Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Der er retfærdighed til
Forfatter: 
Dato:  19-06-2006 13:14

Min lillebror har idag fået den endelig dom i den forældremyndighedssag han i lidt over 1 år har haft med hans barns mor.

De flyttede fra hinanden efter et kort (2½ år) og fortumlet forhold hvor hun ved flytningen splittede hele hans hus ad,

imens hendes 2 årige datter og deres fælles barn på ca. 6 - 8 måneder var til stede.

Min bror turde ikke tage hendes datter med sig, af frygt for at blive anmeldt for kidnapning, men da de har fælles forældre myndighed turde han godt tage deres fælles søn, og det var med stor klump i halsen og tårer i øjnene han gik fra den lille panikske og grædende pige som han har kendt siden han var med ved fødslen, da de startede forholdet da moderen ventede sig, fordi faderen havde forladt hende.

Straks han var ude af huset alarmerer han politiet som straks tager ud til huset, og finder det hele fuldstændig splittet, og mor grædende og pigen siddende alene i et hjørne helt opløst.

Moderen bliver herefter indlagt til behandling på Risskov, hvilket hun helt sikkert har brug for, og min bror tager pigen i den tid behandlingen varer, og har også moderen hjemme ved dem i weekender og besøger hende med begge børn.

Da hun bliver udskrevet skal hun jo så endegyldigt flytte fra min brors hus, og hendes afskeds hilsen var at hun klippede alt hans tøj i stykker.

Min bror har da startet forældremyndighedssagen op, og derfor skal deres fælles dreng være ved ham til der ligger endelig dom i sagen.

Den kommer så i byretten hvor min bror vinder, men moderen anker sagen til landsretten og der er så lige faldet dom idag.

Og min lillebror har vundet, og dommen er stadsfæstet.

Så nu kan han skabe sig et liv for ham og hans søn uden frygten hængende over hovedet som det sidste år.

Moderen har fundet en ny mand, og skal igen giftes og have et nyt barn :-(

Det er rart at retssystemet dog fungerer,

og har dømt til barnets fordel, frem for forældrenes.

Så der er lidt håb endnu for verden derude...

Bedækning tilbydes ved smuk, harmonisk & velredet Ox Araber
Her forenes skønhed og kvalitet
OX Arabere.dk
* * *
3 stk. Ox hopper (polsk, egyptisk, crabbet el. russisk) tilbydes GRATIS bedækning
Med vilkår
0
0
Svar på denne tråd

dejligt
Forfatter: 
Dato:  19-06-2006 13:33

for din lillebror, og hans barn.

Tillykke.

Helle

Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre, der tvinger deres små uskyldige børn til at opfylde deres egne tabte ambitioner.

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke :-)
Forfatter: 
Dato:  19-06-2006 13:40

Godt at han kæmpede (y) :-)

Mvh Mette..
www.newforest.dk
Vær med til at tale dyrenes sag!
Demonstration i Kbh d. 3.oktober 2006 kl. 12
0
0
Svar på denne tråd

Skønt for
Forfatter: 
Dato:  19-06-2006 14:01

din bror og barnet...

Ønsker dem fortsat held og lykke

Zamangah

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke!
Forfatter: 
Dato:  19-06-2006 14:03

Dejligt at det fik en positiv udgang for din bror og hans søn...

Men hvad med den lille pige, der nu har mistet den eneste "far" hun har kendt. Hvad sker der med hende? Får hun lov til at se sin "far" eller ???

Gitte Laura Molnit
*
Forlovet den 24. december 2005
Dato for vielse - 23. september 2006
i Højdevangskirken, Amager
*
Der tages forbehold for fejl.
0
0
Svar på denne tråd

Stakkels
Forfatter: 
Dato:  19-06-2006 14:10

lille efterladte pige . Sikke et liv hun har udsigt til! Men det er jo godt at din bror fik sønnen med!

Hilsen WinnieK

0
0
Svar på denne tråd

Gitte L Nielsen
Forfatter: 
Dato:  19-06-2006 14:17

Men hvad med den lille pige, der nu har mistet den eneste "far" hun har kendt. Hvad sker der med hende? Får hun lov til at se sin "far" eller ???

Desværre.

Min bror har ikke set hende andet end kort ved afhentning og aflevering af den fælles søn.

Og det tager hårdt på ham hver gang, idet pigen grædende og til tider helt hysterisk kalder på sin far og ikke kan forstå han er ligeglad med hende

Hvad han absolut ikke er, men han må ikke se hende for moderen.

Det skærer dybt i hjertet når man overværer det.

Pigen skal nu til at kalde den nye mand for far, og hvem ved om der kommer en ny på et senere tidspunkt.

Det er så sørgeligt..

Bedækning tilbydes ved smuk, harmonisk & velredet Ox Araber
Her forenes skønhed og kvalitet
OX Arabere.dk
* * *
3 stk. Ox hopper (polsk, egyptisk, crabbet el. russisk) tilbydes GRATIS bedækning
Med vilkår
0
0
Svar på denne tråd

hephey
Forfatter: 
Dato:  19-06-2006 15:10

godt din bror vandt..

stakkels pige..

Carina.

Mango-Min elskede DV'er. Nu military vinder.

Surprise- Min smukke ponyblanding.

0
0
Svar på denne tråd

Æv æv...
Forfatter: 
Dato:  19-06-2006 19:51

Hvorfor kan voksne mennesker ikke se længere end til deres egen næsetip. Hvorfor skal et brud gå ud over en lille pige, som ingen del har i det...

Æv - siger jeg bare...

Stakkels pige, stakkels "far"...

Er der ingen mulighed for at han kan få lov til at se pigen, via retssystemet?

Gitte Laura Molnit
*
Forlovet den 24. december 2005
Dato for vielse - 23. september 2006
i Højdevangskirken, Amager
*
Der tages forbehold for fejl.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider