|
|
| Min forlovelsesring er væk! HJÆLP! |
|
|
Ja hjælp!!! Min forlovelsesring er blevet væk, og det er jo ikke rigtig særligt smart! har ledt hele huset igennem, men kan BARE ikke finde den, og er ærligt talt ved at være noget desperat! Den skal bare findes!
Nogen der har nogen ideer til hvor sådan en ring kan have gemt sig? Jeg ved jeg tog den af igår aftes ude på badeværelset, da vi havde været ude ved nogen venner, men det var først da vi VAR kommet hjem! og er også rimelig sikker på jeg tog den på igen bagefter! men den er bare pist væk!
Nogen som er synske eller som har et godt forslag til hvor jeg skal lede? For synes godt nok jeg har været det hele igennem! Skraldespanden, sko, vasketøjet...
Jeg vil have min ring! Og gerne for 5 min siden! Gruer for at skulle fortælle kæresten den er væk! HJÆLP!!
En rigtig hund er en schæfer, og en rigtig hest en Trakehner!
Medlem af AHNA
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| arrgh usmart. |
| Forfatter:  |
mirlas |
| Dato:  |
13-06-2006 14:16 |
|
Køb en der er magen til 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| har du overvejet |
|
|
om kæresten måske har snuppet den? Jeg kan huske at min søster også gik i total panik da hendes pludselig var væk, men det viste sig at min svoger havde "stjålet" den og fået sat en diamant i den. Min gudmor fik også "stjålet" sin vielsesring, men det var igen manden der havde taget den og fået den renset. Jeg syntes ihvertfald du skal slå koldt vand i blodet også sige det som det er til din forlovede iaften.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kæresten |
|
|
Tror ikke kæresten har taget den... Og tvivler på han får sat en diamant i, for der er allerede en (dog ikke ret stor men den er der!), og ringen er ikke mere end ½ år gammel, så tvivler på han har taget den ind til rensning...
ja måske overreagerer jeg, men kan ikke li tanken om den er væk!
Medlem af AHNA
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Håber det er kæresten |
|
|
Ved hvordan det føles.. jeg har også mistet min og den dukkede op igen.. er stadig ulykkelig over det, den ring betød utroligt meget for mig.. ud over affektions værdien var det den eneste af slagsen (og kostede 9000 kr) så kan ikke få en ny.. Så hvis der skulle være en synsk herinde vil jeg også meget gerne vide hvor min er 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| forlovelsesring |
|
|
Har du ledt sengen igennem? Dyne, lagen, under sengen, omkring sengen... Måske den er røget af mens du sov. Håber virkelig du finder den, min største skræk er også at miste min. Tager den kun af når jeg rider, føler mig vitterlig nøgen uden den... Mvh Naja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsan |
|
|
Er der en mulighed for at du har lagt den på kanten af vasken? For så kan den måske være smuttet i afløbet? Det har jeg prøvet, den smuttede lige under "bundproppen" og lå så nede i afløbet. Mvh. Dorte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min mand tog min engang |
Maquita |
13-06-2006 14:53 |
|
jeg tog også engang min ring af og lagde den på emhætten i køkkenet fordi mine fingre var hævet op, så det gjorde ondt at have den på. det var svært at få den af! Min mand ville drille mig fordi jeg havde taget den af, så han havde gemt den, og spurgte bagefter hvorfor jeg ikke havde min ring på og hvor den var. Mobbede mig med at jeg ikke gad gå med hans ring og lod som om han var fornærmet, så jeg gik ud for at tage den på og så var den der bare ikke. Jeg var også ved at panikke, men så indrømmede han at det var ham der havde taget den. Mænd kan være dumme!!! *S*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Led de.. |
Aribeth |
13-06-2006 14:56 |
|
Led de mest usandsynlige steder, og det mest sandsynlige, og led gerne flere gange det samme sted. Når man leder efter noget bliver man nogen gange helt "blind" på den ene ting. Håber du finder den. Hilsen Katrine
-Nothing is original everyone imitates someone- Man bliver fuld af L O R T hvis ikke man skider Spam spam spam spam spam and spam
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den er fundet!!! |
|
|
PUHA!!! Den er heldigvis fundet igen! Den var åbenbart faldet af, eller også har jeg taget den af i søvne, og så lå den i sengen da kæresten kom i seng i nat... Og klog som han er, lægger han den i hans smykkeæske for den ikke skal blive væk! Puha... Der blev jeg godt nok lykkelig da han vidste hvor den var!!!
Medlem af AHNA
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehe... |
|
|
Så var det lidt kæresten alligevel, men det var godt han fandt den.
Penny- og Wendyblade købes/sælges. Se mere på præsentationen. Prøv: www.pludre.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hø... |
smukke-ped |
13-06-2006 20:12 |
|
jeg tabte engang min i en rundballe med hø...så fik jeg en ny...min vielses ring er titanium med en masse fine sten i ..diamanter...det hedder vist månegurs...forskellig størrelse og sån tilfældigt spredt...jeg ville tude hvis den blev væk...
ped har været der...ped har prøvet det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| så tør jeg |
|
|
godt fortælle en historie, nu når den er fundet  Min mor tabte sin vielses ring for lige knap 30 år siden. Hun ledte og ledte uden held, og da de solgte huset, sagde de for sjov til de nye ejere at hvis de fandt ringen ude i græsset (den var tabt på græsplænen), så måtte de lige ringe (det var vel godt et år efter den var blevet tabt). Efter noget tid opgav totalt at finde den eller hører fra de nye ejere, så de købte en ny til min mor. Årene gik og de blev skilt. For ca 4 mdr siden har min søster nogle venner som sjovt nok køber det samme hus. Der var en masse lystig snak om hvor sjovt et sammenfald et er osv...efter lidt snakken siger de for sjov, at det er måske en ring fra vores familie, som "følger med huset"? Min søster fare op, og kører med dem hjem og ganske rigtigt, der er min mors viesesring. Den havde ligger i knap 30 år i græsset...og den så stadig super flot ud. Min mor sendte den til rensning og gav den til min søster. Men jeg tænker tit på, hvor heldigt det er, at den kom tilbage.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Guldring + hø = ARGH!!! Men hvad med sne? |
99E |
13-06-2006 22:17 |
|
Godt. Vi var nygifte - gift i Juni, var på ferie på Bornholm hos "alle forældrene" i sommerferien og skulle afsted med natfærgen hjem. Det er skumringstid, og vi vil lige pakke traileren, så vi ar parate og "bare skal læsse og køre". Idet vi er ved at bære hø ind taber Mikkel sin ring - ned i høet.
DRAMA!!!
Vi starter med at "kigge efter den" - I ved, pille lidt i høet og se, om vi kan se den. Da det ikke virker bliver vi MEGET stressede - for nu er det for mørkt til, vi kan se noget!!! Frem med en lygte - stadig ikke noget resultat! Så finder vi en rive, og begynder metodisk at rive langsomt og forsigtigt gennem høet og lytte efter om vi kan HØRE riven ramme ringen.
Rent mirakel: Vi finder den!!!
Det er jo så næsten to år siden - her i vinter taber Mikkel IGEN sin ring! (Hans fingre er bare ikke så velegnede til ringe - de "krymper" en del i kulde + han har ikke så markante led...) Og det er ikke i hø - næh, det er mens han står og børster sne af bilen nede på vejen - hvor der ud over "bare det sne, der er faldet", ligger store bunker/volde af sne fra snerydningen. Og hvad opdager det først en halv time senere - da er det for mørkt til at lede.
Hvad gør en klog? Næste dag gig vi ned med en si, en varmepistol og en stor spand og startede fra en ende af, dér hvor bilen havde stået.
Der var godt nok NOGEN, der kiggede lidt sært på os - men de par stykker, der SPURGTE var meget flinke - og der var endda en, der flyttede sin bil, så vi bedre kunne komme til. Og manden, der har huset vi havde holdt ud for, gav gerne strøm. Tak!!!
Og igen et mirakel: VI FANDT DEN!!!
Utroligt...
... - 99E - ... Feel Think Act Play Like A Horse
Kan man få tørvestrøelse i Jylland? Vi ses i Grønhøj - efter 1. august!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Psst - 99E... |
|
|
... giv manden en kæde, så han kan have den ring om halsen! (eller drop ideen om at lade ham skure toilettet ) Hilsen Sif
Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Faktisk... |
99E |
14-06-2006 08:23 |
|
...så ER det Mikkel, der plejer at gøre rent på badeværelset! Måske er det en rigtig dårlig idé, når jeg nu tænker over det...  Men måske en lækker kæde til at have om halsen ikke er den dårligeste idé - bortset fra at staklen nu har vænnet sig så meget til at have ring på, at han bliver "utryg og febrilsk" når han ikke kan pille ved den...  Jeg sætter selv min op i halskæden (jeg altid har på), hvis jeg ved at jeg lige skal have den af et par timer.
... - 99E - ... Feel Think Act Play Like A Horse
Kan man få tørvestrøelse i Jylland? Vi ses i Grønhøj - efter 1. august!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|