På forhånd, så er dette lidt et klynke-indlæg fordi jeg lige skal skrive mig ud af min frustration...
Det er sådan, at min kæreste og jeg de sidste 3 år har boet i et højhus i Rødovre. Nogle af jer har måske set/hørt om det i nyhederne fordi der er risiko for at l... styrter sammen hvis der kommer en meget voldsom storm, fordi betonen er af for ringe kvalitet.
Nå, men ud over det med at huset/bygningen er ustabil, er der mange andre ting som vi, særligt jeg, har det skidt med.
I de 3 år vi har boet her, har vi fået stålet 2 biler (ja, vi havde rat-lås på).
Ofte når vi skal op med elevatoren, så er der blod ud over det hele. For nylig var en af ruderne i indgangs-partiet knust og der var blod over hele gulvet.
Oplever jævnligt folk der slås, har sågar stået i den ene elevator og hørt nogle slås i den anden så vi troede den var ved at ryge ned.
Der bor temmelig mange alkoholikere, og nogle af dem kan være ubehagelige/generende.
Folk udviser ingen hensyn, særligt vores nabos underbo spiller frygtelig høj musik konstant, så vores ruder vibrerer.
Kort sagt, så føler jeg mig ikke altid lige tryg ved at bo der. Og jeg har ellers boet på Nørrebro hvor der på et år blev begået ca. 4 mord inden for en radius af 5-10 min fra hvor vi boede.
Til dem der har læst med så langt, tak for tiden.
-Skulle der være nogen som kender til noget man kan leje i Sengeløse-området må de meget gerne sige til...
Mvh
Naja