Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Det biologiske ur...
Forfatter: 
Dato:  21-06-2006 14:23

Som tiden går, er jeg gået ind i mit 33. år. Rundt om mig ser jeg venner og bekendte få barn nummer 1, 2 eller 3. Hører dem sige at deres biologiske ur har tikket i et stykke tid. Hører dem samt familie spørge om det ikke er på tide at mit biologiske ur snart skal trækkes op...

Og vupti!

I den tidlige forårsstund begyndte uret så småt at tikke og nu tikker det som en hammer, der konstant banker.

Ønske: en lille firbenet efterkommer

(Hest, hvis nogen skulle være i tvivl).

Og hvordan fortæller mand så sin mand, at uret reelt ikke tikker efter én af de tobenede, men efter én af racen: hans værste konkurrent?

Alle de små føl omkring gør mig syg af længsel efter at få mit eget. Min egen lille jeg kan glæde mig over, for hver centimeter den vokser, for hvert trin den udvikler sig, for hver tilkendegivelse den giver mig.

Se, nu forstår jeg godt dem der siger at deres biologiske ur er startet med at tikke. Og fortæl mig så at jeg ikke er den eneste...

Lillemyr

0
0
Svar på denne tråd

tikkende ur
Forfatter: 
Dato:  21-06-2006 14:29

jeg kender det...jeg vil gerne ha en mule mere...og da vi fik føl i stalden blev det helt slemt...men vi har ikke plads lige i øjeblikket...og min mand syntes vist vi har nok i en lige nu...men...det er lige før man selv sætter mælk...hehe...

men når jeg ser menneskebørn er der ikke noget der ringer...hverken min telefon eller et ur...hehe...

ped har været der...ped har prøvet det
0
0
Svar på denne tråd

Tikker ikke
Forfatter: 
Dato:  21-06-2006 14:50

Jeg er 29 og mit biologiske ur tikker heller ikke efter de små tobenede. Og jeg er ikke så sikker på, om det nogensinde kommer til det... Min moster mener faktisk, at jeg bør gå til psykolog, fordi jeg ikke er sikker på det med børn. Jeg tror dog, at jeg nærmere skal have scannet mit hovede af andre årsager Min hoppe er til hingst og skal scannes efter weekenden, så måske får min kæreste og jeg en lille følle bølle næste år. Og vi glæder os vildt meget, hvis det lykkes

- Henriette -

0
0
Svar på denne tråd

uret tikker
Forfatter: 
Dato:  21-06-2006 15:29

specielt efter 4 benede

meeen må indrømme at der er et ur mere der tikker lidt - tænk hvis det blev en rigtig ride pige så man havede en undskyldning for også at købe en pony ;-)

Sælges : 1, 5 års frb. hoppe, 1 hingsteføl ´06 e. Armano. Se min præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Det tikkende ur
Forfatter: 
Dato:  21-06-2006 15:48

"Uret tikker, hjertet banker, hele verden fra forstanden"

Mit ur tikker nu mere for de tobenede end de firebenede. Meen jeg kan sagtens slå kold vand i blodet og vente nogle år endnu =>

- Louise

0
0
Svar på denne tråd

Defekt...
Forfatter: 
Dato:  21-06-2006 16:24

Jeg tror skisme ikke, at jeg har noget biologisk ur

Mvh. Jane

DV hoppe med LU-papir(F: May Sherif) sælges til avl eller evt. ridning.

www.heste-nettet.dk/ma...s/83088/1/

0
0
Svar på denne tråd

hehe...
Forfatter: 
Dato:  21-06-2006 16:29

Mit ur er vist også defekt...

Kan simpelthen ikke se det fede i at få børn... Nogle siger at det kommer senere, men jeg er nu ikke så sikker. Men hvad, det kan nåes endnu

Mvh Signe

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider