Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

At beholde tøjet på
Forfatter: 
Dato:  18-06-2006 16:49

Kom til og tænke på om det bare var mig der var mærkelig, eller om i andre også beholder jeres ridetøj på når i kommer hjem fra hesten.

Det er da tit når jeg kommer hjem fra hesten at jeg ikke lige skifter, som nu eksempel. Laver da tit mad og spiser, samt sidder lige og se lidt tv i sofaen. Og så er det først når jeg skal i seng at jeg får det af.

Gør i andre også det ???

Rigtig mænd rider hver dag,og har frederiksborg hest,samt går i RIDEBUKSER.
0
0
Svar på denne tråd

Ja da!
Forfatter: 
Dato:  18-06-2006 16:57
Jeg sidder faktisk i ridebukser lige nu! Har lige været ude hos krikken og skal derud igen her om en times tid... hvorfor skulle jeg dog skifte tøj? :D

Ridetøj ER mit weekend/fridags-tøj... jeg går ikke i andet... altså med mindre jeg skal til et eller andet familie tamtam eller nowet :)

-Janni-

og den vrinskende halvdel, Stay
Team JaY :D
Medlem af DHPV - Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub
Stifter og formand af DPVK- Discount-Pelsdyr Vanrøgternes Klub

0
0
Svar på denne tråd

huhu...
Forfatter: 
Dato:  18-06-2006 17:03
Tror jeg godt nok ikke lige jeg får lov til af moar så længe jeg bor hjemme

MVH. NANNA

Ærlighed varer længst!

0
0
Svar på denne tråd

jkeuiugfjv
Forfatter: 
Dato:  18-06-2006 17:12

Hmm..

Det er forskelligt..

nogle dage beholder jeg det på, andre dage skifter jeg lige efter.

Hilsen
Annecathrine
STOLT fjordheste ejer!
FOTOGRAFERING TILBYDES!
0
0
Svar på denne tråd

Lidt med forskel
Forfatter: 
Dato:  18-06-2006 17:15

Det er lidt med forskel, hvad jeg gør.

Da jeg have hestene opstaldet ude, gik jeg i bad med det samme jeg kom hjem. Men efter jeg er flyttet og hestene står herhjemme, så kan jeg da godt lalle lidt rundt i ridetøjet et stykke tid

Heidi A

Behandl dyr med kærlighed og respekt. De har ikke bedt om at være her.

Part søges. Se præs. (lolland)
0
0
Svar på denne tråd

hestetøj
Forfatter: 
Dato:  18-06-2006 17:24

jeg kan have mit heste tøj på hele dagen...itet problem i det...jeg føler mig hjemme i det...

jeg har også før haft det på når vi har gæster...det er jeg ligeglad med...så længe det er mit hjem..

ped har været der...ped har prøvet det
0
0
Svar på denne tråd

Sikke da
Forfatter: 
Dato:  18-06-2006 17:27
en liflig hørm af hest der må være omkring Jer :D

mvh PiaR
quantum in me fuit

Skal du holde havefest? - lej en Weber Ranch Kettle grill

Tøj sælges

Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail

0
0
Svar på denne tråd

Smukke-Ped
Forfatter: 
Dato:  18-06-2006 17:31

man kan da også sige, at du da trods alt har tøj på... Så kan gæsterne da være ligeglade med om det er hestetøj eller pænere tøj... (afhængig af situationen, selvfølgelig)

Skifter godt nok som regel mine ridebukser, når jeg er færdig... Men hvis jeg ellers bare har noget tilfældigt afslappet tøj på, så bliver det også på indtil bad.

Zamangah

0
0
Svar på denne tråd

Ridebukser lige nu her også.
Forfatter: 
Dato:  18-06-2006 18:46

Det er forskelligt, nogle gange tager jeg nattøj eller andet tøj på med det samme, andre gange har jeg det på lææænge.

Jeg går i mit ridetøj hvor jeg vil. For der er sgu drankere, landmænd, svedige håndværkere og folk der generelt bare er ulækre der stinker dobbelt så slemt.

Malle

- med Honeyburst (:

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-06-2006 18:53

Jeg har haft ridetøj på siden jeg stod op i morges

Til hverdag beholder jeg det på længe.. Nogen gange har jeg det på hele dagen, andre skifter jeg når jeg har spist aftensmad.. Jeg synes ridetøj er rart at have på, selvom man nok er knap så fiks at se på

Har det os' tit på ned at handle osv.. Kæresten synes bare ikke jeg er særlig lækker i mit heste-dress

Hilsen Zuper
Medlem af Discount Heste Og Pony Vanrøgternes Klub: DHPV.
0
0
Svar på denne tråd

Hved ikke
Forfatter: 
Dato:  18-06-2006 18:57

Når jeg har været til ridning og sån beholder jeg det på til jeg har været i bad, det er da meget normal, syntes jeg..

Kærligst Lisa.

Katte Elskeren.

• Skal have kat. søger men har ikke fundet noget, skal være en langhåret huskat, sort og hvid, skal være klar til uge 32. :)

0
0
Svar på denne tråd

overskrift...
Forfatter: 
Dato:  18-06-2006 19:00
Jeg har næsten altid mit ridetøj på bagefter at jeg har været ude og ride. Men idag var jeg meget beskidt fordi at jeg havde redent uden sadel, så jeg skiftede hurtigt

©Mapio © Mario Din søde hest ©Mapio©

©© Mapio©©

© ©reritta©©

© © baldup© ©

© ©loke©©

Og alle de andre søde heste;)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg kan IKKE
Forfatter: 
Dato:  18-06-2006 19:04

have ridetøj på derhjemme! Jeg ved ikke hvorfor jeg er så emsig med det, men mit ridetøj ryger AF så snart jeg kommer ind af døren!

Jeg handler også helst ind i mit almindelige tøj og ikke mit ridetøj, det er kun i særtilfælde.

Jeg kan ikke foretage mig noget fornuftigt (ud over at ride) i mit ridetøj.

Med venlig hilsen

Helle Sophie Christensen

Jack Ellis sikkerhedsvest str. XS sælges, 500,- incl. porto

Er du vild med motorsport? Besøg www.tnp-racing.dk

0
0
Svar på denne tråd

det skal af så hurtigt som muligt
Forfatter: 
Dato:  18-06-2006 22:45

det skal bare af så hurtigt som muligt... det lugter, og tja jeg er vist lidt zippet, vil ikke have hestehår i sengen ud sådan ;)

skal jeg ud til hesten, men allerede ved at jeg ikke skal ride, så tager jeg heller ikke ridetøj på, føler mig på en eller anden måde dårlig tilpas i det, og vil hellere have jeans på...

er flere gange blevet fortalt at det vist bare er et typisk teenagersyndrom 8-) men ja ja, ville da også være mærkligt ikke at lide under det :P haha

*DjævleØ's POWER*
!!! Cont!kk! og Julle overtager verden !!!
"Venner som er stille engle der løfter os op
når vores vinger har problemer med at flyve"
=]
MSN: juliemanden@ofir.dk - bare tilføj :)
0
0
Svar på denne tråd

Det sker
Forfatter: 
Dato:  18-06-2006 22:55

at jeg LIIIGE skal dit og LIIIGE skal dat inden jeg får ridetøjet af

Får ingen sommerbrune ben medmindre det er et særtilfælde, tilbringer sommeren i ridebukser

0
0
Svar på denne tråd

Mit ridetøj
Forfatter: 
Dato:  18-06-2006 22:58

Ryger også rimeligt hurtigt af når jeg kommer hjem, jeg foretrækker også at handle ind osv. i dagligdags tøj.

Jeg synes, at sådan et par ridebukser hurtigt sidder FOR stramt på sådan en lummervarm sommerdag ;D

=)
Morten - Lille nørd med seje venner...

Uber1337.dk

CS: Source server @ 62.61.157.203:27015

stats

0
0
Svar på denne tråd

Ridetøj
Forfatter: 
Dato:  18-06-2006 23:25

Det kommer an på så meget. Men hvis jeg bare skal være hjemme om aftenen, ikke har svedt (ret meget) under ridning og hvis der heller ikke er 45 grader i skyggen - ja, så kan det da godt blive på et stykke tid

Jeg viser mig dog aldrig offentligt i ridetøj, medmindre jeg sidder på en hest. Kan simpelthen ikke tvinge mig selv ind i butikker, når jeg lugter så gennemtrængende (ikke dårligt, bare... kraftigt ).

// Pernille

0
0
Svar på denne tråd

Ridetøj
Forfatter: 
Dato:  18-06-2006 23:44
Mit ryger som regel af så snart jeg kommer hjem, for kæresten bliver lidt mopset hvis jeg tøffer rundt og lugter af hest... Men skal vi lige handle eller noget hvis han har hentet mig, ja, så gør mit hestetøj ikke noget...

En rigtig hund er en schæfer, og en rigtig hest en Trakehner!

Medlem af AHNA
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-06-2006 01:44

inden min mor og stedfar flytede sammen så rente jeg tit rundt i ridetøj når jeg kom hjem... da de flytede sammen sytes han jeg lugtede så jeg blev bedt om at skifte tøj når jeg kom hjem... da jeg går i bad om aften og ikke om morgen så blev der tit kø ved aften tid når 3 skal i bad... så jeg gjorde det til en vane at gå i bad når jeg kom hjem fra hesten...

nu er jeg flyttet hjemme fra (ca 6 mdr siden) reder jeg kun rundt i ridetøj når jeg kommer hjem fra hesten indtil jeg går i bad... så i er ikkk de eneste... jeg kan os finde på at tage ud og handle i mit ridetøj... folk kigger lidt nogle gange...

dog render jeg i shorts i denne sommervarme også ude ved hesten med mindre jeg skal ride... he he

0
0
Svar på denne tråd

Kunne jeg aldrig drømme om
Forfatter: 
Dato:  19-06-2006 09:13

Jeg skifter tøj straks jeg er færdig - jeg gider ikke at have hele huset til at lugte ligesom stalden.

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

0
0
Svar på denne tråd

jeg tænker
Forfatter: 
Dato:  19-06-2006 09:17

vitterligt ikke over det.

Nogle gange, som igår, så ryger tøjet af nærmest før man er kommet ind af døren og jeg går direkte i bad...andre gange kommer det først af, når jeg går i seng.

Jeg kan sagtens handle i ridetøj. Håndværkerne står jo også og lugter langt væk af sved, så hvorfor må jeg ikke lugte af hest?

Derudover vasker jeg faktisk mit tøj relativ ofte, så det er kun for tiden med flueskræk at jeg rigtig lugter!

Mvh. Tine

0
0
Svar på denne tråd

Kommer
Forfatter: 
Dato:  19-06-2006 09:37

an på hvor beskidt det er... og hvor beskidt/svedig ( ;) ) jeg er... for så går jeg jo i bad med det samme, og får rent tøj på.

Men altså - har lige været ude og fodre, og sidder da i noget "halvt-ridetøj" noget.

...Den overkommanderende chefpræsidentlederkejserkongegeneraldirektørberider...

Det klinger :D

... Ej at forglemme smukke Plethest ...

0
0
Svar på denne tråd

Oftest
Forfatter: 
Dato:  19-06-2006 09:41
tager jeg det af med det samme, da min kæreste har allergi overfor heste, men når han ikke er hjemme går jeg rundt i det. Tit er jeg sulten efter en lang dag, og så skal jeg lige have noget at spise inden jeg skal i bad, så der kan nemt gå et par timer.

Penny- og Wendyblade købes/sælges. Se mere på præsentationen.

