. :-)

Mvh xtiny
---

WYGIWYGAINGW
"What You Get Is What You´re Given And It´s No Good Whining"

The Science of Discworld

0
0
Svar på denne tråd

Enghøjs Ponyclub
Forfatter: 
Dato:  21-06-2006 17:06

Du kan godt glæde dig!

Jeg skal derop i uge 28 og 29 som hjælper.

Prøv at gå ind på ridelejre under juniorforumet så står der meget mere om enghøj.

Mvh. Nanna og tossehesten Casper

Ses vi på Enghøjs Ponyclub i uge 28-29?

www.enghoejs-ponyclub.dk/

0
0
Svar på denne tråd

Ridelejre
Forfatter: 
Dato:  21-06-2006 18:24

Jeg har været 3x på ridelejr på min gamle rideskole Stutteri Fuglsang i Fredericia.(1997,1998,1999) -Det var en rigtig hyggelig ridelejr, men da rideskolen stoppede, måtte min veninde og jeg så finde en anden ridelejr.

Det blev så til Stald Grauff's, da min veninde før havde været på kursus ved Robin.

-Der var vi så i 2001,2002,2003.

Og den kan jeg helt klart kun anbefale -det var alletiders!!

Mvh. Karina med Pelle-hesten

0
0
Svar på denne tråd

ridelejre
Forfatter: 
Dato:  21-06-2006 21:20

Hej ,

jeg skal også på Enghøjd ponyclub i uge 31. Det er et super sted. JEg har været der rigtig mange gange før, og man kommer der kun så kmange gange et sted hvis det er er super, som det her sted virkelig er. :D

0
0
Svar på denne tråd

rettelse
Forfatter: 
Dato:  21-06-2006 22:24
Retttelse

Tex blev 40 år den dejlige gamle mule...

Det er lidt skægt flere af lejr børnene de sidste par år, har forældre der selv har været på ridelejr på Enghøj som børn og unge og yeps hestene har det som blommen i et æg, mine blev kørt derud for 3 uger siden og de klager sikkert ikke hvis jeg kender dem ret.

Som før nævnt, under JHN under ridelejre kan man se meget mere om ridelejre og meget om ENghøj.

Men dette indlæg bliver jo sikkert flyttet derind ;-)

WWW.LIVINGSTONES.DK - SØBORG - SØBORG HOVEDGADE, lejlighed til salg!!!

Rasas DV vallak udlånes på ubestemt tid, dog minus sommerferierne, skriv.

R.I.P Mgala og hendes 3 killinger :-(

Støt www.graeskehunde.dk

0
0
Svar på denne tråd

xinty...
Forfatter: 
Dato:  21-06-2006 22:41
xinty - er der andre heste du kan huske?? kan du huske små klaus, kammi, Porgy eller Moses???

Trine Bach
Nu uden parthest....Mangler du?
Hjælper på Enghøjs Ponyclub i uge 27 28 82
0
0
Svar på denne tråd

Endnu en rettelse
Forfatter: 
Dato:  21-06-2006 22:45

Så vidt jeg husker blev Tex hele 41 år :-)

De ponyer Trine nævner er gode bud hvem du ellers kan huske, hvad med Cisgus, Tvym, little Luck, Arabakka, Valentina, Sesam, Rikke, Snipper? Eller hvad med Åh hvad hed hun Trine hende der stod i en af de første fire bokse med meget lang man, Jeps Salka?

Enghøjs er et super sted, og ponyerne lever længe og har det herligt.

Mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Din tråd bliver
Forfatter: 
Dato:  21-06-2006 22:46

nok flyttet hen på JHN ridelejre. Men du skriver bare hvis der er noget du vil vide.

mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Hmm ...
Forfatter: 
Dato:  21-06-2006 22:50

Altså , jeg har ikke selv været på Enghøjs , men to af minde gode veninder har for et par år siden .

- Den ene har aldrig været afsted siden . Simpelt hen pga. den behandling hestene fik . Synes at man efter hånden har hørt så meget om at hestene dér går op til 3-4 timer om dagen , ikke har ordentlige boksforhold osv. Men har som sagt ikke selv været der .

Sofie og Epirus <3
nutid , datid , os for altid ! <3
0
0
Svar på denne tråd

Vi er en masse fra Enghøj herinde
Forfatter: 
Dato:  21-06-2006 22:51
Jeg synes så bestemt at huske at Tex blev 40 men blev han mere er det jo ingen skade til åh hvor jeg savner ham og Mr.Tot de stod altid på det stykke fold lige når man kører ind på selve Epc området

Støt www.graeskehunde.dk

0
0
Svar på denne tråd

Diana.
Forfatter: 
Dato:  21-06-2006 22:53

Jeg kan sagtens tage fejl, det ville ikke være den første gang og nok heller ikke den sidste

Ja Tot var bare så smuk.

Mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Han blev gammel :-)
Forfatter: 
Dato:  21-06-2006 22:56
De var så søde sammen, og dengang hvor Corinna fik føl derude, det var så sødt som gamle Tex levede helt op og var "onkel" tex.

Støt www.graeskehunde.dk

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  21-06-2006 23:00

Støjer - hvis du læser indlæggende på junior kan du få svar men kort fortalt:

Hestene går i løsdrift undtagen når der ridelejr i ferierne - dvs at alt inventar bliver pillet ned så de kan gå frit.-- de er opdelt i 3 grupper og hver gruppe har en fold på omkring 600 m x 2 km med bakker... dvs at de har en utrolig god kondition opbygget gennem året fordi de bevæger sig meget. hestene bliver kun redet når der ridelejr og holder derfor længe..

i ferierne står de i spiltove fra 7:30 - 19 og går ude hele natten... så jeg vil ikke kalde det synd...

hestene går mange timer om dagen - men som skrevet ovenover har de FORMEN til det i forhold til "almene" nrideheste... det jo ikke sådan at de galoperer 4 timer i træk... vi gør meget ud af skridtpauser og at hestene ALTID bliver skridtet for lange tøjler både på banen og terrænnet...

Trine Bach
Nu uden parthest....Mangler du?
Hjælper på Enghøjs Ponyclub i uge 27 28 82
0
0
Svar på denne tråd

Åh ja Tot
Forfatter: 
Dato:  24-06-2006 20:29

Tot har altid været min aller bedste yndlings pony. Hold da op hvor har jeg redet mange ture på ham, sammen med Jacob på Little Luck. Tot må være død nu, og det er rigtig mange år siden jeg så ham sidst, men faktisk så hænger der stadig et billede af mig og Tot i en lille collage jeg har på væggen.

Michelle L.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider