Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Parfumeshop.dk?
Forfatter: 
Dato:  15-06-2006 05:40

Hej alle.

Jeg har været inde og kigge lidt efter min yndlingsparfume, som er udgået i danmark, tyskland osv. Nu har jeg så fundet den på parfumeshop.dk rimelig billig.

Jeg har læst stort set alt igennem på den hjemmeside, men jeg er stadig lidt den paranoide type.

Er der nogle af jer der kender til den side, og ved noget om, om de er reelle nok, eller om der er noget "fusk" ved dem, man ikke bliver oplyst om?

På forhånd tak.

Med venlig hilsen, Maria Lykkegaard.
>>Medlem af "smårytternes" klub<<
0
0
Svar på denne tråd

???
Forfatter: 
Dato:  15-06-2006 10:07

af ren nysgerrighed - og i håb om at finde nogle billige dufte, selvfølgelig har jeg lige været inde på den hjemmeside, du nævner - eller rettere, forsøgt at komme ind på den, for det kan jeg faktisk ikke - er du sikker på, det er den rigtige adresse du har skrevet - eller er det bare mig, der er gal på den...?

hilsen

Mette Marie

0
0
Svar på denne tråd

Ja linket
Forfatter: 
Dato:  15-06-2006 10:12

virker vist ikke

Mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

her er en
Forfatter: 
Dato:  15-06-2006 11:08

god hjemmeside, med billige parfumer.. Parfumen kommer dagen efter.

Kan klart anbefales.

Parfumeplus.dk

0
0
Svar på denne tråd

Parfumeplus.dk
Forfatter: 
Dato:  15-06-2006 11:15

Parfumeplus.dk er da mildest talt optimistiske med deres priser? F.eks. denne Hugo Boss parfumeplus.dk/shop/pr...asp?id=808 vil de have 150kr. for, plus 25kr. i levering. Tjaaa.. Bilka har den til 95,- på tilbud i denne uge - deres normalpris er de 150kr.

0
0
Svar på denne tråd

Undskylder.
Forfatter: 
Dato:  15-06-2006 13:13

Jeg havde ikke lige set at den lavede et link, så jeg har nok ikke skrevet rigtigt. Her er den: www.perfumeshop.dk/shop/index.php

Håber den virker nu.

Med venlig hilsen, Maria Lykkegaard.
>>Medlem af "smårytternes" klub<<
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider