|
|
| Hvem har prøvet BAILINE kuren... |
|
|
Jeg er i gang med Bailine kuren.. Har fået 1 behandling indtil videre.. er der nogle herinde som har prøvet kuren?? fortæl fortæl... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa! |
|
|
jeg har en kollega der er godt i gang med den kur.. hun har tabt sig ret meget, og er rigtig glad for det!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bailine |
| Forfatter:  |
Maria_R |
| Dato:  |
15-06-2006 21:01 |
|
Min veninde har tabt sig 17 cm om måsen, efter 12-15 behandlinger. Jeg tror dog ikke helt på, at det kun er bailine der kan gøre dette. Hun kan stadig tabe 20 cm uden at blive tynd. Men hun er glad for det og føler hendes penge er givet godt ud. Så fred være med det, bare hun er glad og når sit mål. Hun er i øvrigt påbegyndt kur samtidig, så jeg tror altså kostændringen spiller en lidt større rolle . Men som en god veninde, holder jeg bare mund og bakker hende op og roser for de flotte resultater.
Den ene kat fører bare en anden med sig.
Ernest Hemingway
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen.. |
|
|
..vil du ikke fortælle hvad kuren går ud på (altsår kan jo næsten regne ud det er at tabe sig) men mere hvad man må og ikke må.. hehe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| christina... |
|
|
det er som sådan ikke en kur, men en behandling. De har en maskine som strammer ens muskler op. De giver så en kostplan som de råder en til at følge, men jeg kender også nogle der har gået til det bailine som tilskud til normal styrketræning. Jeg selv vil så forfærdeligt gerne, men må ikke starte før lægerne har fundet ud af, hvad der er med mine muskler. Jeg kan nemlig ikke tabe mig på lårene, har prøvet alt, inkl at komme helt ned på 58 kg (min normal vægt er på 68-72 kg) og de var stadig store,men jeg lignede tilgengæld et barn fra et u-land.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Koster... |
|
|
Hva koster det?? Kunne da være en idé at prøve, hvis det hjælper sådan...
Mvh. Karina med Pelle-hesten Nye billeder på min præsentation?!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| succes |
jeanne-chilas |
15-06-2006 21:46 |
|
Ja, jeg kan kun anbefale det. Har fået 7 behandlinger nu, og efer 5 behandlinger havde jeg ialt tabt 28 cm og 2 kilo. De 2 kilo er faktisk meget, da muskelmasse vejer mere end fedt. Og det skal altså siges at jeg ikke følger deres kur, men selvfølgelig generelt tænker over hvad jeg putter i munden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tror jeg vil prøve det... |
|
|
men hvad koster det??? Jeg har lige siddet og læst om det, og er klar på en prøvebehandling...jeg kunne bare ikke finde noget om priser nogen steder...hhhmmm...nogen der kan/vil fortælle det??? mvh dibdab
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bailine |
|
|
Behandlingerne koster 1400kr for 5 gange..og 2550 for 10 gange.. derefter falder man alt efter hvor mange gange man køber behandlinger... Indtil man bliver stamkunde..Mener at behandlingerne ryger ned i 800 for 5 behandlinger..når man er stam kunde.. Det er lidt dyrt, men jeg tror på at det virker. Har arbejdet med en som bare tabte sig vildt meget!..med Bailine.. Med i prisen får man en Bailine kostbog. Hvori der står alt om behandlinger..mental træning og kost omlægning... Indtil videre har jeg kun fået 1 behandling..Glæder mig til at se resultatrer. Jeg har samtidig lagt min kost helt om... Absolut ingen kulhydrater de første 14 dage! det er svært!!! Men det hjælper at komme ind til Bailine og få støtte..og selvfølgelig de opstrammende behandlinger... Jeg kommer derinde 2 gange ugentligt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Jenni |
16-06-2006 08:42 |
|
Jeg er selv igang og har fået 10 behandlinger nu. Jeg har ikke ændret min kost voldsomt meget, bare skåret ned på kartofler, ris, pasta og hvidt brød. På de 10 gange jeg har været der har jeg tabt 22 cm fordelt rundt på kroppen. Hvor går du?? Jenni
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
sonny_boy |
16-06-2006 14:06 |
|
Nogen som ved og det udføres i Esbjerg, eller omegn?
Hilsen Lone  Nu uden hest 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bailine |
|
|
Jeg får behandlinger i Kjellerup.. sonny_boy : du kan søge på google og finde en oversigt over alle klinikker her i DK... Mvh Christina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åh Man bliver jo fristet.. |
|
|
Kender i nogle steder med det der omkring Århus.. Hvordan foregår det når man kommer der ind.. Noget sprcielt man skal forberede sig på?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| forberedelse |
|
|
Man skal forberede sig på at man altså godt kan mærke det!..de elektriske impulser som elektroderne giver. Det napper en del i starten..indtil man er varmet op.. Men man får en fjern betjening hvot man selv kan regulere styrke op og ned..indtil man kan klare den på fuld styrke...  Når man så er varmet op syntes jeg det er en skøn fornemmelse..nærmest ligesom masssage...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| der er |
frøken |
16-06-2006 21:45 |
|
der er i varde ved netto t hansen og jem og fix der ligger bailine imellem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ja jeg fik |
Charlotte(nu uden Celine) |
16-06-2006 23:46 |
|
...også en gang den geniale idé at jeg kunne tabe mig på den måde. fik 10 behandlinger og tabte faktisk 8 kg. Men samtidig spiste jeg næsten heller ikke. Så måske de kg var røget alligevel. syntes ikke det er en særlig behagelig form at tabe sig på. I hvert fald ikke når man bliver så tynd at de der "puder" ikke kan undgå at røre knoglerne. Det gør nas skal jeg lige sige.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nas!!! |
|
|
Nas?? ...Godt jeg har lidt fedt på kroppen så håber ikke jeg kan mærke så meget igen.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg går |
Tanja Aulbjerg |
17-06-2006 13:52 |
|
jeg startede ved bailine i tirsdags (lørdag idag). har været der 2 gange, og har allerede smidt 2 kg 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ikke en kur |
Tanja Aulbjerg |
17-06-2006 15:46 |
|
vil lige indskyde, at bailine ikke er en kur. det er en livsstilsændring. Man ændrer spisevaner, sparer på kulhydraterne osv. Det siger ligesom sig selv, at falder man tilbage i de gamle dårlige vaner kommer kiloene igen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| livsstil... |
|
|
Du har helt ret i at det er en livsstils ændring! Det gode ved Bailine er at man får det mentale med samtidig med kost ændring...og selvfølgelig elektroderne!  Jeg startede i tirsdags.. Med en prøve behandling..og var derinde igen torsdag til min første "rigtige" behandling.. Jeg skal derind 2 gange ugentligt... Jeg GLÆDER mig til at se hvad centimeterne siger når jeg skal måles.. Det er spændende...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bailine |
tinakoch |
17-06-2006 21:24 |
|
Til pramour Hvor køber man en maskine selv, hvad koster den ca og skal man have særlig kendskab til metode eller lign. inden man går igang ??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bailine |
|
|
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad I vejer, jer der fortæller hvor meget i har tabt? -Altså, bare til at få det i skala, for der er jo forskel på at veje 70kg og tabe 2kg og veje 100kg og tabe 2 kg... Mvh Naja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa. |
Charlotte(nu uden Celine) |
17-06-2006 23:06 |
|
hej da jeg startede med behandlingerne vejede jeg 53,4kg, og havde bmi på 20,1 og fedtprocent på 20. Da jeg stoppede vejede jeg 45,1kg. Og da jeg var længst nede i vægt var det slet ikke rart at få de elektroder i gang. Det gjorde så ondt.Plus mine muskler begyndte ikke at kunne holde til det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har |
|
|
købt en maskine hol ellos ca 1700 tror det er en god ide at tage en time hos bailain men der er en udførlig brus forviring med, det er lidt svært de første par gange selv at sætte dimserne men der føles arkurat som bailain, så jeg vil gerne sparer den dyrer behandling, samt at jeg kan bruge det når jeg har tid
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bailine |
tinakoch |
18-06-2006 09:39 |
|
Til Susanne Fungerer maskineriet fra Ellors på sammen niveau og med samme resultater som Bailine ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| resultat |
|
|
hved jeg ikke da jeg kun har prøvet den 2gange, men jeg har det på samme måde bag efter. der er 12 programmer. selvfølgelige er det nemmer at de sætter dem på, men med den her skal jeg ikke bestille tid.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sonny_boy |
|
|
Sonny_boy: der ligger vist noget i nørregade overfor biblioteket. Gik i hvert fald forbi et skilt idag hvor der stod det. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvad så... |
|
|
når i stopper igen? det virker vel kun så længe man bliver ved med at gå der?? Ligesom alm træning? Må være penge ud af vinduet i mine øjne?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| er det ... |
AKI |
09-08-2006 20:42 |
|
Ikke usundt/farligt at få sendt de der "impulser" igennem kroppen? Jeg mener kan det ikke skade hjerte osv??  Jeg er bare ganske uvidende på det punkt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| AKI... |
dibbel |
09-08-2006 20:53 |
|
Før man kommer i maskinen har de et spørgeskema man udfylder sammen med dem, de spørg blandt andet om man er gravid og om man har nogle hjertesygdomme i familien, da man ikke må bruge maskinen hvis man har...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nåå ok |
AKI |
09-08-2006 21:28 |
|
Ja så kan jeg bedre forstå. Bare trist hvis man ikke ved at man i virkeligheden fejler noget 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|