Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Disneyland... Har betalt nu
Forfatter: 
Dato:  17-06-2006 17:41

Nu har jeg betalt en rejse til Disneyland. Skal derned i hele efterårsferien. Skulle have rejst med min lillesøster, med dem så har læst mine tidligere tråde, forstår hvorfor jeg ikke tager hende med alligevel. Istedet har jeg inviteret en veninde derned. Hun starter på sin uddannelse efter sommerferien, så jeg har sagt at bare hun har sit pas iorden, så betaler jeg for det hele.

Hun var virkelig hjulpet mig igennem de sidste par måneder.

Vi har kun kendt hinanden i ½ år, men det er ligesom om vi har kendt hinanden altid. Så jeg håber det bliver en god rejse. Jeg har sparet sammen så vi hver har 5000 med i lommepenge til mad osv. Det burde være rigeligt. Vi elsker begge Disney, så jeg håber hun bliver glad. Jeg har været dernede 11 gange, så jeg VED det bliver godt. Men jeg har drillet hende, og sagt vi skal til Polen, og da vi skal køre om natten i bus, og hun ikke aner noget, bliver hun nok overrasket, når vi ankommer til Disneyland. Jeg ville ihvert fald. Glæder mig. Mit spørgsmål til jer er, ville I føle jer forurettethvis I havde glædet jer til Polen, og I så dukkede op på det sted i altid har drømt om? Jeg vil bare ikke gøre hende ked af det, fordi jeg har løget...

0
0
Svar på denne tråd

Jeg tror..
Forfatter: 
Dato:  17-06-2006 17:55

nu jeg ville blive rigtig glad, hvis min veninde lavede sådan en surprise tur for mig..

God tur, det skal nok blive rigtig hyggeligt

Krone og bølge - En selvfølge

Springstøvler sælges

Frieserne kan opleves til Landsskuet

0
0
Svar på denne tråd

Jjaja...
Forfatter: 
Dato:  17-06-2006 17:56

Ligesom Annemette (y).

Hvorfor vil du ikke have din lillesøster med-Evt. link til forklaring?

Kh.*Æblet*

"Altid frisk og smagfuld -

aldrig rådden eller nedfalden"

-Og Shiiirley

0
0
Svar på denne tråd

Den hvide
Forfatter: 
Dato:  17-06-2006 17:58
løgn skal hun nok komme sig hurtigt over (på to sek tror jeg ;)). Jeg tror de færreste bliver sure (så er de godt nok utaknemmelige). Det er virkelig sødt af dig at invitere din veninde afsted på den måde.

I må have en super tur til den tid :)

Penny- og Wendyblade købes/sælges. Se mere på præsentationen.

Prøv: www.pludre.dk

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-06-2006 18:17

Ej hvor fedt!!

Jeg har været i det i Californien (begge parker, de har 2)

også sidste år gik turen til Florida's Disney Wold! og det var VIRKELIG WOLD! det var KÆMPE stort. Der stod et sted at for at prøve alt ville det tage over 1 måned! det er vildt, men super fedt... kan ikke beskrives!

God tur!

Begge de steder jeg har været kan virkelig anbefales, pænt, rart og rigtig fedt!

>> By The Little Angel <<

"Jeg er den plet du aldrig kan få af tøjet!"

0
0
Svar på denne tråd

æblet pga. det her
Forfatter: 
Dato:  17-06-2006 21:41

www.heste-nettet.dk/fo...5/1074525/

Eller fordi hun er blevet taget for butikstyveri et par gange, har lavet herværk, og fordi hun ikke overholder aftaler. Jeg vil ikke have min eneste ferie i gang tid ødelagt fordi det passer frøkenen.

0
0
Svar på denne tråd

Det fors...
Forfatter: 
Dato:  17-06-2006 22:12

Jeg forstår dig godt (y). Du og din veninde må have en rigtig dejlig ferie.

Og man må sige at du er en god veninde.

Hav en rigtig dejlig tur :)

Kh.*Æblet*

"Altid frisk og smagfuld -

aldrig rådden eller nedfalden"

-Og Shiiirley

0
0
Svar på denne tråd

er lidt
Forfatter: 
Dato:  17-06-2006 22:17

i chook du kun kendt hinde i 6måneder og så stikkerdu hinde 5000kr plus en rejse, hold da op, ja jeg håber hun ikke skuffer dig i den nærmeste fremtid, føler du ikke du køber hindes venskab?

ja undskyld mig jeg ville aldrig gører noget tilsvarende, men som sagt brændt barn skyer ilden.

ville egentlig heller ikke tage i mod, måske rejsen men absolut ikke lomme pengene, det er min ære ikke til.

men god tur.

med venlig hilsen Susanne.

heste ejendom sælges www.123hjemmeside.dk/shjorth1

0
0
Svar på denne tråd

Jamen jeg har kendt til hende
Forfatter: 
Dato:  17-06-2006 23:11

længe. Vi har skrevet sammen siden jeg har 12, men jeg mener "kendt", da hun først lige er flyttet til Sjælland for ½ år siden, og før det, havde vi aldrig set hinanden. Nu gør vi det rigtig tit.

Næste år invitere jeg min far og stedmoder til Thailand. Det er deres bryllupsrejse. Jeg tager kun med for ikke at rejse alene. Vi skal bo på hver vores værelser, og jeg går for mig selv..

0
0
Svar på denne tråd

Jeg håber i
Forfatter: 
Dato:  18-06-2006 00:44

får en rigtig god tur, men jeg må lige indskyde at hvis en god veninde tilbød mig sådan en tur ville jeg takke pænt nej Tak jeg ville ikke kunne få mig selv til at tage imod sådan en gave.

0
0
Svar på denne tråd

men alligevel
Forfatter: 
Dato:  18-06-2006 07:02

man køber ikke venner, og mener at man udnytter venner hvis man tager i mod sådan noget.

med venlig hilsen Susanne.

heste ejendom sælges www.123hjemmeside.dk/shjorth1

0
0
Svar på denne tråd

i køre vel ikke selv.
Forfatter: 
Dato:  18-06-2006 10:01
kanon håber i får en god tur og kommer godt frem og tilbage vi havde også købt køreselv tur til disneyland, men kom kun til hamburg...og min søn på 9 år blev så ked... bilen var tjækket 2 gange op til turen og den gik igennem syn osv, men et lille rør flækket og havde vi ikke kørt ind på en rasteplads, for at få en nat smøg og skifte over, til at køre. sååååå var alle 4 hjul blokeret og vi køete men ca 130-40 stk i timen vi er glade for vores rastetur...men skal der ned når der ikke er så mange,nok oktober...Håber jeg ikke har forskrækket dig..GOD TUR.

Sadel til fjord med lidt "flad" ryg købes max 2500 kr. skal bruges til tilridning. Må gerne være en sadel som kan tilpasse hestens udvikling...

0
0
Svar på denne tråd

Mon din veninde står ud af bussen
Forfatter: 
Dato:  18-06-2006 12:00

og ved synet af Disneyland udbryder : "Arj hvor NEDEREN!!! Jeg ville meget hellere have set Polen!"

Det ville jeg ikke gøre...

0
0
Svar på denne tråd

hehehe
Forfatter: 
Dato:  18-06-2006 14:54

jeg håber da ikke at hun siger det, meeen chancen er der. Du ved man har overbevist hende om det er Polen, og hvad vi skulle have haft set. Nej, vi bliver kørt i bus derned.

Hvorfor ville I ikke tage imod det? Når hun er færdig med sin uddannelse, skal vi have en forretning sammen. Jeg ville ikke tage alene, og skulle have været afsted med xkæresten og min x veninde i anledningen af deres 30 års fødselsdag, men nu rejser jeg selv med en veninde, så det ikke bliver så trist. Jeg synes ikke det er en dårlig veninde som tager imod rejsen. Fordi det er jo bare en lille tur på 3 dage til Polen vi snakker om til 550 pr. person. Og hvad lommepengene angår, så har hun jo ikke så mange med (sagt vi veksler på færgen så hun ikke veksler til polske penge), da Polen jo er billig. Derfor betaler jeg lommepenge til hende

0
0
Svar på denne tråd

Jeg...
Forfatter: 
Dato:  18-06-2006 15:10

Ville blive SÅ glad, hvis det var mig. Hun kan umulig blive skuffet

Udnytte vil jeg ikke sige, Du har selv tilbudt det, og hun har jo tid nok til at gengælde det en dag

RIGTIG, RIGTIG GOD TUR!!! (Bare det var mig!)

Venlig hilsen
Tina

0
0
Svar på denne tråd

Hun får 3000
Forfatter: 
Dato:  18-06-2006 15:40
til mad og ting hun vil have. SÅ har jeg selv 7000 (men skal også købe en bryllupsgave til far).Men jeg ved jo at disneyland ER dyrt
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  18-06-2006 17:37
God tur. Har selv været der for en del år siden. Det absolut bedste var spøgelseshuset, som er kæmpe stort og ligger UNDER Disneyland (man bliver kørt ned i en elevator). Ved selvfølgelig ikke om det stadig er der, men hvis det er, må I ikke snyde jer selv for den oplevelse.

Nu med baby Sebastian i armene

- men uden Athene hest

Se Sebastians hjemmeside på www.123hjemmeside.dk/SebastianFBR

0
0
Svar på denne tråd

Som sagt har jeg været
Forfatter: 
Dato:  18-06-2006 20:03
der en del gange... Og helt sikkert vi skal i Spøgelseshuset bag søen... Var ved at tisse i bukserne af skræk over de spøgelser
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider