|
|
| Hvor gammelt er dit bedste veninde eller ven |
|
|
forhold? Selv har jeg en veninde tilbage fra folkeskolen - det giver ca. 25 års bekendtskab.. ARGHHH hvor tiden dog går  Hvor langt går dit bedste ven eller veninde forhold tilbage?
Vh Gitte mor til Tera 16 mdr.  .
-
Bedækning tilbydes: brogede Jack D. -
Part søges: Voksen rytter nordbakke -
Hunde: Leg- og træning tilbydes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bedste venine.. |
|
|
Jeg har kendt min bedste venine Anja i 4år.. Hvor må det være dejligt,at have et forhold der går så langt tilbage i tiden.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Har mange gpde veninder.. En af dem har jeg kendt siden jeg var 3 år altså nu i 19 år.. Da det var 12½ år siden vi lærte hinaanden at kende gjorde vi grin med at vi havde kobberbryllup... hehe..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det må efterhånden |
| Forfatter:  |
annefk |
| Dato:  |
12-06-2006 23:45 |
|
nærme sig de 15 år- jo... tiden flyver  Mvh. Anne
det bedste man kan gøre for sin bedste ven, er ikke altid et nemt valg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gammel veninde |
|
|
Jeg har en veninde, som jeg har kendt siden 93, det vil sige vi lige har rundet kobberbryllupsalderen... Men tæller man min kusine med, som betyder enormt meget for mig og vi er de bedste veninder, så har jeg kendt hende hele mit liv. Winnie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min bedste |
Tanja og Angel af Elmegård |
13-06-2006 00:01 |
|
venindes og mit venskab har varet siden aug. 2003 da vi begge startede på Dyrepasser linien.. Mit længste venskab er helt fra da jeg kun var 1 måned gammel og er stadig venner med personen takket være vores forældre (vores mødre er venner så selvom ve begge har flyttet har vi holdt kontakten)
fra d. 9 juni vinterhvide dværghamstere til salg. fra d. 17. juni ørkenrotter til salg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| veninde |
|
|
Jeg har kendt min veninde Kirsten siden vi gik i børnehave så det må blive ca 26 år. puha ja tiden går. Vi har i dag 2 heste sammen så vi "hænger" forhåbentlig på hinanden lang tid endnu  Hilsen fra KJN
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min... |
Dutten |
13-06-2006 00:14 |
|
bedste veninde har jeg kendt i 34 år,vi passer godt på hinanden, for vi er enige om, det skal holde livet ud  Mvh. Dutten.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min bedste veninde: |
|
|
Den ene af mine bedste veninder har jeg kendt siden Børnehaveklasen, så det må være ca. 18 år... Min anden bedste veninde har jeg kendt siden vores første år på HH, så det er 7 år vist efterhånden... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| veninder |
|
|
Har en veninde som jeg har kendt siden jeg var 2 og hun var 3, så det giver 23 år. Vi boede på samme vej, gik i samme børnehave og på samme skole. Dog gik hun en klasse over mig. Har en anden veninde som jeg har kendt fra BH, gik i klasse samme i folkeskolen. Det bliver nu til 22 år. Hende jeg har købt min hest af, har jeg kendt i omkring 12-13 år De korteste venskaber jeg har, har nu varet 5 år.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Siden folkeskolen. ... |
|
|
... så vi har kendt hinanden siden 1. klasse og været gode venner siden 6. klasse - dvs. ca. 26-27 år
£isbeth & Baloo It's our choices that show what we truly are, far more than our abilities. (Albus Dumbledore / J.K.Rowling)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
En af mine bedste veninder har jeg kendt siden vi begge var 5 år, så det må blive til 35 år i år!! GISP... alderen begynder at trykke  Vi sidder ikke lårene af hinanden til daglig, der kan let gå en måned eller to imellem at vi ser hinanden, men vi følger med i alle de store (og sommetider små) begivenheder i hinandens liv, hvis jeg skulle få behov for at ringe til nogen kl. 04.00 om natten, eller stille på dørtrinnet, så ved jeg, at der ville jeg aldrig gå forgæves. Det er skønt. VH Miriam
Frieserstald Birkely
www.123hjemmeside.dk/f...ld-bi Kom og hils på mig og min to års frieserhoppe Mara til Landsskuet i Herning i år. Der kommer over 20 Friesere fra nær og fjern!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min... |
|
|
Bedste veninde er også min eneste barndomsveninde jeg stadig har kontakt til. Vi gik til ridning sammen da jeg var 6 og hun var 8 år, og har været veninder lige siden. Det må give 17 år efterhånden  Glæder mig forfærdeligt til at flytte fra jylland tilbage til sjælland til september. Har fået bolig 2 minutter fra Anja 
Husk at glemme bagateller Husk at nemme hvad det gælder Husk at elske, mens du tør det Husk at leve, mens du gør det
Citat: Piet Hein
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| min bedste veninde |
|
|
og jeg lærte hinanden at kende i 95, så vi har vel kendt hinanden i 11 år iår.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehe... |
|
|
Nu er det lidt feje hold, når jeg kun er 17  Men altså, jeg har 7 virkelig nære og dejlige veninder. De 4 af dem, har jeg gået i klasse med i hele folkeskolen - og vi har næsten altid hængt sammen. To af pigerne fra denne lille bande ( ) har jeg kendt siden jeg var 1 år gammel. De har været mine bedste veninder ligesiden (16-17 år nu) Så har jeg et par nyere veninder, fra sidste år, hvor jeg startede ny skole (handelsgym). Kun én af disse 7 tøser rider Jeg har så nogle super dejlige rideveninder ved siden af  Iih... hvad skulle man dog gøre uden dem. Jeg er sikker på, at mine 4 bedste veninder og jeg holder sammen forevigt 
_______________ Tine & Tulle Det klinger  ... Ej at forglemme smukke Plethest ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ældste venskab |
|
|
Mit ældste venskab må være omkring 20 år gammelt. Vi kender hinanden på godt og ondt. Der har været en del skænderier i årenes løb, men vi har altid fundet sammen igen.
Min bedste veninde derimod, har jeg "kun" kendt i 12-15 år. Hun bor pt. i København, men vi holder stadig kontakten meget ved lige. Vi har bl.a. lige været en weekend i Manchester sammen, for at høre vores gamle idoler Take That.
Derudover er der et par dejlige tøser fra rideskolen, som jeg har kendt siden de var små. Dem holder jeg også utrolig meget af.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 22 år.. |
|
|
Mit ældste venskab har varet siden 1. klasse og det er så 22 år gammelt. Hun er en virkelig dejlig veninde. Der kan dog godt gå lang tid imellem vi taler sammen engang imellem, for vi har begge hver vores og bor langt fra hinanden. Det ændrer dog ikke på noget. Intet er fremmed eller underligt, når vi taler sammen igen. Forleden ringede jeg til hende. Jeg havde ikke talt med hende i to år. Ville selvfølgelig høre hvordan hun havde det, men også lige låne hendes lejlighed samme nat. Intet problem. Hun fandt bare et andet sted at sove. Sådan har vi altid hjulpet hinanden og det er bare så dejligt. Hun var en af brudepigerne til mit bryllup. Mvh Jean
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uha... |
|
|
Jeg mødte Hanne da vi begyndte på efterskole i august 1999. Så snart har vi holdt sammen i 7 år nu. Milla
Bobby McGee XX - Elsket og savnet Sheila af Frøsanggård - Himlen har fået en ny smuk stjerne...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| har lige |
IW |
13-06-2006 10:50 |
|
fejret sølvbryllup med min veninde  Vi lærte hinanden at kende da jeg flyttede med mine forældre til anden by i 10 klasse. Vi har holdt sammen lige siden, jeg har været med til mange ting i hendes liv og hun i mit liv. Og lørdag den 24 juni, skal hun giftes med en skøn fyr, hun lærte at kende igennem mig. Hun flyttede nemlig også her til fyn kort efter mig, og kort efter mødte hun en af mine mands kollegaer til en grill aften hos os, det det sagde bare bang. Så vi skal til sommer bryllup, og glæder mig rigtigt meget til at dele hendes lykkeligste dag i hendes liv  Og dagen hun har valgt er min fødselsdag, det jo herligt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min bedste veninde... |
LGS00 |
13-06-2006 10:53 |
|
Min bedste veninde lærte jeg at kende i børnehaveklassen da jeg var 6 år. Nu er jeg 22 - dvs. 15 år har jeg kendt hende! Vi har altid været veninder, men først rigtig rigtig gode veninder i 8. klasse. Dejlig at have en, man kan mindes med så langt tilbage.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uhhh... |
|
|
Jeg har en god flok veninder. Men P har jeg kendt siden børnehaven, så det må være i 17år. (Jeg bliver 20) Ellers har jeg en anden veninde jeg har kendt siden børnehaveklassen. Og en anden veninde som jeg har redet sammen med siden jeg var 8. Plus en anden veninde som jeg mødte på en ridelejr, da jeg var 10. -Det er nok dem jeg har kendt i længst tid 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min bedste veninde |
HelleSophie |
13-06-2006 12:18 |
|
Har jeg kendt siden hun blev født. Jeg er et år ældre end hende ca., og vi var naboer til hun i 3. klasse flyttede til Herning. Vi holdt kontakten (vores forældre er også venner), men fik ikke set hinanden så ofte. Nu er jeg jo flyttet vestpå, og nu ses vi ofte igen, og jeg tror aldrig vi mister kontakten. Jeg fylder 23 i år, så vi har jo så været veninder i omkring 22 år. Nu ses vi dog mest når vi mødes som par med vores kærester. Det er sjovt at have fulgt hinanden så mange år, og se hvor meget der er sket i tidens løb.
Med venlig hilsen Helle Sophie Christensen
Er du vild med motorsport? Besøg www.tnp-racing.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 2 veninder |
danielluca |
13-06-2006 12:21 |
|
Af mine rigtige tætte veninder, til hvem jeg kan fortælle alt til, har jeg 2 : En jeg har kendt i 17 år, og en som jeg har kendt i 7 år.
danielluca
Jeg kan sejle foruden vind Jeg kan ro uden åre Men ej skilles fra vennen min Uden at fælde en tåre..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
|
|
Jeg har en veninde jeg har kendt siden vuggestuen (vi har gået i vuggestue, børnehave, på fritidshjem, i skole, på gymnasie og har arbejdet sammen) så det giver vel 22år sådan ca. Så er der en veninde jeg har kendt siden jeg var 4 og hun flyttede ind i huset skråt bag vores, det må så være 18 år eller deromkring. Plus et par veninder jeg først mødte i folkeskolen så det giver vel en 16 års ti eller noget. De nyeste veninder jeg har, er dem fra gymnasiet som jeg nu har kendt i godt og vel 5 år plus minus lidt... Mvh Signe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min bedsteveninde og jeg... |
|
|
... har fulgtes ad siden før vi startede i børnehaveklassen. Heldigvis vores mænner også rigtig gode venner - så vi hænger ved endnu  Hilsen Sif
Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fff |
mirlas |
13-06-2006 13:27 |
|
kun 7 år gammelt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| atvetqvcwertvqet |
Gitte C |
13-06-2006 13:32 |
|
Jeg har også en veninde, som jeg har kendt siden 1. klasse - dvs. et 35 årigt venskab! Men det er ikke min tætteste veninde... nogle gange tænker jeg, at det er minderne og trygheden ved at have kendt hinanden så længe, der binder os sammen, for nogengange synes jeg at det er svært at finde på noget at snakke med hende om!
Gitte C GILA HORSEFAIR www.gila.dk BREYER - Kvalitetslegetøj til hestefolket! Cheval Liberté hestetrailere, brugte trailere og biler...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hold da op |
Anja H Hegnsvang |
13-06-2006 13:37 |
|
Må nok starte med at sige, at jeg synes det er utroligt, at mange af jer har holdt ved jeres veninder så lang tid! Jeg havde en veninde fra helt lille af, og til 7. klasse, men vi gled fra hinanden.. I dag snakker vi næsten ikke - kun lige hej og farvel. De bedste veninder i dag, stammer fra 8. klasse og 10. Så det vil sige godt 3 år, og 1 år. Den nyeste, er nok hende jeg har knyttet mig tættest til, og hun har været den, jeg har åbnet mig for hurtigst. Derudover, har jeg en god ven, som startede som kæreste. Vi har kendt hinanden i 2 år, og har været kærester og så gode venner. Nu er vi så kærester igen.. Den pokkers kærlighed.. Mvh Anja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Venner |
|
|
Mine "ældste" veninder, går helt tilbage fra de blev født. (Hhv. 15 og 17 år). Men det er nok også de eneste jeg stadig til titulere veninder, som jeg har haft i en længere årrække. De veninder man gjorde sig i folkeskolen, specielt en, som jeg var sammen med altid, vi skulle flytte sammen når vi blev store, og vi skulle ditten og datten. - Ja, man forandrer sig og vi gled fra hinanden. Det er for mig, sket med stortset alle mine venner. Så nogle længerevarende venskabs forhold er det ikke blevet til for mig, udover mine to veninder som jeg dog sjældent ser.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min bedste veninden |
HarleyTinke |
13-06-2006 13:50 |
|
Tine har jeg kendt i 8 år, min bedste veninde altså. Og madsermand jeg har kendt i 9 år nu .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ksdælakdæ |
|
|
Jeg har været bedste veninder med en der hedder Anne Mette men efter hun svigtede mig to gange på en uge så, ja er det venskab altså væk ville skulle ellers til at runde de 10 år (: Jeanette har jeg haft i tja snart 1 år MIIN PIGE
Fjordbollen -Med krikke dyret Ceres Mørk aka stævne krikken <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
heste-hvisker |
13-06-2006 14:24 |
|
min bedste veninde fra min klasse har jeg kendt siden jeg gik i børnehave altså det er vel omkring 10 år nu ... og min bedste veninde uden for skolen har jeg kendt siden jeg begyndtet at ride hmmm omkring 6 år sidan? eller noget ;P..
Søger lille hest/ stor pony at passe fra 16 Juni, århus område .. skriv gerne hvis du magler hjælp til pasning din hest/pony ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
TeamJay<3 |
13-06-2006 14:34 |
|
Min bedste veninde hedder Lisa og bor i Australien- vi har kendt hinanden siden jeg var 11 og begyndte at eksperimentere med engelsk  Dvs. for 9 år siden  Jeg tager ned og besøge hende hvert/hvert andet år, og hun kommer herovre nogle gange også- vi får snart en lejlighed i Canberra og skal så være bofæller. Ja... Australien kan ikke vide sig sikkert mere 
-Janni- og den vrinskende halvdel, Stay Team JaY Medlem af DHPV - Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub Stifter og formand af DPVK- Discount-Pelsdyr Vanrøgternes Klub
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det må være |
|
|
Det må være 18 år. Vi gik i folkeskole sammen og hun er stadig en af mine bedste veninder. Min allerbedste ven er nok min kæreste, men ham har jeg kun kendt i 5 år. Mvh Anna
Har nogen set Maja? Skimmel/ hvid ponyhoppe, 1.48 i stang, med ruderformet snip. Solgt fra mols i 2002 til en pige i Galtenområdet. Billeder på min præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har en ven |
kalundborg |
13-06-2006 14:56 |
|
jeg har kendt siden dagplejen...så vi har kendt hinanden i 15-16 år...
En gang hestefreak-altid hestefreak 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min ælste veninde |
|
|
har jeg kendt i 24 år, de fleste af mine venner og bekendte har jeg kendt mellem 8 og 20 år, med få undtagelser.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min bedste |
Vibeke |
13-06-2006 18:06 |
|
ven, har jeg kendt siden, ja puha, det er jo længe, men i 17 år tror jeg. Det var dog længe, min bedste veninde, det er faktisk kun et års tid. Har altid haft mange drengevenner, ikke så meget med veninder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
Lone (Nu uden Leander) |
13-06-2006 18:10 |
|
Har 2 nære veninder som jeg har kendt siden vi fik i barnevognsgruppe sammen  Så 18½ år siden, vi "Lærte" hinanden at kende 
Hilsen Lone  Nu uden hest 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
|
|
Min aller aller aller bedsteste bedste veninde har jeg kendt i.. hmmm... 16 år vil jeg tro. En anden veninde, hvor vores forhold nogle gange går med høje bølger, har jeg kendt siden tidernes morgen.. en 20 år vil jeg tro. Det er faktisk mange, der har rigtig lange venskaber.. Så kommer danskerne alligevel hinanden ved... 
I ved ikke hvad i har, før i mister det - Pas godt på jeres dyr Jeg elsker ikke folk, fordi de er smukke" Jeg synes de er smukke, fordi jeg elsker dem!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| veninder |
fia |
13-06-2006 20:23 |
|
uha.. Det ældste venskab startede da vi var 9 så det er ved at være 17 år.. derudover er et andet 12 år gammelt og et sidste 8 år.. så det er mange år jeg har kendt mine 3 bedste veninder. Min bedste ven har jeg kendt i 8 år...
*** "Alle er blot krummer i livets store kiksedåse... Bortset fra mig, jeg er en lækker, lille chokolademarengs." *** Citat: Garfield. **********************...********** hundeskolen.potedask.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| barndomsveninder |
|
|
jeg kan også joine gruppen med en barndomsveninde, som jeg stadigt er utroligt tæt med Vi lærte hinanden at kende i børnehaven, og har holdt kontakten lige siden, dog har vi ikke gået i folkeskole sammen, men var så heldige at komme i sammen gymnasieklasse. Vi bor nu henholdsvis i Århus og Aalborg, men holder stadigt kontakten, det er ikke hver dag, men når det er, er det som om vi så hinanden igår, det er herligt! vi snakket tit om de dage hvor vi legede med ponyer (my little pony) og fabuland lego..hehe..herligt, vi har aldrig haft samme interesser, men derfor har vi alligevel formådet at bibeholde venskabet  Nogle af mine andre tætte venskaber går kun tilbage til fra mit år i canada, og så gymnasietiden og herefter. En af dem som betyder mest for mig, har jeg kun kendt 1½ år, men vi har været gennem så meget sammen, at jeg føler vi har kendt hinanden i evigheder..
~Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min bedste.. |
Sussie |
14-06-2006 11:26 |
|
... veninde er min kusine. (Nok nærmere et søster-forhold). Det har varet siden jeg blev født - altså ca 31 år  De "andre" veninder, går en 10-12 år tilbage...
MVH Sussie 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den veninde |
|
|
jeg har kendt længst tid, har jeg kendt siden 4. klasse, så det må blive noget i nærheden af 25 år. Mvh Line
1'er pony udlånes til selskab - se præsentation Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flere veninder |
Lilar |
14-06-2006 13:40 |
|
Jeg har flere veninder - hende jeg har kendt længst har jeg kendt i 4 år. Det er 3 år siden jeg mødte en af mine bedste veninder, en anden er det 2 år siden jeg mødte, og en er det 1½ år siden. Så jeg har desværre ingen af mine barndomsvenner tilbage. Linda.
Mor til Freja - født 20/4-06. *** Mosegaards El Diablo - en stjerne i svøb. Medlem af HGK, FHK og Pylreklubben. *** Nu med hjemmeside: www.123hjemmeside.dk/LindaVL/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| !!! |
Maibritj |
14-06-2006 13:51 |
|
Jeg havde en bedste veninde, for et år siden, hun begik selvmord, men vi havde kendt henanden i 13 år, og altid været perfekte venner. desværre slut.
Fjordheste er også dressurheste..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Imponerende så |
|
|
længe nogen af jer har haft bedste veninder - og rigtig skønt!!
Vh Gitte mor til Tera 16 mdr.  .
-
Bedækning tilbydes: brogede Jack D. -
Part søges: Voksen rytter nordbakke -
Hunde: Leg- og træning tilbydes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Veninder, hele livet! |
Kongfu |
14-06-2006 15:31 |
|
Min mor og min venindes mor gik i mødergruppe sammen, og det var faktisk der vores venskab startede. Så da vi kunne tale og gå, altså ca. i midten af børnehaven, blev vi bedste veninder. Vi var altid sammen, og det har vi været siden, og er det stadig, og vil forhåbentlig være det i laang tid. Vi har nogenlunde samme interesser (heste). Vi rider sammen, vores heste kan lide hinanden, så det er fedt. Hun har en hest, der hedder Louritz of New York, han er ikke fra USA, men hun synes det lød godt. For da hun fik ham , hed han Louritz, det synes hun var kedeligt, så nu er det Louritz of New York. Men vores venskab, har ikke kun været heste, vi har lavet så meget andet. ex fodbold, kærste-fnidder-fnadder, i de mindre klasser, osv. Så vores venskab er ca. 14½ år gammelt. Det er meget godt klaret når jeg kun er 15.
Leopold og Kongfu, de er mine englebørn. Jeg elsker Mathias, min kæreste :')
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bedste veninder |
|
|
Når jeg tænker over det er mine bedste veninder "gamle" veninder. 2 af mine veninder har jeg kendt siden jeg var 2 år så det må blive 34 år. En anden veninde lærte jeg at kende i 1984 da jeg skiftede skole= 22 år. Så har jeg en veninde jeg har kendt siden 1987 da jeg startede på EFG, det må blive 19 år. En anden kær sjæl har jeg kendt siden 1983, da hun blev min nabo= 23 år Siden er der kommet 3-4 andre gode evninder til som jeg har kendt mellem 5 og 10 år. Det er skønt at have gode veninder. I mit tilfælde kender de fleste mig fra barndommen/teenageårende, skønt. Utroligt nok har jeg endnu ikke været rigtig på kant med nogen af dem. håber heller aldrig det sker.
Èn gang fuldblod - altid fuldblod
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
Find-Nemon |
14-06-2006 16:04 |
|
Ca. 15 år. Og jeg er 16 nu. Det er min veninde Mie som jeg startede med at lege sammen med i vuggestuen 
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
<3 Simon Mathew <3 Forza Brøndby
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gamle venner... |
|
|
Jeg har en veninde som jeg lærte at kende da vi startede i børnehave klasse -det er 20 år siden efter sommerferien  Det første halve år var vi bare ikke særlig gode venner, men så fik hendes mor overtalt min mor (de kendte hinanden fra da de var børn) til at jeg godt måtte gå til ridning. Efter den første ridetime var alt glemt og vi var bedste veninder! Hele folkeskolen gik vi i klasse sammen og bagefter kom vi på samme gymnasie (dog ikke samme klasse) og ved et tilfælde ender vi på samme vidregående uddannelse -og i samme klasse!!! Udover det har vi gået til ridning sammen nogle år og nærmest boet sammen (hun boede i lejligheden under mig). Desværre ser jeg hende ikke så meget mere efter jeg er flyttet til København 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|