Prøv: www.pludre.dk

0
0
Svar på denne tråd

Godt I ikke bor hjemme hos mig
Forfatter: 
Dato:  19-06-2006 10:10

Her i huset er den en uskrevet regel at man skifter tøj efter man har været hos hesten, enten stald, eller træning, eller ridning.

Jeg har intet imod heste, men vil ikke have hele huset lugter af hest.

Ridetøj hænger også i et skab i vores bryggers, skal ikke ind og hænge i gangen mellem andet overtøj.

Sart ?? måske i jeres øjne :-)

LIBERAE SUNT NUSTRAL COGITATIONES

Mail: Icewife@pcdk.dk

0
0
Svar på denne tråd

okay okay
Forfatter: 
Dato:  19-06-2006 22:27
Jeg kan da hører at der er andre der er som mig. Det er da altid dejligt.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  19-06-2006 22:49

Hmm... Tror også jeg er en sippet teenager.

Jeg KAN ikke foretage mig noget i mit hjem når jeg har ridetøj på - I hvert fald ikke uden at føle mig rigtig utilpas og klam.

---------------------------------

Linnea & Sergeant Jay-Jay

0
0
Svar på denne tråd

jeg bliver
Forfatter: 
Dato:  20-06-2006 09:37

nød til at skifte min man er allergisk overfor heste, så det giver helt sig selv

Men ellers er jeg også den der kan gå rundt i ridetøj hele dagen...

Bokse ledige på amager lige ned til vandet og op til skoven send mig en mail hvis du er interesseret...
0
0
Svar på denne tråd

Tøjskift.
Forfatter: 
Dato:  20-06-2006 09:40
Jeg kan nemt lige spise og sidde i køkkenet og drikke en kop kaffe i ridetøj, hvis jeg ved jeg skal ud til hesten igen. Ligesom jeg heller ikke er flov over at tage til købmanden i ridetøj. Dog sidder jeg ikke i sofaen med ridetøj, for så vil manden nok komme med en masse brok;)

Se min hjemmeside her
0
0
Svar på denne tråd

Tøjet kommer ikke indenfor døren
Forfatter: 
Dato:  20-06-2006 10:08

Hos os kommer det med det samme af og ofte direkte i vaskemaskinen - min mand er nemlig dybt allergisk og får slemme astmaanfald ved af hestehår. Vi har heldigvis mulighed for det fordi vi har "vaskehus" med egen indgang.

Jeg bader med det samme når jeg har været ved hestene, så risikoen for hestehår mindskes.

Så her hos os har folk i ridetøj eller som har været i nærheden af heste ikke adgang, ikke før de har lige har skiftet til en af de joggingdragter vi har liggende - for hvis en af ridepigerne/drengene skal spise med, så kan de lige skifte først. På den måde har det været muligt for os at tilgodese alle - også selv om manden har allergi. Det har fungeret ret godt i mange år.

Men det kræver at alle viser hensyn.

Jette

0
0
Svar på denne tråd

ja ja ja
Forfatter: 
Dato:  28-06-2006 21:40
Ridetøj er nu det bedste tøj, man kan have på.

0
0
Svar på denne tråd

Nej, gör man ikke
Forfatter: 
Dato:  28-06-2006 21:47

Heii

Jeg gaar aldrig i ridetöj i huset, jeg har det bedst i ridetöj maa jeg indrömme men jeg skifter altid fra det jeg har redet i inden jeg tar fra stalden og skifter til noget ridetöj som ikke har vaeret i stalden inden jeg cykler hjem fra stalden hvor mine heste staar opstaldet.

Knuzz Loverhorse(mette)

0
0
Svar på denne tråd

sikke forskellige vi er..
Forfatter: 
Dato:  28-06-2006 22:10

med det.. .. Jeg er nok en af de aller værste så..

Jeg er i stald-tøj.. lige så snart jeg er hjemme.. og til jeg skal afsted igen.. jeg rider i gamle jeans, jogginbukser, shorts.. ja.. hvad som helst.. som jeg ikke bruger til arbejde mere.. og her kalder vi det stald-tøj.. fordi vi laver så meget.. snavs med det på .. børnene har en bestemt hylde til stald-tøj og jo.. jeg har det også på i sofaen.. og når jeg spiser.. og når jeg handler.. men det er jo selvfølgelig ikke møg-beskidt.. eller lugter.. jeg lever og ånder bare dette liv.. som jeg holder så meget af..

Karina.

Vi lever kun en gang... så nyd det dog!!!

Jeg kan godt li dressur... men vil hellere ride tur.. :-)

0
0
Svar på denne tråd

Okay...
Forfatter: 
Dato:  28-06-2006 22:18

Jeg kan da ogsaa ride i hvas som helst men jeg vil ikke have ridetöj ind i huset (der har vaeret i stalden) naar det ikke er vasket maa det godt vaere her men ridning og heste höre efter min mening ikke hjemme i huset for 2- 3 aar siden ville jeg give hvad som helst for at blive i ridetöjet.

Knuzz Loverhorse(mette)

0
0
Svar på denne tråd

nope...
Forfatter: 
Dato:  28-06-2006 22:22

Jeg tilbringer mindst 75 % af mine vågne timer i ridetøj

i dag tog jeg det på kl 9 og nu vil jeg gå ind og ta det af hoppe gennem bruseren og ind under dynen... skal op kl 04.00

0
0
Svar på denne tråd

må nok indrømme
Forfatter: 
Dato:  28-06-2006 22:25

at jeg som det første smider ridetøjet og tager mig et bad når jeg kommer hjem fra hesten...

Jeg er alt for forfængelig til at sidde med ridebukser osv. på mime sofaer... :-)

0
0
Svar på denne tråd

ad nej...
Forfatter: 
Dato:  28-06-2006 22:28

ridetøj på i huset... bare tanken om at have hestehår og -lugt i hele huset, NEJ TAK.

Hilsen Nanna/OzontheiGDD og Sebastian
Dressur er kommunikation mellem hest og rytter
Min Hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

forskelligt
Forfatter: 
Dato:  28-06-2006 22:30

Det er lidt forskelligt, nogengange gider jeg ikke have det på, andre gange er jeg ligeglad.

Uanset hvad er det jo lidt ulækkert, sådan helt objektivt set, men på den anden side er det også meget hyggeligt at gå rundt med lidt af hesten på sig ;-)

0
0
Svar på denne tråd

rider i cowboybukser
Forfatter: 
Dato:  29-06-2006 08:46
og for det meste kommer det af når jeg kommer hjem, og går i bad, da jeg skal videre på job, men der er da dage hvor jeg ikke har muget og når hesten ikke fælder, at jeg beholder tøjet på, når jeg har fri. Det kommer vel an på hvad man har lavet. Er man beskidt ryger det af i bryggerset.

Jeanette
www.sitecenter.dk/appaloosa
Nu også med en alpequarter
Køb en hest og få bekymringer
sælg en hest og få flere bekymringer

0
0
Svar på denne tråd

Af med tøjet!
Forfatter: 
Dato:  29-06-2006 09:00

Som HelleSophie , julle aka frk kinky pinky ;D , Morten og Strauss og flere andre, så ryger mit ridetøj som noget af det første. Jeg bryder mig ikke om at side i sofen eller andre steder i det tøj som jeg bruger ude ved hesten.

Jeg elsker duften af hest, men ikke i min stue.

Handlen ind, foregår heslt i dagligdagstøj, med mindre jeg ikke kan får det til at hænge samme på anden måde. Men jeg føler mig ikke vel tilpas.

Mvh

Trine og Nydam's Mr. Milan

Se Milans hjemmeside: www.mrmilan.webbyen.dk - nu med ting der sælges/byttes.

0
0
Svar på denne tråd

Vi har ofte ridetøj på i sofaen.
Forfatter: 
Dato:  29-06-2006 09:19
Vi har begge ofte ridetøjet på "rundt omkring i lejligheden".

