|
|
| Giv din stemme...:) |
| Forfatter:  |
Cruella76 |
| Dato:  |
13-06-2006 08:46 |
|
Skal Cruella tage på stranden - eller ej?? Angiv gerne saglige argumenter som f.eks: Nej Cruella - du hader alligevel at bilen er fuld af sand når du så kommer hjem. Eller: Ja da cruella - for et eller andet skal du jo dø af, og hudkræft er vel ligeså godt som så meget andet. Beslutningen skal være truffet senest kl. 10.30 
Christel Den 30. april 2006 mistede vi vores dejlige hoppe,Luna,og hendes føl. Hvil i fred. Tremmeseng med hæve/sænke side købes. Hvid - max pris 500 kr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det kan du da |
Tanja og Angel af Elmegård |
13-06-2006 08:47 |
|
godt, men husk solcreame, og at vandet stadig er koldt 
fra d. 9 juni vinterhvide dværghamstere til salg. fra d. 17. juni ørkenrotter til salg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Strand |
Illum |
13-06-2006 08:53 |
|
I Danmark ??? Jeg ville ikke sætte mine velformede ben der. Der er jo fyldt med blege svedige afdækkede personer Der larmer og er total blottet for pli. Nej tak. Har ikke været på en dansk strand i 20 år mindst. Men husk nu fak. 20. Slip on a t-shirt, slap on a hat, slop on that sunscreen 
Illum. Piller? Så husk dog at tag`dem !!!!Okay din kæphest er HAstøtte Min er samfundsnasser!!! En yder, den 2. ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gogogo! |
gamleged |
13-06-2006 08:54 |
|
Bare det var mig som kunne tage til stranden... kan måske nå et smut forbi havnebadet her i kbh i aften. Så jeg synes bestemt du skal tage afsted, og nyde det for mig også. God tur  VH gamleged
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja, det |
Kobakkegård Hestepension |
13-06-2006 08:56 |
|
skal du, men kun på betingelse af, at du bruger tiden på, at tænke på alle os stakler der sidder og sveder på arbejdet. Sidder i en glasbygning, og selv om der er aircon, så hjælper det ikke en sk.. her er ulidelig varmt, og klokken er kun 9, og solen er ikke komme om på "min side" endnu, så om eftermiddagen er her værst. Skynd dig, at komme afsted og husk nu endelig solcremen og masser af væske. Rigtig god tur. Hilsen Mumse, den fede, der bare må svede.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| smid dig i haven |
K.a. |
13-06-2006 08:59 |
|
Mit råd!!! Smid dig i haven på en yderst lækker madress, sæt evt en parasol op, få din mand til at servere iskold drikkelse med isterninger i MINDST hvert 15 min.  Få fat på din yndlings bog, og nyd solen hjemme  IKKE stranden, der er OVERFYLDT med mennesker disse dage, tænk på når andre ryster deres tæppe hend óver dig, er det lækkert med sand hen over kroppen som man bedst ligger og lige er begyndt at slappe af vanden er MEGET koldt stadig, og der er som regel ulideligt varmt på stranden, og ikke tid til afslapning  Ude godt men hjemme bedst.
Sort - smuk - dejlig sådan beskrives SUPER - hesten SANTOS <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| strand... |
smukke-ped |
13-06-2006 09:01 |
|
jo det lyder som en god ide...jeg var ved stranden i aftes med mine hunde og bade...det var lidt koldt...manden vi lle heller ikke i vandet...men det var skønt og hundene elsker det...vi bor i skagen så vi har strand over det hele...200 meter til den nærmeste... så kom du bare afsted...og gør dig klar til at dø af hud kræft...
ped har været der...ped har prøvet det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Afsted |
|
|
med dig  Hvis jeg var på arbejde var jeg nok at finde der. Husk solcreme. Var i vandet i søndags, det var lidt koldt... men skønt lige at få dyppet kroppen inden man skal op og ligge i solen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg skal.. |
|
|
Jeg skal helt sikkert på stranden idag - ligesom de sidste to dage. Vandet er faktisk slet ikke så koldt her (østersøen - midt/nord falster). Tag du bare afsted 
- Line. Queen og Darling.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Joda... |
|
|
Tag afsted! Jeg var på stranden i går med min hingsteplag, og det var super lækkert  Vi var ude og bade begge to, og vandet var skønt, dog lidt koldt i starten. Havet og stranden var smukke, og der var ikke særlig mange mennesker. Men nu er det jo også vesterhavet jeg bor lige op ad, så bedre strand findes nok ikke i DK  Ville ønske at jeg kunne tage derned igen i dag, men skal møde på arbejde kl. 10 og har først fri omkring kl. 22 i aften...  Øv, øv, øv...
Husk at glemme bagateller Husk at nemme hvad det gælder Husk at elske, mens du tør det Husk at leve, mens du gør det
Citat: Piet Hein
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jamen smut du |
|
|
en tur til vandet... har aldrig selv haft den trang, på nær hvis det er på hesteryg meen pusigt nok nu hvor jeg ikke kan bevæge mig i vand uden at være til fare for mig selv, så for jeg da en vildt trang til vandsjaskeri mest for børnenes skyld alså at tage med dem men udelukket 
Hilsner HenrietteDejligt minitura føl sælgesSmukt Hingsteføl SælgesDen, der ler sidst, tænker langsomst Hippo-Logisk Træning
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja hvis det |
PernilleKrake |
13-06-2006 09:06 |
|
ikke var fordi jeg havde førselsdag og min mor har tænkt sig at komme hele vejen til storbyen, så var jeg smuttet til vandet. Så jo skynd dig og nyd det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åh ja.. |
Cruella76 |
13-06-2006 09:27 |
|
Rimelig gode argumenter allesammen  Den bliver svær... Men, måske giver det sig selv. Har nemlig lige fundet ud af at jeg har en rimelig kedelig røv i mine bikinitrusser (hurra for at være gravid) På den anden side, så vil jeg netop derfor måske passe meget godt ind i klientellet 
Christel Den 30. april 2006 mistede vi vores dejlige hoppe,Luna,og hendes føl. Hvil i fred. Tremmeseng med hæve/sænke side købes. Hvid - max pris 500 kr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stranden... |
|
|
Selvfølgelig skal du da afsted! Jeg elsker, at ligge og kigge på den zoologiske have, der altid er at finde på en strand... Så er det rigtig sommer!
Vh Elisabeth ****************** Så blev vi så meget klogere...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja du skal, ja du skal!! |
|
|
Ja du skal - det skal jeg også. Og tak for reminderen om solcreme  Vandet er koldt, men det er pænt at kigge på  Jeg skal ud og bade med krikkerne. 
_______________ Tine & Tulle Det klinger  ... Ej at forglemme smukke Plethest ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| strandvejr |
pjemm |
13-06-2006 10:15 |
|
Jeg gad KUN tage til stranden i denne hede, hvis jeg kunne bade. Ellers kan man ligeså godt ligge herhjemme og stege i fred uden at slæbe 20 l. vand med. Og de andre siger vandet er for koldt? Der er nok en grund til at jeg aldrig når at blive mere end bondebrun - jeg skal altid liiige rejse mig og lave et eller andet kort efter jeg får mig anbragt på langs. :Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stranden |
|
|
Tag dog afted..  Vejret er perfekt og man ved aldrig hvor længe det varer... Den lille Ida vil sikkert nyde stranden..  Det der med din numse... ehh..hold op med det. Med din lille smækre krop vil jeg ingen klager høre..  God tur.
MVH. Riderlykke
Der er 2 ting som dyreejer: Enten så vil man det, eller også vil man det ikke..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| i går-... |
Hexio |
13-06-2006 10:21 |
|
Jeg var på stranden i går, og der var vandet altså slet slet ikke koldt!!! I forgårs, var vi ude og sejle, og da var det lidt koldt, men det var jo også helt ude hvor hajerne er! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sol og strand er... |
|
|
... dejligt... Men SAND er væmmeligt, og lige nu er der vist mange der har fri fra skole - så der er sikkert PROPPET med støjende og øldrikkende mennesker. Jeg ville blive hjemme og sidde ude med en god bog - men det er jo MIT valg. Skal man til stranden kan man lige så godt gøre det ORDENTLIGT og tage til Caribien hvor der er gode strande og ikke så mange mennesker på dem. Vandet er dejligt, og sandet er ikke det væmmelige noget vi har herhjemme men blødt og dejligt koralsand.
£isbeth & Baloo It's our choices that show what we truly are, far more than our abilities. (Albus Dumbledore / J.K.Rowling)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Du skal |
|
|
bare være glad for at du har valget  En anden en skal til mundtl. eksamen i britisk social historie om halvanden time og har snart ikke flere negle tilbage  Men hvis jeg lige kunne vælge, så var jeg feset til strands - det er helt sikkert 
Mange hilsner fra Sine (med hafferne Havanna & Aslan) Shit happens! ... I just try not to step in it Learning seriously affects your brain -aau.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
nej jeg er modstander af alle der kan tage på stranden uden at komme hjem og ligne en postkasse, (kan jeg nemlig ikke selvom jeg tager bad i solcreme inden)
Carina. Mango-Min elskede DV'er. Nu military vinder. Surprise- Min smukke ponyblanding.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| En postkasse? |
xtiny |
13-06-2006 11:14 |
|
Hm, jeg synes mere, jeg ligner det danske flag: Rødt og hvidt efter en strandtur.  Men jeg har i mange år foretrukket at bade om aftenen, hvor der er færre mennesker, ikke så varmt- og vandet er lunt. Jeg duer ikke til at stege på et fluepapir (på trods af faktor 2000).
Mvh xtiny ---
< MoLaUstEr > They call it PMS because "Mad Cow Disease" was already taken.
--- <t_SaBeR_t> Does your Army of Darkness have a dental plan? bash.org
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bare til info |
Cruella76 |
15-06-2006 08:31 |
|
Så tog jeg altså afsted  Og det var da de beste 3 timers jeg har haft i et år vil jeg tro. Hold fast hvor var det skøøønt. Dejligt med luft, men stadig varmt, og vandet var faktisk slet ikke koldt. Jeg er ellers en kylling med koldt vand, men jeg var i 2 gange, super dejligt  Så - det var absolut ikke en nitte. Og der var vist ikke nogle der lagde mærke til min flade speedo røv  Så nu er jeg smækker brun 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejligt... |
|
|
Skønt Christel  Godt du havde en god tur  Det er bare med at komme ud og nyde verden når vejret er så skønt 
Husk at glemme bagateller Husk at nemme hvad det gælder Husk at elske, mens du tør det Husk at leve, mens du gør det
Citat: Piet Hein
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|