Jeg rider i det tøj, jeg nu har på - men tager det ikke på i skole ell. lign medmindre det er blevet vasket efter sidste tur i stalden.

Mikkel skifter oftest fra uniform til ridetøj på et eller andet tidspunkt mellem han kommer hjem og vi tager i stalden.
Har vi fri, tager han ridetøj på, når han står op. Det samme gør jeg.

Ridetøj her er oftest: Jeans.

Når vi kommer hjem fra stalden spiser vi som oftest aftensmad - i ridetøj.

Til gengæld bliver det vasket ofte og jeg afskyr lugten af gammel hestegødning og strøelse i tøjet - så kommer der den slags på, vaskes det straks.

Men hestehår og hestestøv - det er ikek farligt og må gerne være i vores stue.

Så må vi støvsuge rigtig grundigt før min far, der er allergisk overfor heste, kommer på besøg.

... 8-) - 99E - 8-)...
Feel Think Act
Play

Like A Horse

Vi ses i Grønhøj - efter 1. august!
0
0
Svar på denne tråd

Tjahh...
Forfatter: 
Dato:  02-07-2006 12:17

jeg vader tit rundt i ridejeans. Der er altid lige et eller andet der skal laves,

og så glemmer jeg alt om at skifte

Det er bare blevet "en del" af mig

Yeehaaa ---- ha´en hyplig sommer :) :) :)

- nu HELT UDEN heste bekymringer -
0
0
Svar på denne tråd

Ridetøj...
Forfatter: 
Dato:  02-07-2006 14:07

Nej tak, ikke i huset. O_o! Det stinker det alt, alt for meget til. Det skal ud at hænge på sekundet jeg kommer hjem - gerne før jeg træder indenfor døren.

-+- Zip.

0
0
Svar på denne tråd

Tjah, jeg
Forfatter: 
Dato:  02-07-2006 14:15

skifter altid med det samme jeg er færdig (og ikke skal lave mere udenfor).

Jeg er altid godt smurt ind i hestehår og andet lækkert, og det gider jeg ikke at slæbe rundt i hele huset, jeg har rigeligt at gøre rent efter i forvejen.

Så - man ser altså kun mig i ridetøjet når jeg er i stalden eller på hest (og da det er længe siden jeg har redet, er det også længe siden jeg har været i ridetøjet)

Christel
Den 30. april 2006 mistede vi vores dejlige hoppe,Luna,og hendes føl. Hvil i fred.

Tremmeseng med hæve/sænke side købes. Hvid - max pris 500 kr.

0
0
Svar på denne tråd

kunne ikke drømme
Forfatter: 
Dato:  02-07-2006 14:17

om at stå og lave mad i ridetøj (medmindre det er nyvasket inden man skal afsted)

det er lige en tand for bakterie fyldt for både mig om min familie :-)

sætter mig heller ikke i sofaen med ridetøj... det er jo mig selv der skal gøre rent bagefter :-)

hilsen sjanna

0
0
Svar på denne tråd

Tjaaa...
Forfatter: 
Dato:  02-07-2006 16:53

Min mor myrder mig hvis jeg går rundt i mit ridetøj

Men når jeg flytter hjemmefra om nogle år så får piben nok en anden lyd.

D.27 maj åd min ven 100 panodil. I 1½ uge lå hun på instintiv, umuligt at komme i kontakt med hende.
I dag er hun frisk, som 17år skal hun tænke på at hendes lever er smadret.
Lad være med det pis!
0
0
Svar på denne tråd

Ridebukserne af
Forfatter: 
Dato:  02-07-2006 21:33

Da jeg havde hesten opstaldet ude smed jeg altid ridebukserne så snart jeg kom hjem, men der kunne godt gå nogle timer inden jeg kom i bad. I mellemtiden futtede jeg rundt i uden bukser eller med et par træningsbukser og så den overdel jeg havde haft på hos hesten.

Efter vi er flyttet på landet og driver hestepension er alt mit fritidstøj mere eller mindre blevet ride/staldtøj og da jeg farer frem og tilbage mellem stald og hus mange gange i løbet af en dag, så har jeg opgivet at skifte tøj hver gang. Har jeg været ude og ride og haft ridebukser på smider jeg dem dog i bryggerset. Det samme gælder hvis jeg har været i jeans og de er blevet beskidte.

Synes ikke der lugter af hest i huset og der er heller ingen der har kommenteret det, hvilket min mor helt sikkert ville have gjort, hvis det var tilfældet

Sommergræs tilbydes ved Kolding

Se præsentation

0
0
Svar på denne tråd

forskelligt
Forfatter: 
Dato:  02-07-2006 21:40

Nogle gange beholder jeg ridetøjet på hvis jeg skal ud at handle bagefter.

Andre gange skifter jeg efter end ridetur.

Annette

0
0
Svar på denne tråd

Jeg foretrækker...
Forfatter: 
Dato:  02-07-2006 21:48

... at få et bad og skifte tøj lige så snart jeg kommer hjem.

Det gælder kun hvis jeg har redet og er i ridetøj - hvis jeg bare har været ude og fodre skifter jeg ikke nødvendigvis - måske lige t-shirt, hvis Baloo har været for ivrif til at sige "tak for mad" ;-)

Jeg KAN da godt køre på indkøb i ridetøj, hvis det er nødvendigt (hvis jeg ikke kan nå hjem og bare og skifte inden butikkerne lukker) - men jeg bryder mig egentlig ikke om det.

£isbeth & Baloo

It's our choices that show what we truly are,
far more than our abilities.
(Albus Dumbledore / J.K.Rowling)
0
0
Svar på denne tråd

Hmmm..
Forfatter: 
Dato:  03-07-2006 09:40

Mine ridebukser kommer kun af og på ude i stalden, jeg viser mig ikke offentlig i dem !!! jeg har jo ualmindeligt grimme ben og min r*v kan ikke fylde dem ud når jeg går rundt. ;-) de kommer kun hjem for at blive vasket, ellers hænger de i sadelrummet og kan lugte om kap med sadlerne (så kan jeg jo altid tage en spontan ridetur :-))

0
0
Svar på denne tråd

hhh
Forfatter: 
Dato:  03-07-2006 12:39

for det meste skifter jeg enten i stalden eller lige når jeg kommer hjem...

har et lille værelse så stanken kommer hurtigt.. når man er i stalden er det en pragtfuld lugt, men når man sidder et par venner/veninder eller bare mig selv, kan jeg ikk lide lugten af hest på mit værelse... mit værelse er jo ikke en hestestald, ligesom min hests værelse jo ikke er mit... han ville nok kigge lidt underligt his jeg pyntede med lys osv. og satte mit fjernsyn og sån ud i hans boks... hehe...

men hvis jeg er helt smadret når jeg kommer fra stalden kan jeg godt finde på at smide mig i sengen med hestetøj på.. hehe...

eller hvis jeg har været til stævne og kommer sent hjem fra stalden...

en gang kristen altid kristen!!!

Gud er God!!

0
0
Svar på denne tråd

Jeg går..
Forfatter: 
Dato:  03-07-2006 13:12

ofte i mit ridetøj hele dagen, gider da ikke skifte hvis jeg ikke skal noget andet.. Jeg kan sagtens gå ned og handle i ridetøj..

Mit kotøj bliver dog skiftet når jeg har fået noget at spise..

Jeg syntes bestemt ikke vores hus lugter af hest, jeg sidder selvfølgelig ikke i sofaen eller på vores pæne spisestole, så ville jeg nok få hug..

Men på mit eget værelse er det mig der bestemmer..

Krone og bølge - En selvfølge

Springstøvler sælges

Frieserne kan opleves til Landsskuet

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider